Skocz do zawartości

bhyzy

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy może ktoś mi powiedzieć w którym miejscu znajduje się fizycznie czujnik temp. Oleju który odpowiada za wskazanie na wyświetlaczu? Mój prawdopodobnie jest odpiety- aktualnie nic nie pokazuje.
  2. Dzięki za odpowiedź. Też o tym czytałem. Jednak na tą chwilę wymiana czujnika temperatury zamknęła temat. Wszystko wróciło do normy.
  3. Witam szanownych forumowiczow! Wczoraj przejechałem moim passatem trasę ok 400 km. Przez całą drogę wskaźnik temperatury silnika wariował. Temperatura nie dochodziła do 90 stopni (na wskaźniku deski rozdzielczej). Maksymalnie dochodziła do 80 stopni A za chwilę spadała do 60 i tak całą drogę. Żaden błąd nie wyskakiwal. Czy to objaw padniętego czujnika? Da się go samemu łatwo wymienić? Czy płyn do wymiany trzeba spuszczać? Gdzie jest ten czujnik? Proszę o pomoc.
  4. Witam kolegów. Właśnie zamierzam wymienić olej w DSG w moim Passacie. Czy możecie podać mi jakiś konkretny typ oleju dla mojej skrzyni??? Rzeczywiście ciężko znaleźć konkretne info o oryginalnym oleju . Proszę o pomoc - co wlać żeby nie żałować
  5. Może problem stanowi zawór ciśnienia paliwa? Ktoś już na forum opisał ten problem - zajrzyj do porad i instrukcji tam był opis.
  6. Witam proszę o ofertę na części do mojego Passata B7 CFFB 2.0 TDI CR 140 KM: 1. Kompletny zestaw rozrządu + pompa wody (cena za zestaw + oddzielnie pompa wody)- części producentów z górnej półki 2. Olej silnikowy PENRITE 3. Filtr powietrza, 4. Filtr paliwa; 5. Filtr oleju, 6. Filtr kabinowy 7. pasek wieloklinowy 8. Olej do skrzyni DSG (6 l)
  7. bhyzy

    interfejs diagnostyczny

    Witam, Czy ktoś używa może takiego interfejsu diagnostycznego? https://pl.aliexpress.com/item/2018-TCS-CDP-PRO-plus-NOWY-VCI-obd2-obdii-obd-skaner-2015-R3-keygen-dla-delphi/32846262035.html?spm=a2g17.search0104.3.3.63fe5a44FWXYSi&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_1_10152_10151_10065_10344_10068_10342_10343_10340_10341_10696_10084_10083_10618_10304_10307_10820_10821_10301_10843_10059_100031_524_10103_10624_10623_10622_10621_10620%2Csearchweb201603_31%2CppcSwitch_5&algo_expid=5d53cda2-4e80-408e-bc2c-99f135f68aca-0&algo_pvid=5d53cda2-4e80-408e-bc2c-99f135f68aca&priceBeautifyAB=0 Z tego co udało mi się dowiedzieć, jest to uniwersalne urządzenie które obsługuje większość samochodów osobowych i ciężarowych. Można nim dostać się do wszystkich modułów/sterowników w samochodzie. Współpracujący z tym interfejsem program Del-phi jest w języku polskim - ponoć bardzo intuicyjny. Czy ktoś ma doświadczenia z tym interfejsem ? Nada się do B7 z 2012 roku?
  8. Ten poradnik jest super. Niestety dotyczy tylko czyszczenia przepustnicy. W silniku CFFB EGR jest zamontowany za silnikiem a dostęp do niego jakaś masakra. Myślałem że wyczyszczę ten zawór profilaktycznie, ale bez kanału nie da rady.
  9. bhyzy

    interfejs diagnostyczny

    Witam, Ktoś testował może ten sprzęt? https://www.aliexpress.com/item/obd-scanner-for-delphi-ds150e-201503R3-keygen-bluetooth-obd-obd2-obdii-diagnostic-scanner-tool-with/32841864562.html?spm=2114.search0104.3.1.6b574152SdYwoG&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_1_10152_10151_10065_10344_10068_10342_10343_10340_10341_10084_10083_10618_10304_10307_10301_5711211_10313_10059_10534_100031_10103_10627_10626_10624_10623_10622_5722411_10621_10620_5711311-10620%2Csearchweb201603_12%2CppcSwitch_3&algo_expid=917d1885-e57d-4fa0-870c-de006fbf9ebd-0&algo_pvid=917d1885-e57d-4fa0-870c-de006fbf9ebd&transAbTest=ae803_5&priceBeautifyAB=0 Cena korzystna i z informacji jakie znalazłem dużo można za pomocą teg kabelka zrobić. Na + także język polski.
  10. Witam, Też czeka mnie wymiana akumulatora w moim Passacie. Ponoć akumulatory Varta I Bosch to te same akumulatory - różniące się telko naklejką JA zamierzam kupić Bosch S5A08 lub Varta Silver Dynamic e39 (70 Ah / 760 AGM). Czy po wymianie akumulatora trzeba jeszcze go adaptować jeśli nowy będzie miał dokładnie takie same parametry jak stary akumulator? Po co więc ta inteligentna elektornika do kontroli napięcia itd?? Czy ktoś jest już po wymianie aku i ma jakieś spostrzeżenia? W książce serwisowej nie jest nic napisane o adaptacji akumulatora po wymianie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności