Skocz do zawartości

daniel.b

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    CC 2.0 TDI 140KM DSG
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Napisz dokładnie jaki błąd generują ci kierunki. Interfejsem VCP można sobie skonfigurować ustawienia BCM indywidualnie.
  2. O ile dobrze pamiętam to te piny były tez obłożone. Egos błędu nie wywala, ustawiłem kodowanie 04 ale pózniej jeszcze modyfikowanej ustawienia przeciwmgłowych w VCP (w programatorze BCM). Skąd jesteś może byłbym wstanie pomoc...
  3. Dzięki. Dla jasności kodowanie dla CC 2013 pozostaje 04 czy są tez inne opcje ? Zastanawiam się czy nie wgrać gotowej konfiguracji dla CC Led z VCP, w VagHelper są dostępne gotowce. Jeszcze jedno pytanie, w BCM piny od kierunków C51 i A9 mam obłożone, rozumie ze mam się wlutować w te przewody. Jak to u was wyglądało ?
  4. kostka lampy w błotniku 5K0972705 kostka lampy w klapie 7N0972704
  5. Tak głównie chodzi o te w kostce BCM, ale jeżeli jest możliwość to również z włącznika i kostki lampy
  6. Może ktoś podrzucić numery konektorów jaki są potrzebne do wpięcia włącznika, kierunków i przeciwmgłowego.
  7. Błędy w modułach powiązane z błędem czujnika G28, prawidłowa reakcja. Czujnik prędkości silnika (G28) jest luźny, uszkodzony, wiązka do sprawdzenia.
  8. Sprawdź podciśnienie sterowania turbo, poza tym zrób prawidłowo komplet logów włącznie z BS 011
  9. Jeżeli masz zainstalowany program antywirusowy to go odinstaluj, VCDS nie za bardzo współpracuje z programami antywirusowymi. W win 10 z automatu masz zainstalowany Windows Defender który również może blokować aplikację VCDS.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności