Skocz do zawartości

Rafał S.

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. to żadne z powyższych, relingi uszczelki nowe i wszystko suche, słupki rozebrane suche, odpływy wywalone gumki Rozwiązano: dla potomnych: na 99,9% ciekła uszczelka w ścianie grodziowej w którą wchodzi przewód płynu hydraulicznego zasilający pompkę sprzęgła Chuja dalej cieknie. Rozerwałem wygłuszenie w środku i leci na łączeniu blach . Na zdjęciu ta krawędź tuż nad wskazanym miejscem. Zakleiłem na całej długości aż do serwa. Orginalne uszczelnienie utwardziło sie i popękało. Znalazłem dmuchając sprężonym powietrzem od środka.
  2. Witam Szybko na temat. Wszystko uszczelnione i suche newralgiczne miejsca. wszystkie płyty drzwi, podstawa komputera i filtra oraz linki otwierania maski. Po roku czasu wilgotny dywanik kierowcy. Woda pojawia się w tym miejscu i tak spływa jak na zdjęciu. Po obfitym laniu wody wilgotna jest gąbka na głębokość palca tylko w miejscu obok komputera zaznaczone na zdjęciu ALE NIE PRZY SAMEJ KRAWĘDZI. Możliwe że to reling cieknie?? i Woda dolatuje tam wewnątrz profilu. słupki i podsufitka suche. Wokół szyby też sucho. lanie wody po samej szybie karcerem i z wiader nie daje żadnych efektów przecieku . 4 dni lania wody i wszystko suche a woda pojawia się tylko tam obok komputera i ślad się urywa skąd się tam bierze I TO W BARDZO MAŁYCH ILOŚCIACH.
  3. Znalazłem przyczynę dla potomnych. Uszkodzone NOWE górne mocowanie Sachs amortyzatora. Temat rozwiązany.
  4. Witam stuki dochodzą z okolic pasów. Amortyzatory wymienione , zawieszenie sprawdzane zadnych luzów. Środek rozebrany nic nie znalazłem. Dźwięki dochodzą z tych okolic.
  5. Ja kupiłem nowy wąż idący od chłodnicy do sprężarki na razie ok, ale ten długi wskazany przez Ciebie zakułem na nowo znacznie taniej i gwarancja ta sama. Polecam zrobić to samo.
  6. Dobra tak wygląda moja deska przekaźników 267 działa załącza sprężarkę, słychać go itp. , bezpieczniki sprawdzone i pytanie który to przekaźnik od drugiego biegu?? 373?? Żeby sprawdzić czy to wina przekaźnika powinienem zewrzeć na wyjętym przekaźniku piny 30 i 87 wtedy wiatrak powinien ruszyć na maksa tak? Wyczytałem to z tego opisu ale mowa jest o innych oznaczeniach przekaźników. POST 175
  7. A jak zmierzyć obciążony? Jest tak szczelnie obudowana instalacja że musiałbym przez izolację się przebijać. bez sensu. Trochę pokatowałem klimę na postoju i zauważyłem że nie włącza się drugi bieg, klima się wyłączy prędzej. Teraz tylko sprawdzić standardowo bezpieczniki i przekaźniki. będą to 267 i 373? Dla wszystkich passatów to jest to samo oznaczenie?
  8. Witam Mam mam problem z klimą i sprawdzam wszystko pokolei i pierwsza rzecz.Odłączyłem kostkę od wentylatora klimy i pokazuje mi napięcie 13,5 V zaraz po włączeniu w chłodny dzień, ale nie wyje jak drugi bieg, chodzi cicho i zakładam że chodzi na pierwszy biegu, ale napięcia mi się nie zgadzają jak to możliwe? Jakie napięcie na pierwszym biegu powinno być?
  9. No własnie koledze też sltrzeliło i nic się nie dzieje, ale nie wiem czy to ta sama sprężyna więc się spytałem. Naprawię przy okazji.
  10. A masz foto jak ją naprawiałeś? Albo czy sporo z tym roboty?
  11. Podczas jazdy coś strzeliło i jak odkurzałem następnego dnia znalazłem taki połamany uchwyt sprężyny i luźną sprężynę. DO czego służy i próbować naprawiać czy dać sobie spokój. Fotel działa poprawnie nadal.
  12. Zazwyczaj pojawia się przerywanie/szarpanie auta. A jeśli uszkodzony zawór zwrotny w pompie to ropa wraca do zbiornika i trzeba trochę pokręcić zanim odpali. Polecam sprawdzić ciśnienie ropy w sekcji paliwa. Pompa LUK?? Jaki przebieg auta? Ja ostatnio wymieniłem na używkę boscha miałem problem z podciśnieniem.
  13. Wymieniałem o-ringi w króćcu za silnikiem oraz przewód cieczy co idzie z tyłu i zauważyłem na stalowym przwodzie do którego idzie wąż jest trochę "wgnieciony" i też sam trochę poprawiłem przy zakładaniu nowego wymieniać czy zostawić?
  14. tak ale to pompa w baku pompuje, a pompę tandemową sprawdza się przy ok 4000 obr/min. Podjedź do warsztatu i niech podłączą manometr i wakuometr i sprawdzą wartości. Bedzie najszybciej i najtaniej i wszystko będzie jasne. Czy pompa pod spodem jest w ropie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności