Skocz do zawartości

murmilo

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.6 FSI 115KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

560 wyświetleń profilu
  1. Wczoraj kolejny raz zaświeciło EPC i powtórka z rozrywki. Z tego co zauważyłem to dzieje się to zawsze w okolicach 50 km/h gdy samochód jedzie bez użycia pedału gazu np. zjazdu z góry. W momencie gdy świeci się już EPC i wciskam gaz samochód hamuje jeszcze bardziej. Z błędów jakie wyskoczyły to( błąd 008198 pojawia się odrazu po wykasowaniu błędów i odpaleniu silnika, natomiast niczym się nie objawia): 2 Faults Found: 008198 - Intake Manifold Flap; Bank 1 P2006 - 008 - Stuck Closed Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 212397 km Time Indication: 0 Date: 2019.07.17 Time: 16:32:50 Freeze Frame: RPM: 800 /min Load: 25.9 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 30.0°C 005000 - Control Module Malfunction - DBW Throttle Monitoring P1388 - 008 - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Reset counter: 255 Mileage: 212581 km Time Indication: 0 Date: 2019.07.20 Time: 20:42:17 Freeze Frame: RPM: 2240 /min Load: 10.2 % Speed: 47.0 km/h Temperature: 83.0°C Czyli błąd 005000 wskazuje na czujnik położenia przepustnicy?
  2. Witam wszystkich, Mam problem z autem, a mianowicie włącza się EPC i samochód zwalnia do 20 km/h. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. Czy ktoś ma pomysł co może być winne, i czy można tak jeździć skoro silnik po zgaszeniu silnika wraca do normy? Kody błędów z vcdsa : 3 Faults Found: 008198 - Intake Manifold Flap; Bank 1 P2006 - 008 - Stuck Closed Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 205430 km Time Indication: 0 Date: 2019.04.05 Time: 15:41:22 Freeze Frame: RPM: 680 /min Load: 24.7 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 87.0°C 001056 - Catalyst System; Bank 1 P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Reset counter: 255 Mileage: 210833 km Time Indication: 0 Date: 2019.07.02 Time: 12:13:10 Freeze Frame: RPM: 2400 /min Load: 45.5 % Speed: 65.0 km/h Temperature: 83.0°C 005000 - Control Module Malfunction - DBW Throttle Monitoring P1388 - 008 - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Reset counter: 255 Mileage: 212078 km Time Indication: 0 Date: 2019.07.06 Time: 20:17:22 Freeze Frame: RPM: 2200 /min Load: 23.1 % Speed: 48.0 km/h Temperature: 82.0°C Pierwszy błąd jest odkąd kupiłem auto i nie było z tym problemu.
  3. Jeśli jakieś by było ja się piszę ? Będzie okazja się poznać ?
  4. Cześć wam! Dzisiaj po trasie zauważyłem a właściwie usłyszałem dziwne dźwięki z okolic alternatora takie jak na filmie poniżej. Wnioskowałem że mogło być to sprzęgiełko alternatora ale po przejechaniu kolejnych 70 km wszystko ucichło. Moje pytanie z racji że mam 300 km do domu. Co może się stać jeśli to faktycznie sprzęgiełko i odmówi współpracy podczas drogi. I jeśli po 70 km jest możliwe ze coś się „ułożyło” i bedzie ok? Dzieki wielkie z góry !
  5. Na trasie (samochód załadowany 5 osób plus walizki) podczas uskoku na wiadukcie zapaliły mi się kontrolki epc i esp. Od tamtej pory co jakiś się zapalają, najczęściej po odpaleniu . Po ponownym uruchomieniu silnika kontrolki znikają. Komputer pokazał bląd przepustnicy. Dodam że silnik pracuje normalnie. Czy jest to możliwe że to problem instalacji albo jakiegoś sterownika i jeśli tak to gdzie moge tego szukać ? Z góry dzięki za pomoc
  6. Z racji, że u mnie jest skrzynia manulna to owe wibracje występują na tylko na luzie. Po opini kilku mechaników winne jest podobno polskie paliwo. Przejchałem juz 20tys km z tymi wibracjami. Idzie się do tego przyzwyczaić jak do stukania klimy i nawiewu
  7. Skrzynia do remontu. U mnie około miesiąc po zakupie było podobnie tylko dodatkowo piszczało i przestawało przy wciśniętym sprzęgle. Z racji że pasków b6 1.6 fsi nie jeździ zbyt dużo i w tamtym momencie bylo tylko 5 skrzyń HPB na alledrogo, więc w gre wchodził tylko remont. Jak rozmawiałem z mechanikiem to bardzo częste zjawisko wtych silnikach.
  8. A może orientuje się ktoś jeśli podłączę bluetooth na jacka do iphona to fis będzie go widział? Wiem, że to ogólnie się podłącza do wejścia aux w aucie ale pytam czy może działa to w drugą stronę
  9. Czytając mnóstwo postów na ten temat sam się juz pogubiłem. Wyszukując telefon z poziomu fisa mojego Iphona nie widzi natomiast jakieś inne samsungi widzi. Czy jest możliwość aby jednorazowo podłączyć jakiś adapter aby sparować czy z Iphonem w ogóle się nie da. Moduł bluetooth to 3C0 035 730A Z góry dzięki !
  10. @ANDRIUBIKER ile dałeś za ten adapter bury i czy masz możliwość połączenia się dzięki niemu przez bluetooth do telefonu samochodu? Bo u mnie problem wygląda tak, że samsunga znajduje bez żadnego adaptera ale Iphona już nie chce?
  11. Ja też juz po zabiegu. Wzrostu mocy nie czuje może to i dlatego ze to benzyna a najbardziej proponowane to jest do diesli. Jednakże silnik przy 2500 obr był dość głośny, a zabieg go uciszył. Jeśli naprawdę to czyści to warto zainwestować. Więcej na ten temat będę mógł po dłuższej trasie
  12. Cześć, Padła mi żarówka i jest ktos w stanie mi powiedzieć czy mam ją jakoś przekręcać czy użyć więcej siły bo próbowałem dziś ale nie chciałem na chama. Mocowanie na zdjęciu
  13. @77Marek kolego powiedz mi czy wymieniałeś odrazu olej po tym zabiegu czy nie trzeba? W poniedziałek też się muszę umówić
  14. Witam was! U mnie sytaucja wygląda tak samo czyli na postoju delikatne drgania, a po trasie np. 150 km silnik przy ruszaniu telepie jakby mia ł „wyskoczyć”. Z tym że w moim przypadku silnik to benzyna 1.6 fsi BLF. Więc może nie dotyczy to tylko CBAB. Daj znać co wyszło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności