Skocz do zawartości

Sprzegla24

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    sprzegla
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. U Pana w AUDI A3 silnik BMM jest wysprzęglik centralny, który pracuje na płynie hamulcowym. Czy płyn przy wymianie sprzęgła został wymieniony? Jakiego producenta zamontował Pan sprzęgło (tarcza, docisk, wysprzęglik)? Również SACHS?
  2. Proszę przesłać numer VIN w wiadomości prywatnej albo sprawdzić dostępność sprzęgła do Audi A4 B6 na naszej stronie. Zapraszamy!
  3. Sprawdź poziom płynu, a najlepiej go wymień. Proszę pamiętać, że płyn musi posiadać specyfikację wymaganą przez producenta i być dedykowany do VW Passat. Jeżeli to nie pomoże niezbędna będzie diagnoza siłownika i pompy sprzęgła i ewentualna wymiana któregoś z elementów.
  4. A nie słyszysz takiego bulgotania, gdy włączasz zapłon i pompka chodzi? Taki miałem problem w jednym TDI i właśnie czasem przez to trzeba było dłużej zakręcić. Pozdrawiam Sprzęgło do Passata
  5. No cóż, w takim razie udaj się do tego, kto to robił i niech poprawia, raczej nie może być innej przyczyny. Pewnie poplątał jakieś kabelki i to nieźle, skoro napięcie spada (przygasają światła) - pewnie jakieś zwarcie. Pozdrawiam Sprzęgło do Passata
  6. Szczerze mówiąc jestem w stanie uwierzyć w mniejszą moc i większe spalanie - ale większa awaryjność jakoś mi się z tym nie łączy. Pozdrawiam Sprzęgło do Passata
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności