Skocz do zawartości

pk228

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Alltrack
  • Silnik
    B7 Alltrack 2.0 TDI 177KM DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. thx! Czy jak mam takie kontrolki widoczne, to znaczy, że - wybaczcie jeśli błądzę.. - moje auto ma przygotowane wskaźniki, komputer(-y?), szyny cokolwiek tam jeszcze pod uruchomienie w/w asystentów? Oczywiście rozumiem potrzebę zainstalowania m.in kamer, zmiany znaczka na płaski czy zmiany manetek itp. Czy to jednak nie jest takie proste?
  2. thx! A w takim razie co oznacza kontrolka w kształcie drogi na 1. zdjęciu (pod kontrolką ciśnienia opon)?
  3. Witam, przyglądając się licznikom, zauważyłem pewne 2 kontrolki, których nie rozumiem - co to jest? Do czego one służą? Zaznaczone na zdjęciach. Dzięki!
  4. Czyli bez osprzętu od elektryka samochodowego (i samego elektryka) ani rusz w temacie? Może któryś z forumowiczów z Warszawy mógłby pomóc? Czyli już zamawiać nowe aku czy poczekać? Taki model byłby ok Bosch S5 AGM 70AH 760A S5A08? w pt chcę na kilka dni pojechać na zimny wschód i wolałbym nie utknąć tam Cześć, winowajcą był aku. Co ciekawe, to był oryginalny ale był.. słabszy niż zalecany jest dzisiaj do tego modelu (68Ah vs 70 Ah itp.). Auto, cały czas, niezależnie od przejechanych km, ładowało aku. Po zmianie, odpalanie bez najmniejszych problemów, start-stop powrócił i uwaga.... spadło średnie spalanie Dzięki wszystkim za pomoc! temat można zamknąć.
  5. Cześć! Od paru tygodni mam problem z odpalaniem mojego Passata - po kilku dniach stania w garażu (w hali jest +10-14 st), przy uruchamianiu ma jakby moment zawahania, uruchamia się dłużej niż zazwyczaj. Gdy postał 3 dni na zewnątrz (przy ok 0 st C), musiałem odpalać "z kabli" - po włożeniu kluczyka wszystko się uruchamiało (radio, światła, nawiew), próbował kręcić ale brakowało "startu", pojawił się komunikat o immobilaiserze, błędny kluczyk. Po uruchomieniu z kabli, jechał już bez problemu, nie pokazując żadnych kontrolek. Dodatkowo, zauważyłem, że system start-stop od ok 2 miesięcy przestał się uruchamiać, nawet po dłuższej trasie (200+ km), stojąc na światłach, nie gasi silnika. W listopadzie 2017 Passat odwiedził serwis w związku z problemem z instalacją elektryczną w klapie tylnej - fabryczny wężyk przeciekał i zalewał instalację (objawiało się to m.in. migającą w trakcie jazdy kontrolką zamknięcia klapy, na postoju sygnalizował ciągle otwarty bagażnik). Po wizycie wszystko działało bez problemu, dopiero teraz pojawił się klops.. Co to może być? Czy to kwestia zużytego akumulatora? Z góry dzięki bardzo za pomoc! ?
  6. Cześć Wszystkim, jest to mój pierwszy post - także witam bardzo serdecznie. Natchnęliście mnie na modowanie auta. Ale na początek muszę poznać, jakie części mam w środku. Jak, mając nr VIN, dowiedzieć się / sprawdzać numery zamontowanych części (np. pompa ABS) czy kod silnika? Dziękuję! ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności