Skocz do zawartości

Grzehoo13

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM (CFGB) DSG
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witajcie, to mój pierwszy post na forum. do tej pory czytałem i zwlekałem z rejestracją. Ale teraz już musiałem to zrobić. Panowie!!! Wielkie dzięki!!! Wiszę dobrą butle w Waw! było klasycznie, problem z dogrzaniem, a do pracy 15km po miescie. jak juz sie w koncu nagrzał to w trasie musiałem ładować 200 żeby trzymał temperature wody. dodatkowo miał również problemy z temp oleju. w wielkich bojach max 90*. ale zimnego motoru szkoda mi było gnieść więc trwało to wieki. jak ktoś Wam powie że tdi ma problem z nagrzaniem to niech schowa te bajki na półke. dwa warsztaty specjalizyjące się w grupie VAG, półtora miesiąca wku*wu, bo auto nowo zakupione i sie nie grzeje, wymieniony termostat główny, płyn. nic nie dało. w końcu poczytałem ten temat. mówie do typa trzeba wymienić termostat DSG. a on mi, "nie możliwe to nic nie da. diesle ciężko się grzeją, a jak robiłem test drive to go nagrzałem" Nie chce wiedzieć jak moje auto dostało w dupę że sie nagrzało....... kupiłem termostat, poszedłem do garażu, wymiana banalnie prosta. potrzebny torx, scisk do cybantów/opasek, szmata i 100ml dolewki płynu. jak ktoś bedzie się zastanawiał mogę opisać krok po kroku jak to zrobić. szkoda płacić kase za wymianę. teraz auto nagrzewa mi się w 2-3 kilometry. temperatura wody murbeton 90*, temp oleju 80-110* w zależności jak sie jedzie. temperatura otoczenia - 2*. można stać i stać na pracującym motorze i woda spadnie do 85* ale to chyba po pół godziny. Jeszcze raz wielkie dzięki!!!!!!!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności