Grzehoo13
-
Liczba zawartości
1 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B7 2.0 TDI 170KM (CFGB) DSG
-
Rok produkcji
2011
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Grzehoo13 obserwuje zawartość → Problem z Passatem B7 i temperaturą cieczy
-
Problem z Passatem B7 i temperaturą cieczy
Grzehoo13 odpowiedział Mlody_tm → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witajcie, to mój pierwszy post na forum. do tej pory czytałem i zwlekałem z rejestracją. Ale teraz już musiałem to zrobić. Panowie!!! Wielkie dzięki!!! Wiszę dobrą butle w Waw! było klasycznie, problem z dogrzaniem, a do pracy 15km po miescie. jak juz sie w koncu nagrzał to w trasie musiałem ładować 200 żeby trzymał temperature wody. dodatkowo miał również problemy z temp oleju. w wielkich bojach max 90*. ale zimnego motoru szkoda mi było gnieść więc trwało to wieki. jak ktoś Wam powie że tdi ma problem z nagrzaniem to niech schowa te bajki na półke. dwa warsztaty specjalizyjące się w grupie VAG, półtora miesiąca wku*wu, bo auto nowo zakupione i sie nie grzeje, wymieniony termostat główny, płyn. nic nie dało. w końcu poczytałem ten temat. mówie do typa trzeba wymienić termostat DSG. a on mi, "nie możliwe to nic nie da. diesle ciężko się grzeją, a jak robiłem test drive to go nagrzałem" Nie chce wiedzieć jak moje auto dostało w dupę że sie nagrzało....... kupiłem termostat, poszedłem do garażu, wymiana banalnie prosta. potrzebny torx, scisk do cybantów/opasek, szmata i 100ml dolewki płynu. jak ktoś bedzie się zastanawiał mogę opisać krok po kroku jak to zrobić. szkoda płacić kase za wymianę. teraz auto nagrzewa mi się w 2-3 kilometry. temperatura wody murbeton 90*, temp oleju 80-110* w zależności jak sie jedzie. temperatura otoczenia - 2*. można stać i stać na pracującym motorze i woda spadnie do 85* ale to chyba po pół godziny. Jeszcze raz wielkie dzięki!!!!!!!!!!