Skocz do zawartości

kedar67

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003
  1. W silniku zostało zrobione. - naprawa głowicy, nowa uszczelka pod głowicę i nowe śruby do głowicy - naprawa górnej powierzchni bloku silnika - szlif wału korbowego. Główne 0,50 a korbowodowe 0,25 - nowe panewki główne i korbowodowe KOLBENSCHMITD - nowe pierścienie tłokowe KOLBENSCHMITD - honowanie cylindrów - nowe śruby do korbowodów i panewek głównych - nowa śruba mocowania kołą zębatego rozrządu na wale korbowym - wszystkie nowe uszczelnieni (uszczelki simmeringi) - nowy króciec wody przy głowicy z tyłu i nowy łącznik odmy - nowy pasek rozrządu ( reszta rozrządu została, przebieg 20 000km) - nowa tarcz sprzęgła - nowe świece zapłonowe DENSO - nowa obudowa miarki oleju - filtry, płyny, oleje
  2. I co sądzicie o tym Korba z obróconych panewek
  3. Witam. Robiłem ostatnio remont silnika w moim Pasku podczas którego wyszły na jaw różne dziwne uszkodzenia. Do wymiany miała być tylko uszczelka pod głowicą + oględziny i kompleksowa napraw tejże głowicy. Powód to częsty brak ogrzewania i CO2 w układzie chłodzenia. Oczywiście jak to często bywa im głębiej w las tym ciemniej , i skończyło się na prawie kapitalnym remoncie silnika. Passat 2004 r. kupiony w 2018 z Niemiec z przebiegiem 188 000 km. Podczas remontu wyszło że na pewno zdejmowana była miska olejowa i i jeszcze kilka innych dziwnych uszkodzeń. Czy te rysy mogły być fabryczne i czy one mogły być powodem CO2 w układzie chłodzenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności