Skocz do zawartości

bodek103

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Witam. Koledzy podpinam się pod temat, potrzebuję w Audi A3 8l w liczniku 8L0920950C Jeager anglik zmienić wsad żeby prędkościomierz po zmianie tarcz na EU wskazywał właściwą prędkość, wsad zgrałem VAG TACHO 5.0 i mam wrażenie że wsad jest źle zczytany, lub zawiera błędy, porównywałem go z innymi wsadami które są dostępne w necie i na forach, to znacząco różni się zawartością komórek, chociażby ostatnie wiersze zawierają same zera, w których jest zaszyfrowany PIN do licznika itd. Czy mógłbym prosić o ocenę zgranego wsadu czy jest poprawny. Na razie nie chcę eksperymentować z wgrywaniem nowego wsadu żeby na dobre nie uwalić wsadu w liczniku i uziemić samochód. Ewentualnie jest może ktoś z okolic Warszawy kto ma lepszy sprzęt do zgrywania/wgrywaniu wsadu do licznika i mógłby pomóc (oczywiście nie za darmo). W załączeniu dwie wersje wsadu które zgrałem, przy wyborze różnych liczników w VAG TACHO. wsad after 2000.bin wsad M73 V1.bin
  2. Rozwiązanie problemu znalazłem sprawdzając jeszcze raz przejścia prądu żarówką a nie miernikiem jak robiłem to wcześniej, i tak w kostce od modułu szyb(silniczka) w drzwiach kierowcy, gdzie dochodzą dwa kable prądowe czerwono-biały gruby było ok, natomiast drugi czerwono-niebieski cienki po podłączeniu żarówki świeciła ale bardzo słabo, po kilku próbach zaświeciła całą mocą, czyli był za słaby przepływ prądu w tym kablu, szukając po kablu doszłem do wiązki w podłodze i miejsca gdzie kabel był łączony, oczywiście łączenie się utleniło przepływ prądu był ale słaby, po wykonaniu nowego połączenia wszystko(centralny) działa jak należy. Miernikiem tego nie da się wyłapać.
  3. Witam. Kilka dni temu zaczął mi szwankować centralny zamek nie zamykał i otwierał wszystkich drzwi(przeważnie prawy tył i przód) chociaż nie było to regułą, czasami dwa kliknięcia pomagały żeby się zamknęły lub otworzyły, przy którymś otwieraniu otworzyły się tylko tylne lewe i prawe, przód lewy i prawy nawet drgnie. Od tej pory cisza nie da się ani zamknąć ani otworzyć z kluczyka i pilota. Jedyne co się dzieje to w drzwiach kierowcy i tył lewy słychać terkotanie przy próbie zamknięcia i otwarcia. Po kilkudziesięciu próbach otwarcia udało się odryglować i otworzyć drzwi kierowcy. Poza centralnym zamkiem pozostałe elementy: czyli szyby działają poprawnie, nawet przytrzymanie kluczyka w zamku w pozycji otwórz powoduje otwarcie szyb, w pozycji zamknij zamykanie szyb., na fisie jest wyświetlana informacja które drzwi otwarte, oświetlenie wnętrza działa poprawnie, po otwarciu drzwi włącza się oświetlenie itp. Po przewertowaniu forum sprawdzałem poszczególne możliwe przyczyny usterki, wyeliminowane zostały następujące przyczyny: 1. Moduł komfortu sprawny nie zalany przy próbie otwarcia i zamknięcia słychać przekaźnik w module, po podłączeniu Vaga są błędy dotyczące wszystkich drzwi:00928, 00929, 00930, 00931. Moduł podmieniany tez na inny ten sam efekt. 2. Wiązka do modułu sprawdzona, utlenione było połączenie na kablu czerwono-niebieskim, naprawione - nic to nie zmieniło w działaniu centralnego zamka. 3. Podmieniony zamek w drzwiach kierowcy, bez zmian - słychać tylko terkotanie. 4. Zweryfikowana wiązka do drzwi . Jedyna rzecz która mnie zastanawia jakie napięcie powinno się pojawiać na pinach 1 i 2 przy zamku, po zmierzeniu napięcia przy próbie otwarcia/zamknięcia napięcie wskakiwało na chwilę na ok.1,5V może 3V, małe wachnięcie, czy tutaj nie powinno wskoczyć pełne 12V. Raczej wykluczam możliwość padnięcia wszystkich zamków na raz, proszę o pomoc już drugi dzień ślęczę nad tym centralnym i już nie mam pomysłów gdzie szukać przyczyny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności