Jump to content

kret88

  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About kret88

  • Birthday 02/06/1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rybnik,Teresin

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam wszystkich modułowców:) Mój moduł to 1C0 959 199 B Passat 2001 Kombi i problem z otwieraniem bagażnika. Kiedys podczas jazdy usłyszałem iż bagażnik sam się otworzył. Dojechałem do domu i ku mojemu zdziwieniu okazało się że co kilkanaście sekund bagażnik sam się otwiera, po czym wszystko ustało i od tego momentu nie działa otwieranie bagażnika.Muszę otwierać z kluczyka. Sprawdziłem mikrostyk w klapie do otwierania i jest ok. Natomiast problem występuje na kablach doprowadzających do silniczka z cięgnem które otwiera klapę-a mianowicie na przewodach jest zwarcie. Gdy odepnę moduł komfortu,zwarcie znika. Pytanie-czy ten kabel niebieski i brązowy idą bezpośrednio do modułu?Jeśli tak to jakie piny? Jak ktoś ma schemacik to chętnie spojrzę na niego [email protected] Stawiam na uwalony moduł. Pod dywanikiem było lekko wilgotno,ale przewody są ok,chyba że za mało poświęciłem im uwagi. Stawiam na moduł. Jakieś sugestie? Pozdrawiam
  2. Ja nie wiem tego jak się ustala grubość uszczelki :Di,uważam iż jak zawożę do Speca to ma mi zrobić tak by mi samochód działał. Ja specem od telekomunikacyjnych spraw jestem nie od mechaniki pojazdowej:)
  3. Witam Serdecznie Wszystkich Forumowiczów. Passat 1,9 TDI 130 KM AVF 2001r. Jako iż pewnie nie jeden z was miał podobne przypadki(albo i nie)chciałem z wami podzielić się moimi problemem. W moim pocisku od sporego już czasu pojawiały się ubytki płynu chłodzącego. Mniej więcej od 2 lat tak się działo. Przy bardzo dynamicznej jeździe płynu ubywało szybciej,przy spokojnej-bardzo wolno. Ale ostatnim czasie ubytki były znaczne więc postanowiłem oddać samochód do mechanika.Zapach spalin w zbiorniczku wyrównawczym,bulgotanie w nagrzewnicy.[roblem z płynem i temp.0objawy wskazywały na uszczelkę lub głowicę. Pocisk ma nalatane 390 tyś km. Mechanik głowice zdjął,zwiozłem do planowania i sprawdzenia na Parowcową w Warszawie. Głowica okazała się szczelna,została splanowana i wymienione zostały uszczelniacze. Odwiozłem Głowicę do Mechanika w sobotę. W poniedziałek zadzwonił do mnie i powiedział że głowica została źle zrobiona,że zawory nie zostały opuszczone i wystają ponad głowicę,i że powinni przy planowaniu głowicy te zawory opuścić i zrobić tak by byłuy na równo. Więc dziś wstawałem o bandyckiej porze wstałem,wsiadłem na skuter i zawiozłem głowice na Parowcową a tam mi Panowie oznajmiają że w Tego Typu Głowicach zawory mają wystawać do 1 mm i że to norma. U mnie wystają po 0,75 mm-0,81 mm Odwiozłem do mechanika a ten m i mówi iż musi wsadzić teraz grubą uszczelkę i że silnik będzie się "rozprężał"(mam nadzieję iż dobrze napisałem) i że będzie ciężko palił samochód itd... Panowie zebrali z głowicy 0,18(domyślam się iż to jest w mm) No i teraz ja już zbaraniałem i nie wiem kto ma rację a kto nie i jak to jest z Tymi głowicami i uszczelkami itd.Czy ktoś ma jakieś doświadczenia i jest w stanie rozwiać moję wątpliwości kto ma racje a kto nie?? Pozdrawiam
  4. Oczywiście,można się zgodzić,ale pisanie że zestaw antena+radio zasięg 30 km sugeruje oczywiście od razu iż tyle będziemy łapać zawsze...
  5. Witam. Oczywiście z tym moim tempomatem to tylko hipoteza,nie chce nikogo nakierowywać ale odnoszę wrażenie podczas jazdy właśnie takie jakie jest przy działaniu tempomatu. Jutro pędzę w trasę to może bezpiecznik z tempomatu odłączę?Bo chyba takowy jest o ile pamiętam.
  6. VAG nie pokazał błędów żadnych. Z tą wodą muszę się dzisiaj przyjrzeć.Wiosna zawitała to i grzebać w samochodzie się chce...
  7. Witam serdecznie. Problem następujący: Podczas jazdy przy prędkości powiedzmy 130 km/h gdy puszczę pedał przyśpieszenie, czuje jakby "coś" ciągnęło mi za samochód i powodowało jego zwalnianie w sposób lekko szarpiący. Czyli coś "trzyma" i "puszcza". Czyżby tempomat w jakiś sposób ograniczał mi prędkość? Dzieje się tak tylko gdy samochód jest na biegu. Gdy jest na luzie spowalnia sobie już normalnie. Gdy tempomat jest włączony(w stanie uśpienia) sytuacja taka sama jak w przypadku jazdy na wyłączonym całkowicie. I przy wyższych prędkościach owe dziwne spowalnianie jest bardziej odczuwalne. Czy ktoś zetknął się z podobnym problemem?? Silnik AVF Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy