Skocz do zawartości

marcin305

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wymianę płynów robili mi w warsztacie zleciłem wymianę oleju, filtrów, płynu chłodzącego, hydraulicznego, i hamulcowego. Ale pewnie wymienili bez płukania. Tylko że aż tyle tego i to już po tygodniu? Gdybym sam się podjoł wymiany płynu i płukania to wystarczy odkręcić korek od zbiorniczka na dole kranik uruchomić silnik i wlewać Góra wode destylowana z płukanką i jak na dole będzie czysto to dolewać już g12? tak będzie ok?
  2. Witam tydzień po wymianie płynu chłodzącego w zbiorniczku nadal osadza się taka substancja. Wcześniej przed wymianą też płyn był rudy coś w rodzaju rdzy i osadzał się na korku w formie takich żółtych bryłek. Byłem przekonany że ktoś wcześniej wsypał proszek do chłodnic teraz po wymianie nadal to co na zdjęciach. Węże do połowy da się zgiąć, korek oleju ok bez mazi, auto nie kopci. W czym problem? Szukałem w szukajce ale brak jednoznacznych odpowiedzi.
  3. Witaj! u mnie to samo robi a jestem po wymianie poduch przy silniku i przy skrzyni. odkąd mam paska to tak robi, gałka się przesuwa, ale bieg nie wyskakuje. Poprostu delikatnie puszczam sprzęgło, a i tak czuje moment brania, sprzęgło też kompletne wymieniłem z dwumasem bo stare odkąd pasek 7lat w polsce nie wymieniane było. Mimo to nadal tak mam, więc nauczyłem się z tym jeździć. Czy to normalne chyba nie, ale co poradzić? Może jakiś przegub wewnętrzny?
  4. Sprawdź vagiem ustawienia zapłonu i wartości wtrysków może tam? ekspertem nie jestem, ale mam ten sam silnik. Ostatnio tak sprawdzałem, no ale u mnie poduchy waliły po odpaleniubale w czasie jazdy przy większym obciążeniu też.
  5. Witaj a konkretniej ile czasu trwa trzęsienie? czy tylko moment uruchomienia czy dłużej jaki wówczas jest dźwięk pracy silnika? troszke bardziej opisz to lub wrzuć kródki filmik u mnie tukło jak były poduchy do wymiany poruszaj silnikiem czy nie ma luzu któraś poducha
  6. Proszę o pomoc w identyfikacji części i przyczyny dlaczego się poci olejem
  7. Witam wiem że temat już był wałkowany, ale objaw jest nieco inny silnik na biegu jałowym ładnie i równo pracuje, samochód ma moc i przyśpiesza normalnie, z wydechu nie kopci. Ale dziwnie grzechocze gdy jadę 50km/h na 3 biegu gdy obroty oscylują od 1700-2100rpm dzwięk jest taki bliżej nieokreślony ale lekko metaliczny myślałem że to popychacze bo potrafią się odezwać po odpaleniu po całej nocy na 3-4sek generalnie słychać to na każdym biegu w kabinie bo gdy otworze okno nie słychać już tak wyraźnie. Dźwięk bardziej niesie się do wnętrza na prostej im bieg wyższy i prętkość klepanie zanika a potem jest cisza. Nie wiem już co robić byłem u mechanika ale na postoju nawet gdy gazuje silnik pracuje ciszej słychać delikatnie ale nie może określić co to kazał z tym jeździć twierdzi że nic nie powinno się stać. Wielu już utopiło kase i dalej klepie. Nie chcę popełnić tego błędu co robić? Postaram się nagrać ten dźwięk ale jest trudny do zarejestrowania bo moj telefon jakoś oczyszcza dźwięki z otoczenia.
  8. Witaj ciężko mi powiedzieć robotę powierzyłem mechanikowi, ale nie zgłaszał mi jakiś trudności. A więc komplilacji napewno nie było i pokazał mi stary wybierak widać było zmęczenie materiału.
  9. Potwierdzam wymiana wybieraka rozwiązała problem biegi wchodzą jak w masło dziękuję za pomoc
  10. Dziękuję za fachową poradę, w piątek już umówiłem się do mechanika przy okazji wymieniam wielowachacze z przodu bo na przeglądzie powiedzieli że się kończą. Administrację proszę nie zamykać tematu, na koniec dam znać czy pomogło, lub opisze dalsze czynności naprawcze jakie zaistnieją w razie co. Pozdrawiam!
  11. Witam 1.9 TDI AFN 110km skrzynia EEN od pewnego czasu pojawia się problem z wbiciem 3 i 4 i wstrecznego biegu 1,2,5 zawsze wchodzą gładko. Ze wstecznym problem jest gdy stoje np na wzniesieniu albo nierówności, wówczas wbicie biegu sprawia problem i muszę kilka razy próbować aż wejdzie, odbywa się to bez zgrzytów i trzasków napotykam jedynie opór. To samo dzieje się z 3 i 4 podczas jazdy najczęściej 3 przy wbijaniu biegu 3 wchodzi tak w połowie swojej długości i się blokuje muszę ponownie wrócić na luz i ponownie wchodzi już gładko. Jak wspomniałem odczuwalny jest jedynie opór przy wbiciu biegu bez zgrzytów i hałasów. Gdzie szukać przyczyny? Jak ją zdiagnozować? Jak z awaryjnością tych skrzyń niedługo wyjeżdzam do holandii chciałbym mieć pewność że dojade.
  12. Witam Passat B5 Sedan 1998 bardzo proszę o pomoc, wymieniałem żarówkę migneła, wsadziłem drugą już nie świeci obstawiam bezpiecznik. Tylko który, bo w google nie ma info o podświetleniu wewnątrz bagażnika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności