Skocz do zawartości

cinekhh

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witam wszystkich forumowiczów. Niedawno zakupiliśmy passata B5FL 2.0 ALT 2002r. Przy zakupie silnik chodził chyba dobrze na benzynie (na lpg miał szarpania) Po przyjechaniu na benzynie wymieniony olej z filtrem, świece i dalej było ok na benzynie, przyszła wymiana filtrów powietrz, kabiny i po złożeniu obudowy filtra na drugi dzień zauważyłem szarpania, gaśnięcia i falujące obroty 750-950 rpm. Rozkładałem ręce, pojechałem do diagnosty sprawdził SONDY -niby OK, nie wiem jakim cudem ale mówił, że cewki są sprawdzone. Mówił że to wina LPG pojechałem do gazownika co się dzieje z benzyna nie wie ale LPG nie chodzi bo listwa wtryskowa siedzi. Po własnych oględzinach zauważyłem odpięty wężyk z pod przepustnicy założyłem go i było o wiele lepiej. Do dziś problem pojawia się na zimnym silniku faluje zgaśnie i dusi się przy ruszaniu. Komputer czasami pokazuje błąd spalania stukowego cylindra 2- zamieniłem mu cewki z 2 na 4 pojeździłem troche i błąd pojawił się ten sam błąd cylindra 2. kupiłem kolejną nową świecę i to nie ustępuje. Uciążliwe jest ruszanie w korkach. Jeśli ktoś miał podobny problem proszę o pomoc, podejrzewam jeszcze wtrysk, a najbierdziej nieszczelność w układzie podciśnienia tylko nie wiem gdzie szukać... Wszystko co możłiwe dałem na opaski i posprawdzałem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności