Skocz do zawartości

lukaszekvw

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Lukasz
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Lbk

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    ---

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hej. Od jakiś 3 miesięcy walczę z dziwnym dźwiękiem zawieszenia z przodu, tak jakby jakąś końcowa delikatnie pukala. Dzieje się to na delikatnych nierownosciach. Takie głuche delikatne uderzenia. Byłem już w 3 warsztatach, 2 stacjach diagnostycznych i niby wszystko jest w porządku, a odgłosy ciągle takie same. Co to może być????? Już nie wiem co robić.
  2. O kurde. Ciekawe czy mój warsztat da radę:p
  3. Hej. Czy po wymianie Aku trzeba to adaptować do auta? Czy wystarczy tylko przełożyć akumulatory? Pytam bo przymierzam się do zmiany.
  4. PASSAT B8 2.0TDI DSG Hej. Dziś rano zauważyłem po pierwszym uruchomieniu, że temperatura rośnie po przejechaniu 2km do 3 kreski po czym opadła do pierwszej i po późniejszej jeździe rosła normalnie i utrzymywała się na 90 czyli ok. Miał ktoś taki przypadek? Ma to coś wspólnego z dogrzewaniem silnika w mroźny dzień? Oczywiście po odpaleniu wzrosły obroty. Teraz nie wiem czy ten typ tak ma czy wymieniać termostat, a może czujnik temperatury?
  5. Też mam obd eleven. Napisz jak to zrobic
  6. Trzymałem, włączyłem zapłon nie puszczając i nic. Ciągle komunikat że za 30 dni przegląd:/ Włącza mi się też jakąś opcją zmiany czasu zegara
  7. Hej. Szukałem ale nie mogę znaleźć. Jak skasować przegląd za 30dni w passacie b8? Wyskakuje to na głównym ekranie między licznikami.
  8. Gdzie mogę zmienić ten tryb? Jest gdzieś w ustawieniach?
  9. Hej. Jakie jest wspomaganie w pasku? Mam wrażenie że chodzi ciężej. jakieś sugestie?
  10. A jak zrobić adaptację nowego ekranu żeby błędy nie było?
  11. Dzięki za odpowiedź. Dziś wszystko w normie bylo
  12. Hej. Pasek 2.0 tdi 150km 2015r. Zauwazylem wysokie obroty na biegu jalowym. Po odpaleniu auta są na normalnym poziomie około 850-900, ale po przejechaniu paru metrów wzrastają na 1000. Tak jakby ciągle była procedura wypalania filtra. Co za tym idzie zauważyłem większe spalanie. Oczywiście przegonilem auto na trasie 80km. A obroty dalej wysokie. Miał ktoś podobny problem? Trochę poszukalem w necie i czytałem o jakimś czujniku dpf. Dodam, że żadna kontrolka filtra się nie zapaliła jeszcze nigdy. Jak wcześniej było wypalanie to nie gasilem auta tylko przeganialem. Druga sprawa, to zauważyłem też że dzieje się to w upalne dni, jak silnik się rozgrzeje i chodzi Klima. Ale chyba przez to obroty by nie wzrastają?
  13. lukaszekvw

    OBDeleven

    Wie ktoś jak zamocować rozpoznawanie pieszych I jakieś inne fajne funkcje
  14. Hej. Czy nasze paski z dsg są wyposażone w LC?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności