VDR
-
Liczba zawartości
16 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O VDR
- Urodziny 31.12.1976
Informacje osobiste
-
Imię
VDR
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Polska
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
-
Rok produkcji
2005
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Czesc, mam problem ze srodkowym pasem tylnej kanapy. Przy polozonym tylnym oparciu pas nie pozwala sie rozwinac i blokuje sie, co uniemozliwia podniesienie oparcia do pozycji pionowej. W pozycji pionowej problemu nie ma, pas działa normalnie. Wymontowalem tylne prawe oparcie ale mam problem z dobraniem sie do samego mechanizmu. Ktoś podpowie jak zdjąć przednią tapicerkę ? Z tego co widzę mechanizm jest mocowany na jedna śrubę i wygląda na to, że dostęp do niej powinien być od frontu (przodu kanapy).
-
Mam pytanie - jak objawia sie usterka urwanego zaworu ? Czy takie auto jest w stanie dalej jechac ? Czy na displayu wyswietli sie jakis blad ? Generalnie cos zaczelo stukac w 1.9 TDI, auto pali, rozrzad ponoc ok. Wedlug jednego mechanika walek rozrzadu i popychacze, wedlug innego moze to byc urwany zawor. Dzisiaj maja rozbierac silnik. W przypadku urwanego zaworu ponoc taniej wyjdzie kupic nowy silnik. Ogolnie to auto jedzie, mocy jednak troche brakuje - tak jakby jeden cylinder nie pracowal. Zadne kontrolki sie nie swieca (na pewno kontrolka check engine, oleju i swiec sprawne). Na komputer jeszcze nie wrzucalem. z gory dziekuje za jakies sugestie.
-
TDI 105KM zapala na 1s i gaśnie, po tym miga znak świec
VDR odpowiedział kalixst → na temat → Silnik, skrzynia biegów
na przyszlosc: podobny objaw jak w temacie tego watku mialem przy uszkodzonej wiazce czujnika predkosci obrotowej silnika... jak bylo wilgotno czujnik szwankowal i auto nie palilo, jak tylko wyszlo sloneczko i osuszylo uszkodzona wiazke smigal jak zloto... -
No wlasnie nic, ja tez sprawdzilem - z ciekawosci... Tylko jak czytam ze 1.9 jest za slaby do tego samochodu bo przed wyprzedzaniem to ze trzy zdrowaski trzeba by odmowic to cos mi sie cisnie na usta ;) Ojj, mamy troche jeszcze drog dobrej jakosci klasy "ekspresowa", albo dwujezdniowych z dobrym asfaltem ;) Ale wystarczy ruszyc gdzies poza granice naszego kraju I chyba przyznasz, ze jezdzi sie tym autem normalnie nie potrzeba wcale wiecej pod maska ?? Ja mam 1.9, planowalem 2.0 z 6 biegowa skrzynia i ... nie zaluje. A wrecz chyba jestem bardziej zadowolony z wyboru po tym co poczytalem na temat silnikow 2.0. Pozdrawiam. P.s a juz dyskusja na temat wyposazenia mnie rozwalila -- auto ma sluzyc do jezdzenia a nie do szpanowania wyposazeniem -- a climatic spokojnie daje rade, dwa nie ma potrzeby uzywac korbek z tylu - skoro klima zalatwia temat temperatury... Celowalem w auto ktore mialo miec WSZYSTKO, trafila sie okazja - kupilem trendline i nagle odkrylem ze bez tych wszystkich gadzetow jakos spokojnie sobie radze P.s2 No i chyba nikt nie porownuje 105KM do 140KM czy 170KM -- przeciez wiadomo, że różnica jest i to widać i czuć. Tylko ze watek byl czy warto 1.9 105 KM a nie czy lepszy jest np. 2.0 140 I IMHO warto
-
Ja tam nie wiem po co pogoń za tymi kucykami Do 160km/h auto idzie bez problemu i wbrew pozorom nie odstaje od innych... później fakt, trzeba rozbujać... ale max 200km/h poleci...Tutaj przydałby się 6 bieg bo auto na wysokich obrotach Przy wyprzedzaniu też nie widzę problemu - autko zbiera się całkiem przyjemnie, na tyle szybko, że nie mam przerażenia w oczach przy wyprzedzaniu. W dodatku z reguły nawet nie mam potrzeby redukować do czwórki. No chyba, że ktoś lubi wyścigi i wyprzedza tych co lecą 140-160km/h To wtedy faktycznie mocy mało Mój egzemplarz średnio w trasie pali poniżej 6.0l/100 (5,7-5,8 przy prędkościach do 140km/h). Jak lecę 180 to potrafi do 8/100 spalić - ale można powiedzieć coś za coś. W końcu przy takich prędkościach warunki pracy są wyśrubowane do granic. Najmniej przy jeździe oszczędnej (max 120km/h) zszedłem na 4.7l/100. W cyklu mieszanym miasto/trasa średnio robię na "zbiorniku" około 1000km (przy dzisiejszych cenach paliwa - leje za 270zl - około 62litrów). Co do awaryjności - tfu tfu odpukać - póki co bez większych problemów. Jak dla mnie to autko z 1.9 TDI daje radę. Zresztą podobną opinię potwierdziło mi już parę osób, które jechało moim autem, w tym parę osób które jeździ "większymi pojemnościami". Dynamikę jak na taką masę i taki silnik ma na bardzo przyzwoitym poziomie i IMHO wystarczającym. Jak komuś będzie mało - może stuningować - choć IMHO nie ma powodów do takiego działania. Pozdrawiam.
-
No to pociagniemy watek... Dzisiaj mi sie spalila zaroweczka mijania -- osram h7u Najpierw myslalem ze to U to takie jakies specjalne oznaczenie bo w stosunku do h7 miala taka bańkę z boku Teraz wiem, że szkło od temperatury się odksztalciło - bo w domciu wziela i eksplodowala Dobrze ze mnie nie poranily odlamki ;) Ale ciekawosc mnie zzera co oznacza to U - sa R, sa S ale U ?? moze universal ? ;) Albo urban dangerous
-
Passat b6 - uszkodzenie powloki kokpitu
VDR odpowiedział TrojkaT → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
bo wedlug instrukcji to nie wyciaga sie ich calkowicie z folii tylko stopniowo ;) 1-2cm, przestaje "smierdziec" kolejne 1-2cm itd itd... na niektorych sa nawet takie \ / znaczki na nozyczki ;) -
Dzieki za info No teraz mam zgryz - bo nie wiem na ktore sie zdecydowac
-
Ta druga jest bardzo podobna do 17` Monte Carlo. Ale tylko bardzo podobna. Wystarczy porównać jak usytuowane są otwory na śruby...
-
Podepnę się z tematem Na lato chciałem zakupić jakieś alufelgi, pomyślałem o oryginalnych... Na allegro znalazłem taką ofertę: http://allegro.pl/item976039099_oryginal_vw_passat_b5_3c_jetta_golf_16_cali.html ale sprzedajacy pisze, ze ma takie w kolorze grafit lub czarne... Czy Monza w oryginale były faktycznie w takich kolorach, co prawda na aukcji nie znalazlem tych grafitowych i czarnych ale jakoś tak nie mam zaufania. Numer felig niby 3C0601025C Na stronie: http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/felgen/index.htm Monza ma 3C0 601 025 C Z33 Wiec chyba sie by zgadzalo. Czy numer katalogowy zawsze jest wybity na feldze ? Bo dekielek mozna przelozyc wiec zaden dowod na oryginalność. Czy trafiają się podróby z wybitym numerem katalogowym ? Druga sprawa - ten sam sprzedawca ma w ofercie: http://allegro.pl/item980243331_oryginal_vw_passat_b5_3c_16_cali.html numer 3C1071498B Na stronce z orginalnymi tych nie ma... Ktoś wie co to za model ? No i pytanie - ktore fajniejsze - bo nie moge sie zdecydowac Passek - czarna perła - bez chromów (trendline). Podobaja mi sie kurde obydwa modele
-
Przy okazji tej kontrolki - zapalila sie na zolto z komunikatem "Emissions Garage !". Wczesniej mialem wrazenie ze auto nie wchodzi na wysokie obroty - max 3000. Wiecej jak 120km na 5 nie chcial pojsc. Po wylaczeniu i wlaczeniu zaplonu wszystko wrocilo do normy. Kontrolka pojawila sie podczas jazdy. Pewnie mozliwosci moze byc wiele - ale jadac do serwisu chcialbym przynajmniej wiedziec z czym ewentualnie moze byc problem - aby nie wcisneli mi wymiany czegos co mam sprawne.
-
Jak rozpoznać FIS, 1/2FIS, MFA w 3C, jak sprawdzic alarm...
VDR odpowiedział VDR → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Dla jasnosci - ten po prawej mam. Czyli u gory ikonki - np. otwarcie drzwi, pasy, na dole MFA. Inaczej mowiac 1/2 FIS. Oczywiscie zegary od B6 z temp i paliwomierzem na dole ;P Odezwe sie na priv. -
Jak rozpoznać FIS, 1/2FIS, MFA w 3C, jak sprawdzic alarm...
VDR odpowiedział VDR → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
No to kolejna zagadka rozwiazana Przegryzam sie jeszcze przez watek http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1742 (nie mam pojecia dlaczego go wczesniej przeoczylem ). Klawiatura jest widoczna golym okiem wiec i tak kazdy ja zobaczy kto podejdzie do auta Obawiam sie, ze dla potencjalnego zlodzieja nie bedzie to zaskoczeniem. Natomiast ja chcialbym wiedziec co to jest. O innych zabezpieczeniach nie pisze ;k -
Jak rozpoznać FIS, 1/2FIS, MFA w 3C, jak sprawdzic alarm...
VDR odpowiedział VDR → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Thx, jutro sprawdze. A jak z reszta odpowiedzi ? Znalazlem takie zdjecie: http://leonclub.pl/forum/images/signatures/15862447064a5b14cd49167.jpg Rozumiem, ze to po lewej to full FIS, a po prawej 1/2 FIS ? Co prawda to nie sa zegary od B6 ale ja mam wyswietlacz cos na ksztalt tego po prawej stronie. -
Jak rozpoznać FIS, 1/2FIS, MFA w 3C, jak sprawdzic alarm...
VDR odpowiedział VDR → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Po zamknieciu drzwi nie mozna ich od srodka otworzyc To juz wyprobowalem. Niestety instrukcje mam po ...francusku... Ale wlasnie mi przyszlo do glowy aby sprobowac otworzyc drzwi kluczykiem awaryjnym - pytanie tylko czy to nie deaktywuje alarmu fabrycznego...