Skocz do zawartości

VDR

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O VDR

  • Urodziny 31.12.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    VDR
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czesc, mam problem ze srodkowym pasem tylnej kanapy. Przy polozonym tylnym oparciu pas nie pozwala sie rozwinac i blokuje sie, co uniemozliwia podniesienie oparcia do pozycji pionowej. W pozycji pionowej problemu nie ma, pas działa normalnie. Wymontowalem tylne prawe oparcie ale mam problem z dobraniem sie do samego mechanizmu. Ktoś podpowie jak zdjąć przednią tapicerkę ? Z tego co widzę mechanizm jest mocowany na jedna śrubę i wygląda na to, że dostęp do niej powinien być od frontu (przodu kanapy).
  2. Mam pytanie - jak objawia sie usterka urwanego zaworu ? Czy takie auto jest w stanie dalej jechac ? Czy na displayu wyswietli sie jakis blad ? Generalnie cos zaczelo stukac w 1.9 TDI, auto pali, rozrzad ponoc ok. Wedlug jednego mechanika walek rozrzadu i popychacze, wedlug innego moze to byc urwany zawor. Dzisiaj maja rozbierac silnik. W przypadku urwanego zaworu ponoc taniej wyjdzie kupic nowy silnik. Ogolnie to auto jedzie, mocy jednak troche brakuje - tak jakby jeden cylinder nie pracowal. Zadne kontrolki sie nie swieca (na pewno kontrolka check engine, oleju i swiec sprawne). Na komputer jeszcze nie wrzucalem. z gory dziekuje za jakies sugestie.
  3. na przyszlosc: podobny objaw jak w temacie tego watku mialem przy uszkodzonej wiazce czujnika predkosci obrotowej silnika... jak bylo wilgotno czujnik szwankowal i auto nie palilo, jak tylko wyszlo sloneczko i osuszylo uszkodzona wiazke smigal jak zloto...
  4. No wlasnie nic, ja tez sprawdzilem - z ciekawosci... Tylko jak czytam ze 1.9 jest za slaby do tego samochodu bo przed wyprzedzaniem to ze trzy zdrowaski trzeba by odmowic to cos mi sie cisnie na usta ;) Ojj, mamy troche jeszcze drog dobrej jakosci klasy "ekspresowa", albo dwujezdniowych z dobrym asfaltem ;) Ale wystarczy ruszyc gdzies poza granice naszego kraju I chyba przyznasz, ze jezdzi sie tym autem normalnie nie potrzeba wcale wiecej pod maska ?? Ja mam 1.9, planowalem 2.0 z 6 biegowa skrzynia i ... nie zaluje. A wrecz chyba jestem bardziej zadowolony z wyboru po tym co poczytalem na temat silnikow 2.0. Pozdrawiam. P.s a juz dyskusja na temat wyposazenia mnie rozwalila -- auto ma sluzyc do jezdzenia a nie do szpanowania wyposazeniem -- a climatic spokojnie daje rade, dwa nie ma potrzeby uzywac korbek z tylu - skoro klima zalatwia temat temperatury... Celowalem w auto ktore mialo miec WSZYSTKO, trafila sie okazja - kupilem trendline i nagle odkrylem ze bez tych wszystkich gadzetow jakos spokojnie sobie radze P.s2 No i chyba nikt nie porownuje 105KM do 140KM czy 170KM -- przeciez wiadomo, że różnica jest i to widać i czuć. Tylko ze watek byl czy warto 1.9 105 KM a nie czy lepszy jest np. 2.0 140 I IMHO warto
  5. Ja tam nie wiem po co pogoń za tymi kucykami Do 160km/h auto idzie bez problemu i wbrew pozorom nie odstaje od innych... później fakt, trzeba rozbujać... ale max 200km/h poleci...Tutaj przydałby się 6 bieg bo auto na wysokich obrotach Przy wyprzedzaniu też nie widzę problemu - autko zbiera się całkiem przyjemnie, na tyle szybko, że nie mam przerażenia w oczach przy wyprzedzaniu. W dodatku z reguły nawet nie mam potrzeby redukować do czwórki. No chyba, że ktoś lubi wyścigi i wyprzedza tych co lecą 140-160km/h To wtedy faktycznie mocy mało Mój egzemplarz średnio w trasie pali poniżej 6.0l/100 (5,7-5,8 przy prędkościach do 140km/h). Jak lecę 180 to potrafi do 8/100 spalić - ale można powiedzieć coś za coś. W końcu przy takich prędkościach warunki pracy są wyśrubowane do granic. Najmniej przy jeździe oszczędnej (max 120km/h) zszedłem na 4.7l/100. W cyklu mieszanym miasto/trasa średnio robię na "zbiorniku" około 1000km (przy dzisiejszych cenach paliwa - leje za 270zl - około 62litrów). Co do awaryjności - tfu tfu odpukać - póki co bez większych problemów. Jak dla mnie to autko z 1.9 TDI daje radę. Zresztą podobną opinię potwierdziło mi już parę osób, które jechało moim autem, w tym parę osób które jeździ "większymi pojemnościami". Dynamikę jak na taką masę i taki silnik ma na bardzo przyzwoitym poziomie i IMHO wystarczającym. Jak komuś będzie mało - może stuningować - choć IMHO nie ma powodów do takiego działania. Pozdrawiam.
  6. VDR

    żarówki do b6

    No to pociagniemy watek... Dzisiaj mi sie spalila zaroweczka mijania -- osram h7u Najpierw myslalem ze to U to takie jakies specjalne oznaczenie bo w stosunku do h7 miala taka bańkę z boku Teraz wiem, że szkło od temperatury się odksztalciło - bo w domciu wziela i eksplodowala Dobrze ze mnie nie poranily odlamki ;) Ale ciekawosc mnie zzera co oznacza to U - sa R, sa S ale U ?? moze universal ? ;) Albo urban dangerous
  7. bo wedlug instrukcji to nie wyciaga sie ich calkowicie z folii tylko stopniowo ;) 1-2cm, przestaje "smierdziec" kolejne 1-2cm itd itd... na niektorych sa nawet takie \ / znaczki na nozyczki ;)
  8. VDR

    Identyfikacja alufelgi

    Dzieki za info No teraz mam zgryz - bo nie wiem na ktore sie zdecydowac
  9. VDR

    Identyfikacja alufelgi

    Ta druga jest bardzo podobna do 17` Monte Carlo. Ale tylko bardzo podobna. Wystarczy porównać jak usytuowane są otwory na śruby...
  10. VDR

    Identyfikacja alufelgi

    Podepnę się z tematem Na lato chciałem zakupić jakieś alufelgi, pomyślałem o oryginalnych... Na allegro znalazłem taką ofertę: http://allegro.pl/item976039099_oryginal_vw_passat_b5_3c_jetta_golf_16_cali.html ale sprzedajacy pisze, ze ma takie w kolorze grafit lub czarne... Czy Monza w oryginale były faktycznie w takich kolorach, co prawda na aukcji nie znalazlem tych grafitowych i czarnych ale jakoś tak nie mam zaufania. Numer felig niby 3C0601025C Na stronie: http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/felgen/index.htm Monza ma 3C0 601 025 C Z33 Wiec chyba sie by zgadzalo. Czy numer katalogowy zawsze jest wybity na feldze ? Bo dekielek mozna przelozyc wiec zaden dowod na oryginalność. Czy trafiają się podróby z wybitym numerem katalogowym ? Druga sprawa - ten sam sprzedawca ma w ofercie: http://allegro.pl/item980243331_oryginal_vw_passat_b5_3c_16_cali.html numer 3C1071498B Na stronce z orginalnymi tych nie ma... Ktoś wie co to za model ? No i pytanie - ktore fajniejsze - bo nie moge sie zdecydowac Passek - czarna perła - bez chromów (trendline). Podobaja mi sie kurde obydwa modele
  11. Przy okazji tej kontrolki - zapalila sie na zolto z komunikatem "Emissions Garage !". Wczesniej mialem wrazenie ze auto nie wchodzi na wysokie obroty - max 3000. Wiecej jak 120km na 5 nie chcial pojsc. Po wylaczeniu i wlaczeniu zaplonu wszystko wrocilo do normy. Kontrolka pojawila sie podczas jazdy. Pewnie mozliwosci moze byc wiele - ale jadac do serwisu chcialbym przynajmniej wiedziec z czym ewentualnie moze byc problem - aby nie wcisneli mi wymiany czegos co mam sprawne.
  12. Dla jasnosci - ten po prawej mam. Czyli u gory ikonki - np. otwarcie drzwi, pasy, na dole MFA. Inaczej mowiac 1/2 FIS. Oczywiscie zegary od B6 z temp i paliwomierzem na dole ;P Odezwe sie na priv.
  13. No to kolejna zagadka rozwiazana Przegryzam sie jeszcze przez watek http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1742 (nie mam pojecia dlaczego go wczesniej przeoczylem ). Klawiatura jest widoczna golym okiem wiec i tak kazdy ja zobaczy kto podejdzie do auta Obawiam sie, ze dla potencjalnego zlodzieja nie bedzie to zaskoczeniem. Natomiast ja chcialbym wiedziec co to jest. O innych zabezpieczeniach nie pisze ;k
  14. Thx, jutro sprawdze. A jak z reszta odpowiedzi ? Znalazlem takie zdjecie: http://leonclub.pl/forum/images/signatures/15862447064a5b14cd49167.jpg Rozumiem, ze to po lewej to full FIS, a po prawej 1/2 FIS ? Co prawda to nie sa zegary od B6 ale ja mam wyswietlacz cos na ksztalt tego po prawej stronie.
  15. Po zamknieciu drzwi nie mozna ich od srodka otworzyc To juz wyprobowalem. Niestety instrukcje mam po ...francusku... Ale wlasnie mi przyszlo do glowy aby sprobowac otworzyc drzwi kluczykiem awaryjnym - pytanie tylko czy to nie deaktywuje alarmu fabrycznego...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności