Skocz do zawartości

b8lubicz

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Napiszę jak skończyła się historia, może się komuś przyda. Po zbadaniu przez elektryka (dzięki za kontakt rosol i jednocześnie polecam dla Trójmiasta http://www.serwkom.com.pl/kontakt.html) wyszło, że ewidentnie winny jest zepsuty moduł wentylatora chłodnicy. Po wymianie wentylatora, dzięki golab21 za sugestię (używka z Allegro bo nowy kosztuje 2800) problem ustąpił. A przy okazji, czytając forum wyłączyłem w menu klimatyzacji "automatyczne dogrzewanie", które było przyczyną podwyższonych obrotów w chłodne dni, a w połączeniu ze stale pracującym wentylatorem powodowało, że alternator nieustannie doładowywał obciążony akumulator i też podwyższał obroty. Polecam wszystkim robiącym krótkie dystanse, gdzie i tak się nie dogrzeje, a obroty byłyby podwyższone i spalanie większe. Poza tym, dzięki za wszystkie rady!
  2. Radku, jesteś z Tczewa. Ja z Gdańska. Masz jakiegoś sprawdzonego elektryka, który ogarnąłby mierzenie i sprawdzenie wiązki?
  3. Do tej pory wiatrak chłodnicy pracował na wysokich obrotach przy wypalaniu DPF (wzrastały też obroty silnika) i zgodnie z tym, co tu czytałem to normalne, ale od jakiegoś czasu przechodzi na wysokie obroty od razu po włączeniu silnika nawet przy obrotach 900, a po wyłączeniu zapłonu i zamknięciu samochodu chodzi jeszcze na wysokich obrotach przez 2-3 minuty, aż pewnie zostanie odcięte zasilanie. Czasem nawet po otwarciu samochodu, przed odpaleniem robi taki krótki 2-3 sekundowy przedmuch sam z siebie, wyłącza się i załącza znowu zaraz po odpaleniu silnika (zawsze na wysokich obrotach) Diagnoza OBD pokazuje jedyny błąd: P048000 - Cooling Fan 1 Control Circuit Intermittent Wszystko wskazuje, że to moduł wentylatora ale zanim wymienię chciałbym zapytać, czy przyczyny takiego zachowania można szukać gdzie indziej? - sprawdziłem kostkę podłączenia wentylatora - sucho i czysto - skrzynka bezpieczników - sucho i czysto Mam kilka pytań: 1. Gdzie jeszcze można szukać przyczyn? 2. Czy moduł wentylatora występuje osobno, czy trzeba zmienić cały wentylator? 3. Czy ktoś z Was pomógłby mi w dobraniu odpowiedniego wentylatora? VIN: WVWZZZ3CZFE503165 Pojazd: Volkswagen Passat Rok: 2015 Typ nadwozia: Variant Silnik: CRLB 110 kW (150 HP) 2.0 l Przebieg: 166940 KM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności