Skocz do zawartości

sdawka

  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Witam. Proszę o analizę załączonych logów grupy 13,18,23, a także grupy 4. Logi wykonane przy poszukiwania rozwiązania tego problemu: logi grupa 4.xlsx logi grupa 13,18,23.xlsx
  2. Witam wszystkich. Na początku zaznaczę, że przejrzałem wszystkie podobne tematy na forum, jednak żaden problem nie pokrywał się w pełni z moimi objawami, również nigdzie nie została odnaleziona przyczyna. Teraz do rzeczy: na zimnym silniku wszystko jest ok, po zagrzaniu silnika do około 60-70st. na biegu jałowym występują nieprzyjemne drgania, które wyraźnie czuć we wnętrzu. Drgania nie ustępują po czasie, są nierównomierna (silnik chwilę chodzi prawidłowo następnie czuć wyraźne drgania). Po minimalnym dodaniu gazu (900-950obr/min) drgania jeszcze bardziej się nasilają, szarpie całą budą, powyżej 1000obr/min wszystko ustępuje. Ostatnia z zaobserwowanych rzeczy - gdy auto stoi lekko pod górkę drgania również ustępują, gdy stoi lekko w dół drgania się nasilają. Samochód to Passat B6, 1.9TDI 105KM (BXE). Sprzęgło dwumasowe wymieniane kilkadziesiąt tysięcy km temu. Korekcje wtrysków: (-0.12 -0.44 -0.14 0.48), BIPy w normie. Kąt synchronizacji wałka rozrządu: -4 (może to ta przyczyna?). Auto ma moc, nie kopci, podczas jazdy nie występują żadne drgania ani niepokojące dźwięki. Ktoś miał podobny problem i go rozwiązał? Mimo prawidłowych korekcji i braku dymienia kilka osób w ciemno obstawia wtryski, ale nie sztuka wyłożyć tyle pieniędzy w ciemno. Z góry dziękuję za zainteresowanie i pomoc.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności