-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 150KM DSG6
-
Rok produkcji
2015
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Stale pracujący na wysokich obrotach wiatrak chłodnicy
b8lubicz odpowiedział b8lubicz → na temat → Tematy techniczne
Napiszę jak skończyła się historia, może się komuś przyda. Po zbadaniu przez elektryka (dzięki za kontakt rosol i jednocześnie polecam dla Trójmiasta http://www.serwkom.com.pl/kontakt.html) wyszło, że ewidentnie winny jest zepsuty moduł wentylatora chłodnicy. Po wymianie wentylatora, dzięki golab21 za sugestię (używka z Allegro bo nowy kosztuje 2800) problem ustąpił. A przy okazji, czytając forum wyłączyłem w menu klimatyzacji "automatyczne dogrzewanie", które było przyczyną podwyższonych obrotów w chłodne dni, a w połączeniu ze stale pracującym wentylatorem powodowało, że alternator nieustannie doładowywał obciążony akumulator i też podwyższał obroty. Polecam wszystkim robiącym krótkie dystanse, gdzie i tak się nie dogrzeje, a obroty byłyby podwyższone i spalanie większe. Poza tym, dzięki za wszystkie rady! -
Stale pracujący na wysokich obrotach wiatrak chłodnicy
b8lubicz odpowiedział b8lubicz → na temat → Tematy techniczne
Radku, jesteś z Tczewa. Ja z Gdańska. Masz jakiegoś sprawdzonego elektryka, który ogarnąłby mierzenie i sprawdzenie wiązki? -
b8lubicz obserwuje zawartość → Stale pracujący na wysokich obrotach wiatrak chłodnicy
-
Do tej pory wiatrak chłodnicy pracował na wysokich obrotach przy wypalaniu DPF (wzrastały też obroty silnika) i zgodnie z tym, co tu czytałem to normalne, ale od jakiegoś czasu przechodzi na wysokie obroty od razu po włączeniu silnika nawet przy obrotach 900, a po wyłączeniu zapłonu i zamknięciu samochodu chodzi jeszcze na wysokich obrotach przez 2-3 minuty, aż pewnie zostanie odcięte zasilanie. Czasem nawet po otwarciu samochodu, przed odpaleniem robi taki krótki 2-3 sekundowy przedmuch sam z siebie, wyłącza się i załącza znowu zaraz po odpaleniu silnika (zawsze na wysokich obrotach) Diagnoza OBD pokazuje jedyny błąd: P048000 - Cooling Fan 1 Control Circuit Intermittent Wszystko wskazuje, że to moduł wentylatora ale zanim wymienię chciałbym zapytać, czy przyczyny takiego zachowania można szukać gdzie indziej? - sprawdziłem kostkę podłączenia wentylatora - sucho i czysto - skrzynka bezpieczników - sucho i czysto Mam kilka pytań: 1. Gdzie jeszcze można szukać przyczyn? 2. Czy moduł wentylatora występuje osobno, czy trzeba zmienić cały wentylator? 3. Czy ktoś z Was pomógłby mi w dobraniu odpowiedniego wentylatora? VIN: WVWZZZ3CZFE503165 Pojazd: Volkswagen Passat Rok: 2015 Typ nadwozia: Variant Silnik: CRLB 110 kW (150 HP) 2.0 l Przebieg: 166940 KM