Skocz do zawartości

KaniuPL

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Lepiej nie ryzykować weź to potem ciągnij 500 km do domu, wymiana sprzęgła to na spokojnie jeden dzień
  2. Samochód wrócił na gazie chodzi ładnie, ale mam pytanie odnośnie regulatora ciśnienia paliwa wydaje mi się że się przyciął/zapiekł nie ważne sprawa wygląda tak zdemontowałem ori przewód powrotny z listwy do zbiornika i założyłem przeźroczysty paliwo nie leciało jednym słowem sucho. Zdemontowałem regulator pękło w nim to sitko, i ten tłoczek co w nim jest wg się nie rusza próbóje wytworzyć podciśnienie i nic wciskam go na siłę ani nie drgnie. Tak powinno być czy uszkodzony? Czy jest możliwe że przez wysokie ciśnienie w listwie dostaje się za dużo paliwa do cylindra i nie może ruszyć, w sumie pokrywało by się to z tym remontem wtedy paliwo było tylko w listwie i to co nabił przy przekręceniu kluczykiem i przekręcił ze 3 razy i odpalił, wydaje mi się też że na benzynie jest troszkę przymulony, chociaż to może moje złudzenie, dodam też że turbina już chyba pada bo słabo coś pompuje ale to raczej nie ma znaczenia.
  3. Po **** wy tak kombinujecie i wszyscy chcą zmieniać na zwykłe jak samochód nie będzie typowo do zabawy? A potem będziesz pisał że szarpie czy coś takiego był dwumas ładujesz dwumas jest zwykłe dajesz zwykłe
  4. nie ma błędu przepływki a wartości są na plusie narazie samochód pojechał na strojenie i wymianę elementów LPG
  5. Pojeździłem trochę i w pierwszym okienku jest około 5% a w drugim zero. A rozrząd wczoraj patrzyłem w 090 było 1 albo 2 nie pamiętam a w 093 było 6
  6. Dobrze ale to jutro bo dzisiaj już go odpalałem niech postoi całą noc
  7. Ale pamiętaj samo z siebie się nie zapowietrzyło
  8. Jak masz lekko zapowietrzony do standardowo jeden pompuje i trzyma drugi odkręca
  9. Po nocy nie odpala mam gaz ale to i tak nic nie zmienia bo odłączałem i zaślepiałem wszystkie przewody od listwy i od podciśnienia i dalej nie pali od strzała
  10. Na razie robię to do seryjnego auta, w przyszłości będziemy działać. Kombinuje bo nie chce dziad palić za pierwszym razem tylko zawsze za drugim lub trzecim zobaczymy jak będzie, wywaliłem pompę zawór też a zaślepkę dorobiłem z brachy dałem trochę silikonu.
  11. Witam przerabiał ktoś usunięcie układu SAI w 1.8t? Prosiłbym o jakieś dobre poradniki.
  12. Wszystko jest możliwe. Prostszy i tańszy będzie swap na 1.8t ponieważ jak 2.8 v6 to tylko 4motion co za tym idzie wymiana tylnego zawieszenia pomijając kwestie wymiarów i gabarytów oby dwu silników. Poza wymianą silnika trzeba wymienić sterownik silnika, układ wydechowy, w przypadku v6 tylne zawieszenie bo wiadomo 4x4, możliwe że zegary mogą się trochę różnić ale nie jestem pewien.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności