kedar67
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2003
-
kedar67 obserwuje zawartość → 1.8T AWT. Remont silnika i dziwne usterki
-
benzyna 1.8T AWT. Remont silnika i dziwne usterki
kedar67 odpowiedział kedar67 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
W silniku zostało zrobione. - naprawa głowicy, nowa uszczelka pod głowicę i nowe śruby do głowicy - naprawa górnej powierzchni bloku silnika - szlif wału korbowego. Główne 0,50 a korbowodowe 0,25 - nowe panewki główne i korbowodowe KOLBENSCHMITD - nowe pierścienie tłokowe KOLBENSCHMITD - honowanie cylindrów - nowe śruby do korbowodów i panewek głównych - nowa śruba mocowania kołą zębatego rozrządu na wale korbowym - wszystkie nowe uszczelnieni (uszczelki simmeringi) - nowy króciec wody przy głowicy z tyłu i nowy łącznik odmy - nowy pasek rozrządu ( reszta rozrządu została, przebieg 20 000km) - nowa tarcz sprzęgła - nowe świece zapłonowe DENSO - nowa obudowa miarki oleju - filtry, płyny, oleje -
benzyna 1.8T AWT. Remont silnika i dziwne usterki
kedar67 odpowiedział kedar67 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
I co sądzicie o tym Korba z obróconych panewek -
Witam. Robiłem ostatnio remont silnika w moim Pasku podczas którego wyszły na jaw różne dziwne uszkodzenia. Do wymiany miała być tylko uszczelka pod głowicą + oględziny i kompleksowa napraw tejże głowicy. Powód to częsty brak ogrzewania i CO2 w układzie chłodzenia. Oczywiście jak to często bywa im głębiej w las tym ciemniej , i skończyło się na prawie kapitalnym remoncie silnika. Passat 2004 r. kupiony w 2018 z Niemiec z przebiegiem 188 000 km. Podczas remontu wyszło że na pewno zdejmowana była miska olejowa i i jeszcze kilka innych dziwnych uszkodzeń. Czy te rysy mogły być fabryczne i czy one mogły być powodem CO2 w układzie chłodzenia.