Skocz do zawartości

lukaszkrt

  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, od niedawna mam problem z moim passatem 1.9tdi 115km AJM, mianowicie zaczął mi dużo palić w granicach 8-9l na 18" alufelgach myślałem że to przez koła, lecz zrobiłem odczyt błędów programem VCDS i wyskoczył mi błąd, czujnika temperatury, olałem trochę sprawę lecz po paru dniach na liczniku wgl przestała się podnosic wskazówka od temperatury silnika, wymieniłem czujnik ale błędy dalej są, temperatury nie pokazuje na zegarach, gdy kasuję błędy natychmiast wracają. Co mam zrobić co sprawdzić ? Następny problem mam z AirBagiem, zapaliła mi się kontrolka podczas jazdy, znów skan VCDS'em i błąd kasuję błąd wraca, może ktoś wię gdzie ten czujnik się dokładnie znajduje i czy da się go jakoś naprawić czy kupić nowy ? PS: dodam że problem ten wystąpił jakoś krótko po zalaniu auta przez klimatyzację (zapchany odpływ) może to miało jakieś znaczenie. Za pomoc z góry dziękuję i wszystkich serdecznie pozdrawiam ! :):):)
  2. Witam, pacjent 1.9tdi 115km '99r. Dziś wyjechałem z garażu i passat wgl nie ma mocy, kompletnie nic, sztanga od turbo chodzi a jak podpinam VAGCOMa wyskakuje bład W załączniku zostawiam logi grupy 11,04 i 03, ktoś może mi podpowie co dalej diagnozować gdzie szukać problemu. Z góry dziękuję PS: przewody podciśnieniowe wszystkie nowe zmieniane jakieś 2miesiące temu. LOGabc-01-011-003-004.CSV
  3. Witam, pacjent 1,9 tdi 115km PD, od jakiegoś czasu wyskakują mi takie błedy i powracają Co zrobić od czego zacząć jak dalej diagnozować czy może pompki do regeneracji od razu ..., dodam że korekta pompek jest w normie ale BIPy sa na 3 +127, z góry dzięki pozdrawam.
  4. Witam, dziś zmieniłem turbosprężarkę w moim passacie 1.9tdi 115km na turbo od 130km passata. po skręceniu wszystkiego mam problem, turbo wgl nie wstaje, geometriia turba chodzi lecz zwróciłem uwagę że w przewodzie który idzie do gruszki jest bardzo małe ciśnienie, dodam że wcześniej na starym turbo było wszystko ok a powodem zmiany turbiny był świst i branie oleju. Może ktoś mi powie gdzie szukać problemu. VCDS nie pokazuje żadnych błędów. Z góry dzięki
  5. lukaszkrt

    diesel Większe turbo do AJM

    witam mam pytanko, czy jak do AJM wsadzę turbo od AVF/AWX wszystko będzie pasowało ? śruby rury itp ? czy muszę coś dokupować ?
  6. lukaszkrt

    Duże BIPy, wtryskiwacze

    tu jest log grupy 004 LOG-01-004-xxx-xxx.CSV
  7. lukaszkrt

    Duże BIPy, wtryskiwacze

    trzymaj narazie grupę 023 LOG-01-023-xxx-3tys.CSV LOG-01-023-xxx-jalowy.CSV
  8. lukaszkrt

    Duże BIPy, wtryskiwacze

    Podejrzewam ze zużyte choć mówił że osobiście ich nie zmieniał też kupił z tymi wtryskami. Idę zrobić log na biegu jałowym i przy 3tys obrotów. i zaraz go tu wrzucę
  9. Witam, ostatnimy czasy chciałem zrobić program w moim passacie. Jednak tuner zrobił logi i w grupie 023 wyszły duże BIPy +127. Powiedział że wtryski są uszkodzone, jednak auto normalnie jedzie, mam moc równo chodzi.. Dodam że przy zakupie poprzedni własciciel dorzucił mi wtryski 4. Doradzi mi ktoś co zrobić ? czy zmieniać wtryski ? czy wtryski są od innego modelu obecnie założone i przez to są tak duże parametry w grupie 023 ?. Jestem bezradny już. A i może ktoś wie jaki nr wtrysków powinien być założony w silniku AJM 115km ? z góry dzięki, pozdrawiam !
  10. Witam, pacjent 1,9tdi 115km AJN kombi, po wymianie całego zawieszenia i przegubów zewnętrznych, coś mi strzela przy skręcie w lewo, czuje to w nogach na środku po stronie kierowcy jak i pasażera, podejrzewam przeguby wewnętrzne, ale dziwny mnie sam fakt że wjeżdżając do mnie na posesje mam jedno takie miejsce (pod górkę delikatnie) ze auto mogę zatrzymać oczywiście na skręconych kołach w lewo i wtedy też stuka ale nie mam możliwości zobaczenia tego od spodu ... Może ktoś mi doradzi jak zweryfikować przeguby wewnętrzne bo nie chcę się pchać w niepotrzebne koszta, albo może ktoś wie jaka inna może być tego przyczyna. Jutro spróbuję nagrać film żeby pokazać wam ten stuk, brzdęk. Z góry dzięki pozdrawiam. video-1521446338.mp4
  11. lukaszkrt

    Licznik / FIS

    wymieniłem na full FIS wszystko było ok aż do dziś, taka sama sytuacja, fis odpala sie i wyłącza podczas jazdy ;/ brak słów licznik za 400zł miesiac czasu i to samo ;/////
  12. odgrzeje kotleta, i jak z tym licznikiem, pomogło coś bo ja mam identyczny problem wczesniej miałem 1/2 fis i tez wariował w zime zmieniłem na FULL FIS było ok teraz jak temp zaczęła być na plusie licznik wariuje tak samo włącza się i wyłącza nie wiem co zrobić głupieje a nie chcę kupować licznika za kolejne 400-500zł ;//
  13. Witam, co odpowiada za podświetlenie kratek nawiewów, ostatnio zwróciłem na to uwagę że mi się nie świeci, tak samo podświetlenie od zapalniczki, z góry dziękuję za odpowiedz. pozdrawiam
  14. Witam, wczoraj zrobiłem swapa z 1/2 FIS na FULL FIS, dziś po pracy zauważyłem że po odpaleniu auta cały FIS oprócz oczywiście temperatury był wyzerowany, a rano jadąc do pracy normalnie pokazywało średnie spalanie itp. Czy to normalny objaw że FIS sie zeruje sam ? (przejechałem 25km). Drugie pytanie brzmi czy VAGCOM'em mogę jakoś sobie poustawiać/pododawać opcje w FISie ? Na przykład zeby po odpaleniu auta pokazywało na wyświetlaczu (tam gdzie pokazuje czujniki od klocków czy brak płynu do spryskiwaczy) "OK" czy coś w tym stylu. Z góry dzięki za pomoc, niżej załączam fotke mojego FIS'a.
  15. lukaszkrt

    centralny zamek

    Witam wszystkich, mam pewien problem z moim pasatem a dokładniej centralnym zamkiem, samochód niedawno kupiony (kombi). Gdy wcisnę na pilocie przycisk zamykania zamyka mi tylko przednie drzwi tylne cypelki co wystają z boczków drzwi wchodzą i wyskakują, gdy otwieram pilotem otwierają się już tylko drzwi od kierowcy a tylne się zmykają ... Nie wiem od czego zacząć sprawdzanie a nie chcę niepotrzebnie rozbierać tapicerkę we wszystkich drzwiach. Może ktoś mnie nakieruje co w pierwszej kolejność zrobić od czego zacząć sprawdzanie. Dodam też że w drzwiach pasażera mam tak jak by wyłamane gniazdo od kluczyka od strony zewnętrznej. Niżej zamieszcza błędy jakie wyskoczyły po skanowaniu VAG-COMem. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności