Skocz do zawartości

Gerard

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To temat o silnikach więc nie pisałem nic o innych kryteriach wyszukiwania. A one niestety trochę zawężają moje szukanie. Np. chętnie widziałbym skrzynię DSG, a i przez to właśnie szukam aut z raczej małym przebiegiem. Roczniki 2011 czy jeszcze starsze to już przebieg bliższy 200 tys. km i DSG może być problemem. Dlatego pytam bardziej o silniki po 2012, z roczników 2014-15 a wtedy wychodzi, że z mocnych benzyn w Passatach zostaje 1.4 TSI i 2.0 TSI. Z tych dwóch wygląda, że lepsze pod kątem trwałości jest 2.0 TSI. Jeszcze mocniejszych naprawdę nie potrzebuję, bo poza wyjazdami urlopowymi nie ma gdzie tego wykorzystać Dodatkowo niestety nie znam się na tyle na samochodach by jeździć i oceniać stan mechaniczny sam. Wysyłanie do każdego namierzonego auta rzeczoznawców też jest trochę kosztowne, i dlatego szukam raczej wśród poleasingowych z udokumentowaną przeszłością, a tam królują Paski z silnikami TDI. Ostatnio pojawiło się kilka 1.4 TSI 160 KM z 2014 roku i dlatego wpadłem podpytać czy te silniki były już poprawione. 2.0 TSI w ogóle nie widać, a z innych czasem pojawią jakieś fordy z ecoboostem 150 KM, ale z reguły z manualną skrzynią. Ogólnie, tak jak piszesz, nie jest łatwo znaleźć jakąś sensowną benzynę, zwłaszcza z automatem. Alternatywą jest TDI 177 KM i poradzenie sobie jakoś z dpf-em.
  2. Wolałbym coś nowszego, tzn. B7 z roczników 2012-2015. 1.8 TSI z tych lat już jest poprawione pod kątem oleju, ale problem taki, że nie ma ich w Passatach. Dwulitrowe TSI też szukam, ale jakoś nie mogę znaleźć, więc pozostaje diesel, ew. Octavia.
  3. Kupiłbym 1.8 TSI, ale z tego co czytałem do 2012 te silniki mocno biorą olej, a po 2012 już ich nie montowali w Passatach tylko właśnie 1.4 TSI 160KM. A 2.0 TSI nie jest łatwo znaleźć, poza tym 200 KM to już trochę dużo, nie jest potrzebne, a spalanie w mieście jednak będzie spore.
  4. Dzięki za informację. Wynika z tego, że 1.4 TSI 160KM w B7 i CC do końca produkcji był na łańcuchu. W takim razie wolę nie ryzykować, nie chciałbym się władować w koszty. A szkoda, bo B8 jest ciut drogie na moją kieszeń.
  5. Wpisz w google 1.4 tsi i pękające tłoki. Duuużo opisów, ale wszystko to informacje o wersjach do 2012 roku. Nie bardzo można znaleźć cokolwiek czy po tym roku zostało to poprawione w wersjach z paskiem rozrządu.
  6. Bardzo przydatne informacje. Jeśli ktoś jeszcze zagląda do tego wątku to mam pytanie. Oprócz tego forum znalazłem w sieci informacje, że 1.4 TSI EA111 produkowano do 2015 roku i że w końcowych latach produkcji ten silnik został poprawiony. Wychodzi mi z tych informacji, że poprawili tylko rozrząd (pasek zamiast łańcucha) a problemy z pękającymi tłokami pozostały, czy tak? Pytam bo przymierzam się kupna Passata lub CC, rocznik 2014/15 i najbardziej pasowałaby mi benzyna 160 KM. Ale jeśli problemy w tych silnikach były do końca produkcji, to trzeba będzie jednak szukać diesla. Zdrówko,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności