Skocz do zawartości

maciejklanowski

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, posiadam Passata z 1998r. 1.8 ADR z LPG, około 2 miesiące temu przeskoczył pasek, mechanik stwierdził że tylko o 1 ząbek, więc nowy kompletny rozrząd ustawione i autko śmiagało. Na początku tego tygodnia auto przestało chodzić, po odpaleniu silnik pracował na 2 cylindry i nie miał siły jechać. Wymieniłem cewkę oraz przepływomierz i poprawiło się. Prawie wszystko wróciło do normy tylko schodząc z obrotów silnik lekko falował między 700-1000 i wracał do normy. Wyczyściłem i zaadaptowałem przepustnicę i po kilku dniach znowu przestał pracować na wszystkie cylindry. Wymieniłem wszystkie świece na nowe Denso, kable nowe NGK i nic. Przy czyszczeniu przepustnicy uszczelniłem również odmę. Ciśnienie na każdym ok. 11 . Aktualnie sprawa wygląda tak że zapalam silnik i pracuje równo na 4, po przegazowaniu do około 4 tys. obr/min po spadku z obrotów zaczyna pracować na 2 lub 3 i po kilku sekundach (czasami trwa to dłużej czasami krócej ) wyrównuje i znowu pracuje równo na 4. I tak przy prawie każdym przegazowaniu. Zdarza się też że gdy chodzi na wolnych obrotach, że zacznie szarpać prawie do zgaśnięcia i pracuje znowu na 2 lub 3 i po chwili wyrówna. Na gazie dzieje się to samo. Vag wywala tylko błąd od sondy. Już brakuje mi pomysłów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności