Jump to content

proarnes

  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2010
  1. To pewnie zależy kto do czego porównuje. Jeśli kolega biokd korzystał ze schowka na kubki to dla niego umieszczenie ekranu w Passacie jest super. Ja użytkuje Audi B9 i jak jeździłem zastępczą Octavia to po dłuższej trasie bolała mnie szyja od spoglądania na nawigację. Ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia.
  2. Mam A4 B9 a ostatnio jezdzilem jakis czas zastepcza Octavia. Jest duza roznica na plus w ergonomi dla Audi, chodzi glownie o to ze na tak umieszczony ekran zerka sie bez ruszania glowa. W Octavii przy dluzszej trasie mi to przeszkadzalo. Dodatkowo sterowanie pokretlem MMI jest mega wygodne, nie ma co porownywac do dotykowych ekranow. Niestety w A4 po lifcie pojechali troche z wielkoscia tego ekranu no i jest juz tylko dotykowe sterowanie, reka moze teche bolec zeby siegac tak wysoko
  3. To nic odkrywczego. Wynajem w cyfrach jest drogi, w porownaniu do innych form finansowania, bo placi sie za wygode.
  4. Jasne, najlepiej pojeździć, potestować i ocenić samemu. Jesli ktoś nie widzi różnic to nie ma sensu dopłacać. W moim przypadku finalnie różnicy było ok. 12 tys. ale porownanie było między Alltrackiem a zwyklym A4. W przypadku Audi, gdy jest problem z wiekszym rabatem niż 12% bezpośrednio u dealera, można znałeźć brokera, który da znacznie wiekszy rabat na auto zamawiane u polskiego dealera. Ja akurat dogadałem się bez udziału brokera.
  5. Ja miałem na myśli głównie to że 265k vs 230k, jakie tobie wyszło cennikowo, to jest kilkanaście procent. Moim zdaniem to nie jest bardzo duża różnica, szczególnie biorąc pod uwagę kilkuletni leasing. Czy warto dołożyć czy nie to już jest kwestia potrzeb/oczekiwań/priorytetów, które są bardzo indywidualne - dlatego nie chce wchodzic w ten temat. Ale idąc dalej tylko tropem ceny to ja mam odmienne doświadczenia niż Ty. Piszę o sytuacji z obecnego roku - w Audi udało mi się ostatecznie osiągnąć wiekszy rabat niż w VW, fakt że zajeło mi to trochę czasu. Jeśli chodzi o ubezpieczenie to nikt mi nie proponował w VW mniej niż 3,2% a w Audi wyszło znacznie poniżej 3%.
  6. Dokladnie, wartosc liczy sie najbardziej. Audi wcale nie jest tak duzo drozsze od Passata, jesli dobrze sie ponegocjuje. Moja A4 kosztowala sporo ponizej 200 tys. pln. Ma silnik tfsi 190 KM i wszystko to co potrzebne w wyposazeniu. Za pelny pakiet ubezpieczenia przez dealera zaplacilem lekko ponad 4 tys. Oczywiscie passat, ktorego tez bralem pod uwage, bylby lepiej wyposazony za podobne pieniadze ale wiele rzeczy to sa zbedne bajery.
  7. Ja tylko chcialem sprostowac stwierdzenie ze ubezpieczenie Audi jest drozdze. To chyba naturalne, ze im wieksza wartosci samochodu to placimy za ubezpiecznie wiecej. Ale chodzi o to ze w Audi za ta sama kwote ubezpieczymy wieksza wartosc samochodu, wiec ubezpieczenie jest tansze. Na tej samej zasadzie porownujemy przeciez koszty leasingu.
  8. Ubezpieczenie w Audi jest 2,7% wiec tansze niz VW
  9. W nowych Audi na tym pokretle jest touch pad i mozna poprostu pisac litery, jest to bardzo wygodne. Moze Q5 ktorym jezdziles tego nie mial ale wlasciwie wszystkie obecne A4 to maja
  10. Poprosze o informacje jak wyglada spalanie w silniku 2.0tsi w alltracku? Szczegolnie przy jezdzie autostradowej
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy