Skocz do zawartości

Saviet

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kutno

Samochód

  • Generacja
    B3
  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    ---

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ciezko powiedziec. Problem z zegarami to ja mialem jak byly problemy z glowna masa. Warto sprawdzic
  2. Witam,potrzebna pomoc/porada passek rocznik 91 silnik 2.0 agg/ady czytałem że od 91 roku była różnica w zawieszeniu przód. Są 2 rodzaje poduszek. Pytanie moje jest takie czy poducha z łożyskiem jak i oddzielnie to inna konstrukcja rozmiarowo? czy obie wersje mi podejdą. Nie ściągałem jeszcze gwintu przód więc nie orientuję się jak jest tam,skoro będę kupował wszystko od zera zastanawiam się czy te poduchy mają znaczenie. Dodatkowo ktoś pisał że są również różne wersje talerzyków do danych poduszek. proszę o poradę osoby znające temat mogące doradzić co kupić by było prawidłowo i wygodnie. dzięki i pozdrawiam
  3. Witam koledzy i kolezanki. Problem jaki u mnie sie pojawil to zjezdzajaca szyba pasazera przod. Odpialem wszystkie wlaczniki ba nawet odpialem sterowanie z modulu a na wtyczce idacej na silnik caly czas mam 12V. Jeden z przekaznikow na module ma nieco okopcone styki..i tak jakby te styki sa juz chudsze. Dodatkowo prawy tyl nie opuszcza sie ani nie podnosi( tak mi sie wydaje) Czy to zwarcie na module powodujace ciagly styk puszczajacy napiecie na prawy przod? Czy sklejony przekaznik? Mial ktos podobne ekscesy? Macie jakies propozycje gdzie szukac problemu? Serdecznie dziekuje za ewentualne zainteresowanie i sory jesli cos napisalem nie jak trzeba albo nie tu gdzie trzeba. Dodam że sprawdziłem moduł,non stop jest zwarcie miedzy stałym 12 V a wyjściem na szybę prawy przód. Przekaźnik który rozłącza te dwa miejsca nie reaguje. reaguje dopiero jak włączam innymi włącznikami. Uwalony moduł ? zwarcie na przewodach sterujących chyba wyeliminowałem odpinając włączniki oraz wypinając te wtyczki od modułu. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności