Skocz do zawartości

boleq

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1996
  1. Z silnikiem jest coraz gorzej. Planuję wymienić odmę i sprawdzić węże podciśnienia. Ostatnio czyściłem przepustnice i wszystkie węże od ezektora i te przy przepustnicy sprawdziłem, bez poprawy. Pytanie, jak najszybciej zdemontować kolektor żeby dostać się do odmy ? Pojawił się też problem że samochód "kopie", po jakimś czasie tak się elektryzuje że boję się dotykać drzwi, obstawiam tutaj jakiś problem z modułem zasilania. Nagrałem film z pracy silnika, temp. płynu około 60 stopni. https://www.youtube.com/watch?v=hP9cvT7F_F8&index=1&list=UUX9S1VlZBKTbUPdOSMAj-uA https://www.youtube.com/watch?v=a4LkzV5PGhI&index=2&list=UUX9S1VlZBKTbUPdOSMAj-uA
  2. W sumie właśnie o to mi chodziło, żeby wyeliminować pewne rzeczy jak przepływomierz, lambdę, zapłon. Dziękuję ci za pomoc przy diagnozie. Wtryski od gazu były wymieniane 2 miesiące temu na nowe stagi w autoryzowanym serwisie, bo rano LPG zalewał silnik (nieszczelne wtryski czy coś) ale dławienie po gwałtownym dodaniu gazu zostało mniej więcej takie samo, z tym że na benzynie wtedy tego jeszcze nie było, dopiero od niedawna na obydwu paliwach tak jest.
  3. http://vaglogi.pl/log-002_003_007_4ZgD5Cz.html Między Mark 1 a 2 odkręcałem butlę gazu. Przy Mark 3 włączyłem przyciskiem centralkę gazu Przy Mark 4 centralka przełączyła się na gaz. Jak się przełączył na gaz to dwa razy wcisnąłem pedał gazu do końca, może to coś pokaże. Jakieś propozycje działań ? Dzisiaj spróbuję podmienić cewkę i kable ale niestety tylko na chwilę, nie będę miał okazji pożyczenia zestawu na później żeby sprawdzić jak będzie z rana. Po podmianie cewki i wszystkich kabli zapłonowych brak jakiejkolwiek różnicy.
  4. Aj, właśnie przed chwilą robiłem loga z samą pracą benzyny, ale to nic, jutro zrobię to o czym przed chwilą napisałeś Na razie odpalanie na zimnym na benzynie: http://vaglogi.pl/log-002_007_008_PREg70.html (przez przypadek w którymś momencie kliknąłem mark) Co mogę powiedzieć, to że ma tą zadyszkę jak mu się gwałtownie depnie do podłogi, nawet na benzynie, kiedyś problem występował tylko na lpg. Przy okazji chciałbym się trochę czegoś nauczyć, co oznaczają te odchylenia dot. Lambdy wyrażane w % w grupie 07 ?
  5. Dzisiaj i wczoraj pojeździłem trochę na LPG i znowu jest coraz gorzej, chociaż na rozgrzanym silniku nie ma co narzekać. Zdjęcie spod maski mam tylko takie, jutro zrobię lepsze. Zrobiłem log ze zmianą paliw co 60 sekund, (logowanie zaczyna się od benzyny): http://vaglogi.pl/log-002_003_007_0480oX.html Zakręciłem butlę gazu, wypaliłem wszystko, odpiąłem aku, dzisiaj wieczorem zrobię też test statyczny z odpalaniem o który prosiłeś. Dodatkowo nagrałem filmik jak samochód pracuje z rana, zawsze tak pluje wodą z rana, ale pewnie przez to że nie mam katalizatora i sam wydech może mieć gdzieś dziurkę. Nie ma woni glikolu. https://drive.google.com/open?id=1eTNsozsPvsDJzdEz0oGsKg2WROThz24O
  6. Dziękuję za pomoc. Świece mają jakieś 5k km, nowe NGK. Tydzień temu zmieniłem kable zapłonowe, zostały do wymiany jeszcze 2 "fajki", zastanawiam się ewentualnie nad wymianą cewki. W piątek lub sobotę postaram się wyczyścić odmę, przepustnicę i sprawdzę stan świec. Wybacz o nie "markowaniu" w logach, nie wiedziałem o tej funkcji. Jutro lub w środę wrzucę logi o które prosiłeś.
  7. Witam. Odpiąłem na noc akumulator, przed uruchomieniem silnika zostawiłem zapłon włączony na minutę. Samochód generalnie zachowuje się znacznie lepiej, jest opóźniona reakcja na gaz (na lpg może nawet trochę bardziej) ale już się tak nie dławi. Szczególnie na zimnym silniku po odpuszczeniu gazu obroty na chwilę się zmniejszają poniżej tych nominalnych i wiadomo wtedy trochę trzęsie itd. po rozgrzaniu zostaje głównie tylko opóźniona reakcja na gaz. Po tej operacji wrzucam log statyczny z rana zaraz po odpaleniu (z przełączeniem na lpg pod koniec): http://vaglogi.pl/log-007_001_002_r4kVV5.html Oraz log dynamiczny na rozgrzanym silniku do 6K RPM: http://vaglogi.pl/log-008_002_007_9eNbN.html
  8. Tak zrobię. Jutro postaram się zrobić statyczny z rana, sprawdzę też temperatury czujników. A z tych logów co podesłałem można coś wywnioskować ? Czy przepływomierz nie daje delikatnie za mało powietrza ? Zastanawia mnie też kąt wyprzedzenia zapłonu. I mam pytanie, czego dotyczy grupa 016 ? Ma to jakiś związek z zapłonem ?
  9. Witam. Jestem posiadaczem silnika 1.8 ADR 125KM 20V w budzie Audi A6 C4. Samochód jest wyposażony w instalację LPG STAG-4 Eco Objawy: - Na początku na samym gazie, a później też i na benzynie gdy silnik jest zimny po dodaniu gazu samochód z opóźnieniem wkręca się na obroty, ma dołka, na LPG znacznie bardziej jest to odczuwalne. - Czasami "szarpnie" na biegu jałowym, tak jakby coś z zapłonem (wymieniłem dwa kable zapłonowe ale bez zmian) Kody błędów (aktualnie już je wykasowałem, zobaczymy czy wrócą za jakiś czas): 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji - mnożenie - BŁĄD SPORADYCZNY 16486 Przepływomierz - niskie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzęte Logi (2 wykonane statycznie a reszta jest dynamicznie, wszystko na samej benzynie i rozgrzanym silniku) 000 statyczny http://vaglogi.pl/log-000_t8DBy.html 001 statyczny http://vaglogi.pl/log-001_60VQTG.html 000, 001, 002 dynamiczny http://vaglogi.pl/log-000_001_002_uxAZI7.html 003, 004, 005 dynamiczny http://vaglogi.pl/log-003_004_005_t2RS6.html 006, 007, 008 dynamiczny http://vaglogi.pl/log-006_007_008_Ztpt9t.html 009, 010, 011 dynamiczny http://vaglogi.pl/log-009_010_011_I16TD.html 012, 013, 014 dynamiczny http://vaglogi.pl/log-012_013_014_8R1cq.html 015, 016, 017 dynamiczny http://vaglogi.pl/log-015_016_017_fzcwTb9.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności