Skocz do zawartości

Tomacio

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Trzeba zaimportować. Jest w tym wątku. Łatwa sprawa.
  2. W związku z majówkowym lenistwem postanowiłem przygotować aktualne POI do DM. W niniejszym temacie dokładnie dowiedziałem się jak DM zaktualizować (mapy) oraz jak doinstalować fotoradary wobec tego w ramach wdzięczności dołączam paczkę aktualnych (1.05.2018) fotoradarów (stacjonarne, przenośne oraz te na sygnalizaorach świetlnych). Nie trzeba jej przepuszczać przez vw.de - wystarczy wrzucić na kartę i zaimportować. Może komuś się przyda. Meine_POI_Sammlung.zip PS. Mankament jaki z poi (fotoradarami) w DM dostrzegam to brak możliwości zaimportowania własnego dźwięku przy ostrzeganiu (ten "fabryczny" jest dość nijaki i słabo do mnie przemawia) oraz ustalenia odległości ostrzegania przed fotoradarem - a może jest rozwiązanie i ktoś się podzieli jak sobie z tym poradzić?
  3. Całkowicie zgadzam się ze @shoo w kwestii UFG. Mam to przerobione w poprzednich autach na własnej i firmowej skórze. Co do propozycji ubezpieczenia szyb - również z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że czasami bywają "problemy" z zastosowaniem "oryginałów"; w moim przypadku nie było kłopotu z ceną samej szyby w ASO (choć w mojej ocenie zupełnie odrealniona) ale ubezpieczyciel doczepił się cen na robociznę (wymianę) w ASO. Nie obyło się bez obfitej wymiany korespondencji. Na zakończenie mały offtop: Czy koś z szanownych forumowiczów zlecał "naprawę" szyby czołowej? Mam odprysk od kamienia wielkości połowy monety 1 groszowej i zastanawiam się czy naprawiać czy czekać na lepszą "okazję" i wymienić? Jeżeli ktoś naprawiał to może podzieli się swoją oceną jakości naprawy.
  4. Już po wizytach. Wyniki: 1. Konsultacja z zaufanym lakiernikiem - jego ocena dość jednoznaczna: wnęka drzwi zbiera kurz/pył/piach, uszczelka drzwi trze tym "brudem" po lakierze podczas otwierania powodując mikrouszkodzenia. Dalsze postępowanie: polerować (delikatnie), nałożyć folię ochronną. Zdecydowałem, że poczekam na odpwiedź ASO. 2. Wizyta w ASO - przebieg niemal identyczny jak u kolegi @Robertsas: sesja, zgłoszenie, oczekiwanie na odpowiedź. Potwierdzam również spostrzeżenia co do innych niż mój Passatów B8 : ryski występują i są widoczne nawet przy zamkniętych drzwiach tylnych.
  5. Koledzy @[email protected] i @Akronaut dziękuję za informacje. Widzę, że wyśwetleń tematu przybywa - czy ktoś jeszcze chciałby coś dodać/doradzić? Wybieram się w ciągu najbliższych dni na oględziny do lakiernika (w sprawie polerki) a następnie do ASO (gwaranyjne załatwienie sprawy). Będe wdzięczny za ewentualne podpowiedzi. Po załatwieniu sprawy poinformuję o rezultatach.
  6. Przeszukałem forum, nie znalazłem nic na ten temat dlatego zakładam wątek. Liczę, że pomożecie. Pacjent: 2016 B8 sedan jeszcze na gwarancji producenta (z polskiego salonu). Choroba: Tylne wnęki drzwi (obie) mają uszkodzenia (otarcia?) powłoki lakierniczej - foto. Pytania: - co może być przyczyną (na drzwiach nic nie widać)? - można to naprawiać w ramach gwarancji? - czy taka naprawa przez, jak się domyślam, ponowne lakierowanie będzie skutkowała cieniowaniem błotników tylnych? - czy aso może mieć zastrzeżenia do tego, że dopiero teraz to zgłoszę (ślady dosyć mocno widoczne)? - czy ktoś z szanownych forumowiczów miał/widział podobny przypadek? Z góry dzięki za wskazówki - nie wiem co z tym tematem robić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności