Skocz do zawartości

papalski

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Podobny problem. Obecny przebieg 140k km. Rozrzad wymieniony przy 120k wraz z pompa wody. 2 tygodnie temu zrobilem trase Anglia Polska. Nastepnego dnia czerwony wykrzyknik i niski poziom plynu. Po odkreceniu korka plyn cofnal sie praktycznie do poziomu minimum. Dolalem myslac ze moze po 4 latach maly ubytek to nic powaznego biorac pod uwage ze jechalem praktycznie 1500 km z Vmax. Kilka dniu pozniej trasa powrotna i nastepnego dnia znowu bardzo niski poziom plynu i czerwony wykrzyknik. Uklad jest szczelny, sprawdzony cisnieniowo, natomiast na sciankach zbiorniczka plynu chlodzacego mala ilosc oleju. Dzisiaj wymienilem chlodniczke oleju. Za chwile zmieniam olej. Mam nadzieje ze to rozwiaze problem. Przerabial ktos podobny temat ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności