Skocz do zawartości

miszelfajfer

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Poczytaj na internecie, znalazłem taki poradnik: Nie trzeba wszystkiego demontować. Przez otwór pod filtrem kabinowym musisz ten czujnik obrócić o 90 stopni. następnie demontujesz schowek i pomiędzy obudową dmuchawy a grodzią silnika wyjmujesz ten czujnik. Jest tam mało miejsca ale palce się mieszczą. Montaż w odwrotnej kolejności. Zdemotnuj, spróbuj przeczyścić styki (mozliwe, że są zaśniedziałe) - jak to nie pomoże to czytałem, że można go rozebrać i próbować naprawiać, ale raczej czeka Cię wymiana. Co do centralnego to nie jestem w temacie, nigdy nie miałem podobnego problemu. Najlepiej zerknij do modułu komfortu - zobaczy czy nie ma wody, przejrzyj czy nie jest zaśniedziały, czy kable nie poprzerywane - często na pierwszy rzut oka widać, że jest kicha jak stała woda
  2. 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) - silniczek od klapki przepływu powietrza - często spotykane, mam to w Passacie B5 - słychać po przekręceniu stacyjki w okolicach schowka, że silniczek próbuje działać ale coś nie dokońca może, ale wszystkie nadmuchy działają więc nie ma co sięprzyjmować 00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89) - błąd z czujnikiem G89 01299 - może świadczyć o usterce w danym module, jeżeli nie masz z nim żadnych problemów to nie ma co się przejmować Masz też błąd komunikacji z drzwiami pasażera, ale jeżeli centralny/swiatełka działają to nie ma co się przejmować. Ogólnie ja bym wykasował wszystkie błędy, pojeździł chwilę i sprawdził co się pojawi - niektóre błędy mogą być stare
  3. Witam serdecznie To mój pierwszy post na forum i od razu zwracam się z uprzejmą prośbą o zerknięcie na logi dynamiczne (w razie potrzeby mogę dodać statyczne) mojego Passata B5 1.9TDi AJN 115KM. Turbina jest okej (praktycznie cały czas równa wartość 2150), ale niepokoją mnie rzeczy związane z wtryskami, dlatego zamieszczam logi grupy 0, 4, 8 i 13. Prosiłbym o ocenę bardziej fachowym okiem, ponieważ moja wiedza opiera się na wartościach jakie powinny być ze strony http://www.dieselschrauber.org/Solldaten_4_Zylinder_PD.html, a nie wszystko się pokrywa i nie wiem co może być przyczyną/czy muszę się tym zająć. Ogólnie samochód ma moc, błędów VAG w silniku nie pokazuje, spalanie w trasie nie przekraczając 120km/h to ok. 6-6,5litra. Test zrobiłem bardziej profilaktycznie, ale widzę, iż pewne nieścisłości są i prosiłbym Was o wytłumaczenie co się dzieje. Możliwe, że był w jakiś sposób chipowany, ponieważ kupiony był w Niemczech ok. 2 lata temu, zadbany i miał modyfikacje wizualne (przyciemnione szyby, znaczki, przedni grill bez znaczka) więc może ktoś grzebał też w mapie. Podaję linki do grup: 004: http://log.malonetuning.com/chart/35411#H8KLCADDizQbWgIDbcKLOw7ChDAMBcOvw6I6wpYWCi7Cg1JkFytYYmPDpBgEwpzCnsKfQBTClG%2FDpk1dw4NPw75fTsKEUWXDqDPCuMKPdzvDrER5wqFtOsKIwpRIwoMRwpwmwo3CpMKGJjhhwph4L8OOJjQNw443AsOlw5jDmsKRZMKywocoHBQvwrjCvHAYTHLDn8KxHcOnw4rDuxUOTmPCrMKkAAAA 008: http://log.malonetuning.com/chart/35413#H8KLCADDnTQbWgIDbcKLQQ7CgzAMBMO%2Fw6JzLDUcw7oZwpRDWsKsYAliw6QYRMO7w7oSUBEHwo47wrPDk8K2w7DClsOxw4XCmTDCqcOMUwHDtwjCrsOCQcKUwr%2FCtE0HwokyaTTCgsODw6TChcOUw5AEV8KMK8OXw6JoYsOXw6HDp0TCoMKcesObwpNCdhHCm8OyN8OYw5%2FDo8Omwo%2FDo2xSwqbCgW0%2FP0PDuAHCtUXDiT3CuwAAAA%3D%3D 000: http://log.malonetuning.com/chart/35416#H8KLCABFPRtaAgPCi8KOVkrDjsOPTcOKw4xLw5VNL8OKLy0oVsOSMcKIw5UBCcOmw6QXZVbCpQLCuTpKw6nCqXnCqUXCiSXCqUogwpnDhMOSwpLDvMOiwoLCnMOMEsKQwpTCoVlsLAB3P8OCXEMAAAA%3D 013: http://log.malonetuning.com/chart/35412#H8KLCABHPRtaAgNtw4zDiwrCgCAQwoXDoXfCmcK1QhfDqGXDhMKFw6VgA8KVwqEjVE%2FCnwpBC8KXw6fDu8OhKAXCi8OfZzpQwrrDoMOTGUF0WhTDnHzCoAfDsxTDoMOww4BgGMKhFGPCrcK8wqXCuSjDlhbDiMKtXENEw77ChcKcw7oGw7dtHsOaPH5sEsO7eG7DhMO1Y8OSw7oFXScxb8K4AAAA
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności