Skocz do zawartości

red_fork

  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Chodzi o AAStream nie CarStream. Autor chciał kontynuować rozwój AAMirror, natomiast nie za bardzo mu to wyszło - u mnie ciągłe zwiechy, brak możliwości usunięcia górnego paska w nowym interface, a kłopoty z autoskalowaniem ma identyczne jak AAMirror...
  2. U mnie aa 4.7 działa bez problemu razem z AAMirror. AAStream mnie próbowałem bo mam z nim same kłopoty od zawsze...
  3. Instalowałem AA 4.5 na nowym telefonie i mam od razu nowe UI bez opcji wyboru, czyli brak możliwości powrotu. Wygląda na to, że Google coraz szerzej udostępnia nową wersję. Kwestia czasu kiedy u Ciebie się pojawi.
  4. Czy próbowaliście już AA Stream? Podobno odpowiednik AA Mirror, z tym że cały czas rozwijany.
  5. Pojawiła się nowa wersja AA Mirror: https://github.com/slashmax/AAMirror/blob/master/apk/app-debug.apk Nie wyświetla paska na górze nowego AA.
  6. Po kolei ścieżka dojścia do ustawienia, które aktuwują/dezaktuwują u mnie automatyczny tryb nocy (Xperia Z1 compact, android 9, AICP ) Długie przytrzymanie pulpitu i z menu kontekstowego "Settings" Potem "User Interface" Następnie "Wygląd systemu" i finally: "Kontrola trybu nocnego" Pewnie w każdej nakładce androidowej wygląda to inaczej, ale gdzieś tu bym szukał rozwiązania.
  7. Też miałem podobny problem po aktualizacji Androida do Pie. Opcja w ustawieniach programisty w AA nic nie dawała - defaultowo jest tam sterowanie przez samochód, ale i tak nie włączał się tryb nocny. Przypadkiem trafiłem na ustawienia pulpitu w samym androidzie. U mnie wchodzi się tak jak do definicji widgetów czyli przez przytrzymanie pulpitu. Znalazłem tam opcje zezwalającą na zmianę trybu na nocny. Nie wiem czy w każdym Androidzie jest to w tym miejscu. Ja działam na customowym AICP. Jak będę w samochodzie zrobię zrzut ekranu.
  8. Tak na szybko po testowaniu przez kilkanaście minut - na razie zostaje przy starym wyglądzie. Nasze ekrany 8' w VW i Skodzie mają 800x480 px. Dolny pasek zajmuje jak wcześniej 80px w pionie, więc na mirror zostawało 800x400px. W nowym wyglądzie wpakowali jeszcze na górę pasek statusu i kolejne jakieś 30px poszło... Trzeba będzie poczekać na aktualizację aamirror, żeby pasek był nałożony na obraz, ale patrząc na ostatnią aktywność autora nie liczyłbym na razie na to... Druga rzecz to automatyczne dopasowanie proporcji i dpi. Rodzielczość dopasował poprawnie, ale dpi ustawił takie, że mam czcionki na pół ekranu... Na plus szybkie przełączanie pomiędzy aktualna i poprzednia aplikacją. Interface zerżnięty z Apple, czyli też na plus, ale jakoś działa to wolniej i mniej intuicyjnie ?
  9. Potwierdzam - działa. Aż dziw bierze, że Google nie zabezpieczył tych baz sqlite... Najpierw kilkoma update'ami i triggerem można było zapewnić działanie aamirror, teraz ustawienie jednej flagi uaktywnia ukrytą opcje ? @wiekuisty, nie masz zainstalowanego sqlite. Możesz użyć apki sqlite installer for root. Potem powinieneś mieć dostęp do aplikacji sqlite3 w terminalu.
  10. Jest rozwijany i utrzymywany, ma więcej zgodnych aplikacji, nie zacina się, sam z siebie nie wyłącza, nie ma blokad podczas ruchu samochodu, w ogóle działa ? Mirrorlink to martwa technologia.
  11. Ponoć w tej wersji Google powoli udostępnia kolejnym użytkownikom nowy interfejs.
  12. Czy komuś w najnowszej wersji Waze udało się dodać punkt pośredni trasy z poziomu android auto? W liście zmian w ostatnim uaktualnieniu jest taka funkcja, ale za nic nie nie mogę jej namierzyć...
  13. AA 4.3 się ukazał. Podobno naprawia m.in. brak przełączania w tryb nocny. Przetestuję jak ktoś wrzuci wersje ARM 32bit na apkmirror.
  14. To wątek o Android Auto, którego Toyota (chyba jako jedyny producent) nie wspiera. Mirror link jest starsza technologia, niestety powolna, zawodna i z małą ilością aplikacji. Blokuje również większość aplikacji, kiedy samochód jest w ruchu ze względów bezpieczeństwa. Jest możliwość obejścia tego sprytnym urządzeniem, ale to koszt ok 400-500pln i nie wiem czy współpracuje z Toyotą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności