Skocz do zawartości

Bula19771

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 1.6 TDI 105KM (CAYC)
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. witam ponownie, czy mógłbym poprosić kogoś o zdiagnozowanie błędów, chodzi mi o potwierdzenie czy zawór jest uwalony czy to jest inna przyczyna Poniedziałek,01,Kwiecień,2019,18:33:41:00006 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 8 x64 Wersja VCDS: AKP 17.8.1.0 Wersja danych: 20171214 DS276.6 www.vcds.pl VIN: WVWZZZ3 Numer rejestracyjny: Przebieg: 71040km Numer naprawy: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Typ podwozia: 3C-VW46 (7N0) Skanowanie: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 2E 42 44 46 4C 4F 52 53 56 61 62 72 77 VIN: WVW Przebieg: 71040km 01-Silnik -- Stan: Usterka 0010 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 04-Kąt skrętu kierow. -- Stan: OK 0000 08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000 15-Airbag -- Stan: OK 0000 16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000 19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000 25-Immobiliser -- Stan: OK 0000 2E-Media Player 3 -- Stan: OK 0000 42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000 44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000 46-Moduł komfortu -- Stan: Usterka 0010 4C-Ciśn.w oponach II -- Stan: OK 0000 4F-Centr.z.elektr.II -- Stan: OK 0000 52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000 53-Hamulec postojowy -- Stan: OK 0000 56-Radio -- Stan: OK 0000 61-Reg.akumulatora -- Stan: OK 0000 62-Drzwi tylne lewe -- Stan: OK 0000 72-Drzwi tylne prawe -- Stan: OK 0000 77-Telefon -- Stan: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik (J623-CAYC) Plik etykiet:. 03L-906-023-CAY.clb Oznaczenie elementu SW: 03L 906 023 FS HW: 03L 907 425 C Komponent: 1,6l R4 CR td H43 9196 Weryfikacja: --H43--- Numer seryjny: VWZCZ000000000 Kodowanie: 00194014032501080000 Kod serwisu: WSC 00028 028 00035 Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023FS 003006 ROD: EV_ECM16TDI02103L906023FS_003.rod VCID: 7CF742F2F7EB61A6CD-8028 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 7563 - Czujnik 1 układu recyrkulacji spalin P046C 00 [096] - niewiarygodny sygnał Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 70881 km Data: 2019.03.28 Czas: 16:21:53 Prędkość obrotowa silnika: 2809.75 /min Unormowana wartość obciążenia: 65.5 % Prędkość pojazdu: 71 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 63 °C Temperatura powietrza zasysanego: 20 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.005 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 33 Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: -0.378 % Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 % Nastawnik wysokiego ciśnienia EGR: sterowanie-PWM_HBR_EGRV[0]: -20.483 % Nastawnik wysokiego ciśnienia EGR: wart.rzecz.nap.nieprzetw.-V_EGRV[0]: 0.688 V Zawór recyrkulacji spalin (EGR): offset zamknięty-V_EGRV_BOL[0]: 0.698 V Zawór recyrkulacji spalin (EGR): offset otwarty-V_EGRV_TOL[0]: 3.999 V Nastawnik wysokiego ciśnienia EGR: status-LF_STATE_EGRV_DISP[0]: 14 7343 - Potencjometr recyrkulacji spalin (G212) P0407 00 [040] - sygnał za mały Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 7 Przebieg: 70956 km Data: 2019.04.01 Czas: 06:15:19 Prędkość obrotowa silnika: 1877.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 88.2 % Prędkość pojazdu: 48 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 94 °C Temperatura powietrza zasysanego: 7 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 14.908 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartość rzeczywista-ANG_EGRV[0]: -0.940 % Zawór recyrkulacji spalin (EGR): sterowanie-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 % Nastawnik wysokiego ciśnienia EGR: sterowanie-PWM_HBR_EGRV[0]: -23.743 % Nastawnik wysokiego ciśnienia EGR: wart.rzecz.nap.nieprzetw.-V_EGRV[0]: 0.674 V Zawór recyrkulacji spalin (EGR): offset zamknięty-V_EGRV_BOL[0]: 0.698 V Zawór recyrkulacji spalin (EGR): offset otwarty-V_EGRV_TOL[0]: 3.999 V Nastawnik wysokiego ciśnienia EGR: status-LF_STATE_EGRV_DISP[0]: 14 Kody gotowości: 0000 0000
  2. Jak mam wyciągnąć zagłówek z fotela przedniego passat b7 nie ma żadnego przycisku odblokowujacaego pomocy
  3. Siemka chciałem podpiąć sie do tematu , mam zamiar nabyć takie coś VCDS Release 18.2.0 HEX CAN Interface ATMEGA162+16V8+FT232RQ (Germany/English) Jak myślicie będzie Ok i
  4. I po problemie paru medykow chciało mnie naciągnąć na prucie instalacji od manetki do pompki aż w końcu trafiłem na gościa który zacza od podłączenia do komputera i pokazało ze problem z przewodem zresetował wszystko i spryskiwacz ożył . Moja uwaga jest taka ze poakcji z komputerem trzeba wyciągnąć kluczyk i włożyć z powrotem. Dzięki za wasza pomoc
  5. Nie mam sedan 2013 Anglik . Nie wiem co to jest moduł bcm kabel przy kostce jak i kostka wyglądały jak nowe. A co do bezpieczników to mam inne jakieś nie takie jak na schemacie u kolegi. U mnie są żółte i 20, może jakiś przekaźnik jest i on sie wywalił
  6. Sorki za ten wcześniejszy post chodzi mi o to ze rozegrałem zderzak wyciągnąłem pompkę spryskiwacza podpiąłem do akumulatora i działa bezpieczniki wyglądają na Ok a spryskiwacz nie dział kostka wyglada jak by była z fabryki . Nie wiem co sie stało zaczęło sie od zamarzniętego płynu kurna
  7. Sienna mam take problem. Przestal mi dzialac spryskiwacz wyciagnolem pimple I podłączyłem do aku i działa bezpieczniki wyglądają na całe a nie spryskuje co może być nie tak czy jest jakiś dodatkowy przekaznik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności