Skocz do zawartości

bobekw33

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Skłoniło mnie to, że do UKP mogę podłączyć inne czujniki, niż do FISa, UKP pokazuje "podsumowanie trasy", tj. ile km przejechałem, jakie miałem spalanie i jaki był koszt podróży od odpalenia silnika do zgaszenia (jeżdżę kawałek do pracy i chcę sprawdzić najbardziej optymalny tryb jazdy oraz trasę samą w sobie) oraz fakt, że gdy będę potrzebował tego w innym samochodzie to bez problemu mogę to przenieść, a nie widzę sensu inwestować ~400zł, których przy sprzedaży i tak nie odzyskam.
  2. Cześć, zakupiłem UKP od RevelTronics i mam problem z podłączeniem sygnału zużycia paliwa. Według schematów, które dostałem od RevelTronics, sygnał ten idzie w ECU na pinie 28 - jednakże po podłączeniu go do UKP, podczas odpalonego silnika nie podaje on żadnych danych nt. spalania - wskaźnik, który zbiera "czas dawki paliwa" nie wzrasta, po zgaszeniu silnika wzrasta on o wartości całkiem "z czapy", przez co aktualnie pokazuje mi on spalanie 0,3l/100km. Czy sygnał ten jest możliwy do uzyskania z innego miejsca lub jest on w innym pinie w ECU? Licznik mam bez FIS, Passat jest z r. 2003, silnik 1.9 TDI PD AVF z pompowtryskami. Z góry dziękuję za odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności