Skocz do zawartości

marole1983

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Byla popekana i niestety poprzedni wlasciciel dal sie naciagnac na regeneracje gniazd zaworowych przez firme ktora ja spawala. Moj mechanik twierdzi ze mial juz 3 przypadki spaprania sprawy przez ta firme jesli chodzi o gniazda zaworowe . Tez mi sie wydaje ze to orzez to No nic trzeba sie za nowa glowica rozejzec
  2. Uszczelki i sruby wymienione. Brak rezultatow. 500km zrobione ok 5 mm oleju dodatkowo. Chyba glowice wymienie bo juz mi pomyslow brakuje
  3. Czesc moze temat sie juz powtaza ale kupilem passata i zaczol dymic poszukalem po forach i skozystalem z porady. Stan oleju byl sporo przekroczony mechanik sie dziwil ze nie doszlo do samozaplonu turbiny. Wymienilismy pompe vacum i po 3 dniach mam juz ponad stan ok 2 cmm na bagnecie. Co jest przyzyna? Dodam jeszcze ze glowica byla spawana. Kazdy mechanik do jakiego dzwonilem po objawach podejzewa uszczelki na wtryskach ale auto nie kopci i zapala na dotyk. Juz wladowalem sporo w pompe olej i filtr plus robocizne nie chce powtorki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności