Skocz do zawartości

Piotere

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czujnik zmienialem i to samo było. A zegary rzeczywiście mają jakieś znaczenie?? W życiu bym nie powiedział. Jest ktoś kto miał taki przypadek??
  2. Potrzebuję waszej pomocy. Wie ktoś z was może dlaczego na zimnym silniku przy dodaniu gazu i przekroczeniu 2000obr. włącza się tak nie lubiany piszczyk oraz olejarka?? Oczywiście po puszczeniu gazu i odczekaniu chwilę olejarka gaśnie. Dodajemy gazu i znów to samo. Wymieniłem napinacz łańcuszka, czyscilem smoka już ze 3 razy, kombinowalem z olejami i nic. Mecze sie z nim już bardzo długo i mam dość. Ciśnienie niby jest. Sprawdzam przy każdej próbie naprawy.Ma jeszcze jeden dziwny objaw. Jak włączy się zapłon i poczeka chwilę bez odpalania olejarka i piszczyk też się odzywają. Może mój passacik mi w ten sposób coś mówi?? Zna ktoś coś takiego?? Jest dużo tematów na tym forum ale nie znalazłem nic co pomogło. Jedyne czego nie probolwalem to czyszczenie kanałów. Plukanka oczywiście była ale też bez sukcesu. Słyszałem od kolegi ze może licznik jest uszkodzony ale nie chce mi się w to wierzyć. Załamuje ręce. Pomóżcie proszę!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności