Skocz do zawartości

darekhero

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O darekhero

  • Urodziny 06.03.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2004
  1. I dalej nie rozwiązałem problemu. Jedno co wiem to firma, gdzie kupiłem turbinę to najgorsza jaka mogła mi się trafić. Ale dowiedziałem się, że najprawdopodobniej źle jest wyregulowana sztanga turbiny. Patrząc na logi dynamiczne grupy 011 w kolumnie Actual intake press. cały czas jest za duże ciśnienie w porównaniu do oczekiwanego. Proszę mi powiedzieć jak kręcić regulacją na sztandze, żeby zmniejszyć ciśnienie??
  2. Dobrze, że mam gwarancję to oddam im ten bubel, najgorsze, ze dużo czasu znowu mi zajmie wyjęcie jej.
  3. Zrobiłem ponownie grupę 010 dynamicznie, ale teraz gaz w podłogę od razu przy 1500obr wtedy mogłem zrobić to źle i 011 statyczne. Właściciel firmy gdzie kupiłem turbinę powiedział, że najprawdopodobniej wtryski leją, czy da się jakoś to sprawdzić bez wyciągania ich? Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_184390.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_184391.html
  4. Tutaj zrobiłem statyczny z 011 Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_184269.html Kurde przyznam, że ostatnio zamulałem trochę na drodze A mógłbyś podpowiedzieć jak ustawić synchronizację?
  5. Ale to jest możliwe skoro miesiąc wcześniej wymieniłem turbinę? Słyszałem, że częstym problemem jest zawór N75 czy tu też może być uszkodzony?
  6. Witam, Posiadam Audi A4 B6 1.9 TDI 130km 04r. Chciałbym poprosić o sprawdzenie logów. Mam jakiś problem z autem, przy przekroczeniu 4tys. obr. włącza się tryb awaryjny. Miesiąc wcześniej wymieniłem turbinę na zregenerowaną. Obserwowałem sztangę i płynnie chodzi góra i dół. Kod błędu jaki wyskoczył w Vag-Com to: 17965. I jeszcze zauważyłem, że jak stoję na światłach to auto czasami wpada w krótkie wibracje. Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_184257.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_184258.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_184259.html Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_184260.html Grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/log_184261.html Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_184262.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_184263.html Grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/log_184264.html Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_184265.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_184266.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_184267.html Grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_184268.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_184269.html Grupa 018: http://vaglog.rtnet.pl/log_184270.html Grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/log_184271.html Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_184272.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_184273.html Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_184274.html Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_184275.html
  7. Właśnie nie mam takiego czujnika. Wstawiłem z MFA ponieważ bałem się, że w 1/2 fis ciągle będzie mi mrugało z tym olejem, chyba, że można wyłączyć tą opcję, żeby np nie sprawdzało czujnika oleju czy coś takiego.
  8. Wszystko się udało zrobić, pin sczytałem vag k+can, a przełącznik nie reagował, ponieważ odwrotnie podłączyłem kabelki do zielonej wtyczki I teraz mam takie pytania: 1. Po podłączeniu sobie 1/2 fis wszystko ok tylko jak włączyłem silnik to wyskoczył błąd z olejem i był napis stop, czy to jest wina braku jakiegoś czujnika czy po prostu temperatura oleju za niska? Czy można to jakoś ominąć? 2. W liczniku z MFA jest jakaś opcja, która pokazuje ile jeszcze kilometrów mogę przejechać?
  9. Kurdę to co ja mogłem źle zrobić? Nie przełącza mi funkcji komputera. Jak dam w górę to nic nie słychać jak w dół i reset to pipczy po naciśnięciu. ---------- Dodano o 20:33 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:31 ---------- A vag tach jak włączyłem to na górze jest napisane, że nie znalazło interfejsu ---------- Dodano o 20:41 ---------- Poprzednia wiadomość o 20:33 ---------- Mam nadzieję, że nie pomyliłem się tutaj: Przewody kładziemy w takiej kolejności: Wtyczka T32b zielona(licznika)------Wtyczka T6e czarna(przy przełącznikach zesp.) 23 ------------------------------------------------------------------------ 2 24 ------------------------------------------------------------------------ 1 25 ------------------------------------------------------------------------ 4 Wtyczka T32a niebieska(licznika) 7 -------------------------------------------------------------------------- 3 w tym nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale chodzi o to żeby 3 kabelek z wtyczki do przełączników podłączyć do niebieskiej wtyczki od licznika na pozycji 7, a tam jest czarny taki.
  10. Witam, dzisiaj bawiłem się w założenie licznika z komputerem, ale tym MFA. Kabelki przerobione wg. wskazań na samym początku. I podłączyłem nowe zegary vag-com użyłem do zmiany kodu softu i ok. Ale problem się zaczął jak chciałem się zalogować do licznika, a nie znam pinu, widzę wyżej że K+can commander ma opcję odczytania pinu. Chyba, że jest jeszcze inny program. I mam jeszcze takie pytanie po podłączeniu nowego licznika po naciśnięciu resetu lub strzałki w dół na przełączniku komputera buczy coś po naciśnięciu. I teraz nie wiem czy kabelki źle podłączyłem czy to jest wina, że jeszcze licznik nie jest do końca zaprogramowany?
  11. Witam, od dłuższego czasu borykam się z ubywającym płynem wspomagania przez korek wlewu płynu. Był taki moment, że mi się łożysko rozleciało w pompie i wymieniłem na inna. Pojeździłem ok 3 mies i płyn zaczął mi wyciekać. Wstawiłem następną pompę i dalej to samo. Dolałem płynu, pojeździłem ok 20km, pokręciłem na parkingu, przyjechałem do domu, zgasiłem auto i rano patrzę płynu nie ma. Odkręciłem zatyczkę i były bombelki. Podobno może być maglownica, gdzieś wyczytałem na forum. Wymieniłem również przewód który idzie z pompy do zbiorniczka. Płyn wlewam czerwony ten z dwójką. Proszę o pomoc, niedługo zbankrutuje na płynie Dodam, że pompa, którą mam daje 100bar, a niby oryginał 110bar i nie wiem czy to ma jakieś znaczenie.
  12. A mam teraz vaga-com 409.1 i gdzie tam jest pokazany kąt wtrysku? Jak wszedłem na tdi-timing to mam tylko trzy kolorowe kreski i tyle, wybiorę silnik jaki mam i dalej nic się nie dzieje.
  13. właśnie nic przy nim nie robiłem, nawet go nie wymieniłem, choć chyba dawno powinienem
  14. Witam, czy w vagu polskim usb 4.9 i 2.5 mogę zobaczyć kont wtrysku i ewentualnie go zmienić? A jaki powinien być tak w ogóle? Pozdrawiam
  15. darekhero

    Błąd 0550

    Widzę, że tylko ten wątek został Trochę pobawiłem się z autem i teraz nie wiem co zrobi.. Problem, był taki, że przy 120km/h przechodził w tryb awaryjny i było zero przyśpieszenia. Więc: 1.Wyczyściłem turbinę i było dobrze przez jakiś czas. 2.Następnie wyczyściłem zawór n75 ale dalej jechał max 120 3.Wyczyściłem przepływomierz i tak zrobiłem, że musiałem kupić nowy 4.I po jakimś czasie w vag-u wyskoczył mi błąd 550, czytałem, że może być wina filtra paliwa więc wymieniłem i dalej nic.. I zostałem z takimi problemami: -Samochód w ogóle nie przyśpiesza -turbina świszczy ale i tak nie czuć jej mocy -auto chodzi jak traktor (głośno) -na wolnych obrotach cały czyas chyba turbina świszczy -przy odpalaniu nie chce zaskoczyć i tak się dławi. Błagam o pomoc. Nie wiem co mam teraz zrobić ;(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności