Skocz do zawartości

suzu4x4

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. suzu4x4

    Działanie ACC i FA w B8

    wiem, tylko nie chodzi mi o to czy to złe czy nie, po prostu chciałbym żeby skrzynia w trybie "S" przy załączonym ACC pracowała tak samo jak bez ACC, jest na to jakiś sposób ?
  2. suzu4x4

    Działanie ACC i FA w B8

    jest i mam tam ustawione na sport , ale zmiana tych ustawień wpływa tylko na dynamikę przyspieszania ( np. ustawisz prędkość 65 na złączonym ACC zwolnisz do 30 , jak auto wykryję możliwość powrotu to zadanej prędkości to przyspieszy dość dynamicznie ale jak będzie się już zbliżać dajmy na to do tych 65 to pod koniec i tak wrzuca już najwyższe możliwe biegi) zmiana tych ustawień powoduję tylko zmianę dynamiki przyspieszania przy "powrocie " do zadanej prędkości
  3. suzu4x4

    OBDeleven

    zakupiłem OBDeleven (dzięki kolego Eldar za szybką wysyłkę i objaśnienia ) , pokodowałem wszystko co chciałem , teraz przyszedł czas na inne zabawy , fajnie było by korzystać też na co dzień z interfejsu np do monitorowania i rejestrowania parametrów w chwili obecnej żeby oglądać parametry na żywo trzeba albo zrobić to przez "moje auto" - " dane w czasie rzeczywistym" (gdzie można oglądać tylko jeden parametr w danej chwili i nie ma wszystkich interesujących mnie parametrów) albo poprzez dany blok i "parametry na żywo" gdzie można wybrać kilka interesujących nas wartości ale trzeba to robić za każdym razem i jest to dość czasochłonne (wybieranie z długiej listy poprzez przesuwanie ) czy nie można by połączyć tego w jedność np żeby móc sobie stworzyć swój własny zestaw i w jakiś sposób go zapisać żeby móc szybko go odczytywać ? ja np chciałbym mieć możliwość wyświetlania jednocześnie : - napięcia akumulatora - temperatury zewnętrznej - prędkości - prędkości obrotowej silnika - temp. oleju - temp. płynu chłodniczego - temp spalin - temp oleju przekładniowego - temp sprzęgła - ciśnienie doładowania fajnie było by jakby się dało tworzyć i modyfikować takie zestawy wg własnych upodobań , czy aplikacja będzie rozbudowana w tym kierunku ?
  4. suzu4x4

    Działanie ACC i FA w B8

    panowie zapytam z innej beczki czy jest jakaś rada na to żeby przy załączonym i aktywnym ACC skrzynia biegów w trybie "S" działa normalnie ? tzn. chodzi mi o to że jak jadę bez ACC dajmy na to z prędkością 65 km/h to skrzynia trzyma 4 bieg i nie dąży do wrzucania na wyższy bieg przy tych obrotach , jak trzymam dalej tą samą prędkość i załączę ACC to zaraz zmienia na 5 i po chwili na 6 a jak wyłączę ACC (trzymając nadal tą samą prędkość 65 km/h) to zaraz wraca do 4. mierzi mnie to niesamowicie bo nie toleruję jazdy na niskich obrotach i nigdy nie korzystam w skrzyni z "D" tylko cały czas jeżdżę na "S" (profil jazdy też na SPORT) i przy jeździe bez ACC na '"S" skrzynia fajnie zmienia biegi , jak tylko załączę ACC to pracuje praktycznie tak jak by była na "D" (dąży cały czas do najszybszej zmiany biegów na wyższe) pomimo że cały czas mam "S" na wyświetlaczu (praktycznie powyżej 65 zapina już "6" gdzie normalnie jechałbym na "4") jest na to jakiś sposób ??
  5. suzu4x4

    Hak holowniczy B8

    przekonam się na własnej skórze , bo też mam dołożony poza ASO uchylany elektrycznie , jak nie będę musiał go kodować ponownie po aktualizacji sterownika w ASO to jeszcze lepiej
  6. to widzę masz podobne odczucia jak mój kolega, kolega też się szarpał bo po dwuletnim najmie chcieli mu naliczyć 4500zł po oddaniu auta. Dodam że jeździł tym autem do pracy "w krawacie" i auto wyglądało jak nowe (przebieg 40kkm) ja póki co też pozostałem przy leasingu choć opcję najmu brałem pod uwagę
  7. suzu4x4

    Hak holowniczy B8

    no nie do końca jest tak że zakładać i się cieszyć bo trzeba go zakodować (wiązka też jest potrzebna) aso nie założy takiego haka bo nie występuje on w akcesoriach ( trzeba zamówić przy konfiguracji auta) ASO zaproponuje Ci montaż wypinanej Westfalli ( z kodami) więc są dwie drogi: - montaż akcesoryjnego (wypinanego) haka w ASO z kodami - montaż oryginalnego elektrycznego haka poza ASO (trzeba się liczyć z tym że jak go zakodujesz to po każdej późniejszej wizycie w ASO jak będziesz miał robioną aktualizacje oprogramowania to nie będziesz miał w niej uwzględnionego haka i będziesz za każdym razem musiał go dokodować poza ASO)
  8. Gratuluje nowego nabytku oby służył nie gorzej niż Passat mam pytanie odnośnie najmu - w jakiej firmie miałeś i czy możesz polecić ? policzyli jakąś dopłatę na koniec (za zniszczenia pobrudzenie tapicerki itd) ?
  9. A co to jest AA mirror ? nie znalazłem takiej aplikacji EDIT: już znalazłem odpowiedź w pierwszym poście popróbuje i dam znać
  10. tak, w moich telefonach bez roota działa mi dotyk w DMpro zarówno na AA jak i ML , natomiast i tak będę musiał zrootować któryś telefon który poświęcę do wożenia w podłokietniku bo tak jak kolego pisałeś , bez roota nie da się permanentnie wyłączyć BT w telefonie i podczas połączenia przez AA łączy się również przez BT nawet jak wcześniej wyłączałem w telefonie BT . A że dużo jeżdżę po mieście to nie chce mi się za każdym razem podłączać mojego telefonu przez kabel USB żeby korzystać z google maps na ekranie DM , więc plan mam taki żeby stary nie używany telefon podłączyć na stałe w podłokietniku przez kabel USB i używać go do obsługi AA i ML a dzwonić ze swojego połączonego z DM przez BT Kolego @Dean , mam jeszcze pytanie czy zainstalowałeś i uruchomiłeś aplikację "Performance Monitor" do której udostępniłeś link w pierwszym poście ? najbardziej chodzi mi o to czy pokazuje ona temperaturę oleju w skrzyni DSG ?
  11. w moim przypadku wyszło 100.99 % bez GAPa i 104.53 % z GAPem czyli GAP (RTI) na 3 lata kosztował 3,54 % ubezpieczenie też biorę zawsze gotówkową ale gapa mam zawsze w racie leasingu , nie wiedziałem że można GAPa płacić gotówką napisz proszę ile % wyjdzie GAP za gotówkę i czy to jest RTI z Vw leasingu czy jakieś inne ubezpieczenie ?
  12. Kolego ale te 100,87% to jest bez GAP (RTI), a ile Ci wyszło z RTI ?
  13. u mnie się to udaje ale tylko przy połączeniu przez MirrorLink , zresztą w instrukcji od DM jest napisane że przy połączeniu przez Android Auto użycie fabrycznej navi i smartfonowej jednocześnie nie będzie możliwe: na AID wyskakuje wówczas komunikat: jak wyżej , jest to możliwe przy połączeniu przez mirror link poniżej fabryczna navi na AID i Automapa + Yanosik na DM : google maps + yanosik na DM : Dzięki kolego, lecz udało mi się połączyć Galaxy S8 bez roota przez Android Auto było to możliwe jak w desperacji wyciągnąłem z szuflady kilkunastoletni kabel usb od starej Nokii i o dziwo poprzez przejściówkę na USB c Galaxy S8 łączył się bez problemu z Android Auto w DM poprzez CAR MODE samsunga mi działa dotykowe sterowanie w DM w telefonach bez roota (Xperia Z5 compact, Galaxy J5, Galaxy S8)
  14. Witam wszystkich na forum, stałem się użytkownikiem B8 z Discover PRO i straciłem dziś pół soboty na próbę uruchomienia mirror linka, przeczytałem chyba wszystkie tematy na forum i poradniki na YT , zainstalowałem wszystko co trzeba (Car mode i LG MirrorDrive z zablokowanymi powiadomieniami) i bez względu co zrobię mój Galaxy S8 nie jest w ogóle wykrywany przez navi po podłączeniu przez kabel USB (próbowałem na trzech różnych kablach oryginalnych i zamiennikach) , próbowałem też z Galaxy A5 i jego navi wykrywa odrazu ale nie chce się połączyć (ani przez Android auto ani przez Mirror Link ) Dodam że po podłączeniu Sony Xperia Z5 compact navi wykrywa go odrazu i łączy się bez problemu zarówno poprzez Android auto jak i Mirror link , ekran dotykowy w Dicoverze działa , wszystkie aplikacje również sprawdzałem też na stronie Mirrorlinka i Galaxy S8 jest na liście, może ktoś mi podpowie dlaczego mój Discover PRO działa bezbłędnie z Xperią a nie widzi wogóle Galaxy S8 ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności