Skocz do zawartości

mieszko330

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 136KM(CBA)
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. witam. A przyczyną może być walnięty przepływomierz?? Dziś rano jadąc do pracy podłączyłem kompa i zapisałem logi z jazdy. Silnik był zimny więc jechałem spokojnie. pod koniec jak się nagrzał nieco mocniej dałem gaz i ilość powierza jest ciągle mniejsza niż wymagana... Może tu jest problem. Może wcześniej to nie były problemy z przepustnicą a właśnie z przepływomierzem. Tym bardziej że starą przepustnicę rozebrałem w domu i mechaniczne jest sprawna - bez problemów otwiera się i zamyka...
  2. Witam! Mam problem z zaworem EGR... chyba. Samochód Passat 2.0TDi 140KM cr 2009 rok. Pół roku temu blokował się strasznie ten zawór. Wymontowałem go i po tym co zobaczyłem w środku (nagar) stwierdziłem że czyszczenie nic nie da. Kupiłem zamiennik. Przy okazji w rurze która doprowadza powietrze do przepustnicy znalazłem dziurę więc i ją wymieniłem. Wszystko było oki - auto więcej nie wywalał błędów. Aż do grudnia. Szczególnie na zimnym silniku. Zaraz po odpaleniu przechodziło w tryb awaryjny. Sprawdziłem błędy. Znów wywalił problem z systemem EGR dodatkowo za mały przepływ powietrza. Uznałem że to wina przepustnicy - na zimnym silniku od razu wywalał błąd - kiedy samochód był ciepły działał poprawnie jeśli nie ciągnąć go wysoko na obrotach. Jako że nie mam garażu pojechałem tydzień temu do znajomego mechanika. Wymienił przepustnicę - zamontował oryginalną. W czwartek odebrałem auto i wszystko było pięknie - przegoniłem się po obwodnicy. Potem auto stało kilka dni aż do wczoraj. Wieczorem musiałem gdzieś pojechać i 2-3 minuty po tym jak ruszyłem z pod domu znów zapaliła się kontrolka świec żarowych (zaczęła migać) i silnik przeszedł w tryb awaryjny. Podłączyłem komputer i wywalił mi tak błąd: Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb Control Module Part Number: 03L 906 022 QC HW: 03L 907 309 Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 3732 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 00001 067 57207 VCID: 76E300530132E6AEBEF-8023 1 Fault Found: 001027 - EGR Valve (N18) P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Reset counter: 255 Mileage: 186123 km Time Indication: 0 Date: 2036.14.14 Time: 19:13:29 Freeze Frame: RPM: 1311 /min Speed: 2.0 km/h Load: 14.5 % Load: 100.0 % Lambda: 64.7 % Mass Air / Rev.: 615.0 mg/str Temperature: 17.1°C Readiness: 0 0 0 0 0 Wykasowałem błąd i w grupie 04 zrobiłem test egr basic settings on po zakończeniu wywalił ponownie błąd EGR... Ponownie wykasowałem błąd i przegoniłem na krótkim odcinku samochód. Kiedy już podjeżdżałem pod dom ponownie przeszedł w tryb awaryjny... Pytanie co się dzieje??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności