Skocz do zawartości

amidar

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Dariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Podpiąłem się dzisiaj do komputera w Passacie. Kody błędów wskazują na problemy z włączeniem 3 i 4 biegu. Po resecie/wyczyszczeniu błędów wziąłem samochód na małą przejażdżkę. Nie miał najmniejszych problemów z wchodzeniem na wyższe przełożenia. Pomęczyłem go przez około 30-40 minut... I zgłupiałem. Jeżeli byłaby to skrzynia to problem powinien być cały czas, a nie od czasu do czasu. Reset nie powinien wiele zmienić. Czy jednak się mylę i działa to inaczej. Niemniej dalej zostaję przy prośbie o serwis który zajmuje się automatycznymi skrzyniami do Passerati VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 3B0 927 156 S Component and/or Version: AG5 01V 1.9l-PD RdW 1416 Software Coding: 00103 Work Shop Code: WSC 05311 2 Faults Found: 17117 - Gear 3 Incorrect Ratio P0733 - 35-10 - - - Intermittent 17118 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0734 - 35-00 - Please Register/Activate
  2. Cześć, Mój passat B5 fl 1.9TDI 2002r, odmówił współpracy. Problemem jest ze zmianą biegów. Tzn podczas jazdy 1 i 2 wchodzą bez problemu, jednak przyspieszając dalej samochód nie potrafi zmienić biegu na nic wyżej, zachowuje się jakby został włączony luz. Gdzieś na opisach na forum czytałem, że może to być problem sterownika samej skrzyni. Te są dość łatwo dostępne zarówno jako używane jak i nowe. Ale... nie o tym. Zadzwoniłem do poleconego mi mechanika (przez innego mechanika). Opisałem problem i poczęstował mnie wstępną ceną w okolicach 6000zł. Wydaje mi się to trochę drogo, chyba, że zakłada wymianę całej skrzyni biegów. Mieszkam w Tomaszowie Mazowieckim, może znacie jakiś godny serwis zajmujący się automatami? Może warto uderzyć gdzieś dalej? Piotrków? Łódź? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.
  3. Początkowo myślałem, że samochód będzie miał max przebieg 5-7 tys.km w roku. W tej chwili widzę, że raczej będzie to zakres od 15-20 tys.km głównie trasy >200 km. Z tego co widzę i czytałem na forum to... większość jest zgodna co do pełnego syntetyka. Poczekam jeszcze chwilę, poczytam jeszcze trochę, pewnie będę wiedział mniej niż na początku ale sam skłaniam się ku syntetykowi.
  4. Cześć, Jakiś czas temu, 2-3 miesiące wstecz kupiłem Passata B5 FL z 2002 roku. Stan samochodu jest przyzwoity jak na swój wiek. W tej chwili ma przejechanie około 340 tys.km. Przyjechał z Holandii, co w powiązaniu z tym, że był serwisowany w Boschu może sugerować, że właściciel nie oszczędzał na nim. Ale... nigdzie nie znalazłem informacji odnośnie wlewanego oleju do silnika, a najwyższa pora go wymienić. Filtry już kupiłem, powietrzny i kabinowy są już wymienione. Reszta czeka na wymianę oleju, ale... zastanawiam się co wlać do silnika. Oznaczenie silnika to AVF. Z informacji producenta wynika, że olej powinien spełniać normy 505.01, 506.01, 507.00. Logiczny wydaje mi się syntetyk, ale.... kilka osób z którymi rozmawiałem wręcz odradzało mi wlewania syntetyka, podobno bezpieczniejszy jest półsyntetyk. I oczywiście jestem w kropce, nie wiem co kupić wybrać. Silnik ma swoje lata i trochę już przejechał. Prosiłbym o informację, czy raczej poradę oraz markę i symbol oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności