Skocz do zawartości

Rkarcz

  • Liczba zawartości

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki Dean. Przejrzałem jeszcze fora bodajże xda i tak jak to z błędem godziny (8) właśnie GPS był problemem. Mam teraz taki jak twój 17.4.55 i AA 3.9. Dla mnie wersja AA jest bez znaczenia, za granicą PL w ogóle nie używam GMaos i Waze bo to nieporozumienie odnośnie danych. Używam TToma i CamSamPlus do fotoradarów także podstawa to AA Mirror. A ten to ciągle ta sama wersja. Wszystko lata. Dzięki.
  2. Jakie obecnie wersje AAuto, GPS działają z AA Phenotype 0.85? Dzisiaj od rana błąd nr 8 - godzina urządzenia. Gdzieś znalazłem zestaw 3.9, 14.7.99 i 0.85. Na pewno nie działa. Błąd 8 bez zmian. Ktoś coś podpowie? Mam jutro wyjazd urlopowy i jak zawsze w fakhcb sytuacjach AAuto się zer...ło. To zaczyna być wręcz norma.. Obstawiam że to GPS.
  3. W Pasku wszystkie szyby są dźwiękoszczelne gdy wybierze się taką opcję? Serio?
  4. VW jest na tyle wyciszonym autem że poza nadkolami, bagażnikiem, i drzwiami pod lepsze brzmienie muzyki nie warto sobie zawracać głowy. Robiłem kompleksowe wyciszenie auta japońskiego i koszt podłogi, grodzi i dachu wyniósł ponad 2.5k z moim materiałem. Maskę, nadkola, drzwi i bagażnik robiłem sam. To na tyle proste że szkoda kasy na speców. W VW nie słychać padającego o dach deszczu więc dach nie ma sensu. To samo nie słychać kamyków przy jeździe po szutrze, dlatego podłoga też nie ma sensu. Może słychać opony. Dlatego nadkola przednie ok. Bagażnik daje cichsze brzmienie tłumika. I tyle.
  5. Ja mam 0W30 Ravenola zalane w Arteonie TSI 280. Żadnych problemów w ASO. Skoro olej spełnia normę VW to nie mają żadnego powodu aby ci odmówić. Przy mojej bardzo dynamicznej jeździe ze spalaniem na 13-14 mam ubytek oleju 0.5l na 10 kkm. Zmiany co 15 kkm.
  6. Rkarcz

    Tarcze,klocki tył

    Aż nie wierzyłem..
  7. OEM to TRW. Poszukaj ile kosztuje. Kup sobie i zawieź do ASO jak nie masz gdzie wymienić.
  8. Jako użytkownik Passat w wersji Arteon i 3 letni użytkownik Mazdy 6 z roku 2015 co nieco mogę powiedzieć i porównać. Od Mazdy spie...lać jak najdalej. Ten kto ma B8 przerazi się wieloma rzeczami: - hałasem - tandetą wykonania - dynamiką - hamulcami - silnik 2.5 bierze olej w strasznych ilościach. 2-3l na 10 kkm. Sprawdzone na kilku egzemplarzach. - sypiącymi się pierdołami - od latających ram foteli zaczynając, przez padające akumulatory, na wiecznie rozpierdalających się napędach lusterek. Mazda ma swój jedyny w swoim rodzaju PR. Zrobić wielkie ładnie opakowane gówno a następnie kolejne 10 lat je poprawiać. Ja miałem mieć 25% ciszej. Koń by się uśmiał. Teraz słyszę że mają poziom Lexusa. Zawsze jakąś ściemę sprzedadzą. Ale żeby nie było tak źle to Mazda 6 ma 3 plusy: - skrzynia AT, klasyczna ale mega szybka. Zero lagu jak w DSG. - prowadzenie, jeśli wpada w poślizg to bokiem. Mój Arteon trochę wyjeżdża dupą.. - światła LED. Ma wiązki a nie przysłony jak VW. Wolniejsze ale bardziej praktyczne.
  9. Ceramika - typowe naciąganie naiwnych. Własności hydrofobowe które dają efekt "łatwości" utrzymania czystości to maks. 12 miesięcy. A zwykle 4-6 miesięcy i znika bezpowrotnie efekt "wow". Za 2600 - tyle zapłaciłem za 9H w 2015 roku na aucie klasy średniej x 3 sztuki we flocie stwierdzam, że lepiej wydać to w porządnych myjniach popijając kawkę i mieć zawsze czysty samochód. U mnie myjnia z szybami od środka i sprzątaniem wnętrza kosztuje 70 PLN. Wychodzi mi że zamiast ceramiki mam przez 3 lata myjnię za free co miesiąc.. A za "przeglądy ceramiki" i ich uzupełnianie aby utrzymać gwarancję tego zajebistego produktu z laboratoriów NASA należy poświęcić od 200 do 500 rocznie. Czyli kolejne 400-1000 do wydania. A to można przeznaczyć na bezdotykówki co 2 tygodnie. Do Arteona już się wyluzowałem z opowieściami z mchu i paproci o cudownych właściwościach ceramiki. Wszystko złazi bez żadnego problemu na bezdotykówkach. Odradzam każdemu kto planuje wywalić kasę w błoto. Pamiętam gościa co to cudo u mnie aplikował - Panie samą zimną wodą z Karchera i zejdzie wszystko. Żenujący oszust.
  10. Przód jak i tył to klocki TRW. Okładzina jest z jakiegoś paździerza a nie z czegoś co ma wytrzymać jakiś sensowny przebieg. Mi skończyły się i z przodu i z tyłu po 12kkm - zostało z przodu 5mm a z tyłu 2-3 mm. Przy wyższych prędkościach było słychać co nieco od hebli i deko "wibrował" samochód. Wymienione na Stoptech Sport przód i ATE tył. Zobaczymy ile te wytrzymają. Arteon TSI 280 KM.
  11. Też polecam ASO na Sekundowej. Naprawdę się starają i nie mają przesadzonych cen. Dla porównania : montaż kamery przód tył zabezpieczenie zasilania wyprowadzenie kabla do ładowania telefonu z nad kratki lewej w Arteonie - Sekundowa 800 brutto, pewne ASO w Gdańsku 2000 brutto - trzeba demontować tapicerkę - no comments.. Muszą deko poprawić dostępność aut zastępczych. Up czy Caddy są turbo i mega do miasta, ale już w trasy to nieporozumienie.
  12. No i proszę. Działa AA 3.4 + AAmirror. GPS 12.8.72. A jako że mam roota to w nowej wersji szukanie w YouTube działa w trybie landscape pod 2.9 nie działało. I dzięki temu nie potrzebuję CarStream. Wiem że to nudne w tym wątku ale: DZIĘKUJĘ DEAN.
  13. Czekaj. Masz wersję 3.4 z GPS 12.8? A jaki AAMirror do tego? Jest coś na początku wątku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności