Skocz do zawartości

Bula

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B6 CC 2.0 TDI 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mi kolega kleił takim klejem do szyb,klej miał podgrzewany chyba Tiger czarny.Tez bylo ok,przez chwile,potem ciekło linkami,szczerze nawet vw nie chcialo tego robic,tylko wymiana na nowy typ,taki jako jeden element a nie ramy.Identyczny jest montowany w passatach po 14 roku.Ja auto sprzedałem i nie chce juz taki bajerow.
  2. Witam,problem rozwiązany, wtopiłem spore pieniądze na irlandzki serwis VW.Problem rozwiązany przez polskiego mechanika,okazało sie że VW wstawili dwa czujniki tył tych samych numerów ale inne kolory,kumpel wstawił dwa tych samych kolorów i wsio działa.
  3. Witam,zrobiłem logi, Albercik możesz na to poświęcić chwilę? Wstawiam dwa,potrafi jedno koło lewe lub prawe zgasnąć i dokładnie to się stało na jednym logu.Dodam że nagle mam problem z kierownicą,po wyciągnięciu kluczyka pojawia się kontrolka kierownicy.Czy to wszystko jest razem powiązane? Log-11DL656-WVWZZZ3CZCE518135-255930km-159027mi.txt Log-11DL6568-WVWZZZ3CZCE518135-255930km-159027mi.txt
  4. Ja dziś otrzymałem maila z VW,czujnik,pierścień,przewody,programowanie i nic ,wiec w poniedziałek wymienia pompę ze sterownikiem.
  5. Albercik ,że niby pierścień jest uszkodzony?z tego co czytałem to niby gdy jest pęknięty to dopiero po ruszeniu wali błędem, u mnie jest od razu po włożeniu kluczyka do stacyjki.
  6. Witam,zrobiłem z tego nowy temat i admin wywalił do kosza.Mam to samo,wali błędami od razu po odpaleniu,nie muszę nawet jechać,w blokach mierzonych lewy tył ma predkosć 0 km,błędy vcds 03842/03841/01325/00290/.Wygląda jak by lewy tylni czujnik,wymieniony na nowy i nie pomogło,dodatkowo podmieniłem na czujnik z innego koła i to samo.Na przewodzie od ABS jest napięcie 12V,na czujniku oporność 1.2 Ohma.Gdzie szukać dalej?
  7. Hej,znalazłeś może gdzie jest problem.Mam to samo i wydałem juz kupę siana na czesci od poduszek po przeplywke.Napisz czy i jak rozwiazales problem
  8. tak,cale zawieszenie silnika jest nowe vw
  9. Wlasnie szukam odpowiedzi,według serwisu wszystko jest ok,turbo,wtryski,nowa dwumasa,opony i przeguby a nawet ustawilem od nowa cala geometrie zawieszenia.Nic nawet triche drgania nie ustaly.Myslalem moze ze to rura wydechowa,ale i to bledny trop.Chyba podjade teoche go podkrecic i ustawic tak by turbo wczesniej zaczynalo ladowac.Moim zdaniem to brak mu mocy miedzy 1000a2000.
  10. Witam,w moim cc 2.0tdicr w czasie przyspieszania z obrotow okolo1000 wystepuja duze drgania w calej kabinie auta.Wymieniono wszystkie poduchy silnika i skrzyni.Wyczyscilem EGR,przeprowadzono adaptacje egr i turbo.Serwis Vw twierdzi ze tak juz jest z tymi autami.Jak dla mnie to brak mu mocy w przedziale 1000-2000.Powyzej tych obrotow wszystko jest ok,silnik pracuje cicho i rowno.Dolaczam logi.W starszym passacie z 2.0 tdi pd nie ma takiego braku mocy jak jest w moim .Czy ktos z was mial cos podobnego?lub podejrzewa co moze byc przyczyna? LOG-01-IDE00188_&11 (1).CSV
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności