Skocz do zawartości

Peprin

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Dzieki wszystkim za odpowiedz. Wczoraj mialem juz auto gotowe do odbioru u mechanika. Werdykt uszkodzony czujnik temperatury oraz uszkodzone kable swiec (przebicie na jednym). Moze komus jeszcze przyda sie ta informacja. Pozdrawiam
  2. No myśle sobie tak: skoro bylyby uszkodzone pierscienie to poza paliwem do oleju dostawaly by sie spaliny a jako tak9 spod bagnetu czy korku wlewu oleju by sie kopcilo a jezeli uszczelka pod glowica to by ubywalo plynu chl9dniczego czy cos
  3. Pytanie czy jesli byly by uszkodzone pierscienie na którymś cylindrze to nieskutkowalo by to dodatkowo spatkiem mocy nierówna praca silnika czy d6mieniem spalinami spod bagnetu? Silnik jak juz uda mu sie odpalic to chodzi wmiare równo obroty 800 na luzie czasami odnosza sie do 1200 i niechca spasc. Jak jeszcze moglo by sie paliwo dostac do oleju? Nieszczelnosci na zaworacu?
  4. Dzieki za odpowiedz. Niestety auto po nowym roku wyladuje na warsztacie. Przekracza mojje domowe mozliwosci. Po kontroli silnika okazalo sie ze paliwo dostaje sie do oleju (czuc benzyne pod korkiem oraz poziom oleju jest wiekszy niz normalnie powyzej max.). Wedlug mojej teori uszkodzone pierscienie na któryms z cylindrów. Masakra. Mialo byc auto na lata a nie do lata i skarbonka?
  5. Dzieki za odpowiedz. Tak przy obu kluczykach tak sie dzieje. Odnioslem wrazenie ze przy jednym to wystepuje czesciej ale to tylko moje gdybanie. Czyli zaczynac od diagnostyki komputerem? Postaram sie dzis to zalatwic. Mam jakies nieodparte przeczucie ze to jakas pierdolka bedzie. Jutro jak mi sie uda to postaram sie przejrzec cala instalacje pod maska i jeszcze raz dolot powietrza. I jeszcze pytanie: na obudowie filtra powietrza jest zamontowany jakis wezyk chyba z paliwem i wyglada jakby tam byl jakis maly filtr i do tego podpiety kabel. Czy wiecie co to jest? Jakis czujnik? Do tego mam w kolektorze ssacym również zamontowany jakis czujnik. Do czego moze on slużyc? Pytam z ciekawosci
  6. Witam ponownie. Po usumieciu awari z olejem nastapil kolejny problem (jakis czas po). Mianowicie problemy z uruchomieniem silnika. Ale od poczatku. Auto podczas rozruchu łapie łapie ale nieumie zaskoczyc, jak juz zaskoczy to pyrka pyrka az sie rozkreci. Jak niezaskoczyc to zalewa benzyna (czuc paliwo) i trzeba czekac troche az odparuje. Jak zaskoczy to czasami wkreca sie na obroty i nieumie spaść albo podczas gwałtownego dodania gazu gaśnie. Tak jakby lewe powietrze dostawal. Doszczelnilem dolot powietrza jak szlo wiec to powinno byc oki. I teraz tak jak juz auto odpalilo i nieumialo spasc z obrotów odlaczylem wtyczke przepływki i jak reka odjał obroty oki normalnie sie wkreca. Czyzby problem lezal tam?. Dodam równiez ze auto ma problemy z modulem komfortu (same sie okna otwieraja albo niedomykaja,niedziala pilot oraz lusterka elektryczne) oraz od jakiegos czasu mam tak ze jak przekrece kluczyk to niezawsze gasnie mi kontrolka immo tylko miga (wtedy parokrotnie m7sze poprzekrecac kluczykiem i dopiero gasnie). Pytanie: czy problem z modulem komfortu moze wplywac na odpalenie auta czy to dwie różne sprawy? Czy immo i modul komfortu sa ze soba powiazane czy to również różne problemy? I najwazniejsze moze głupie pytanie czy akumulator moze miec wpływ na odpalanie oraz świrowanie immo (chodzi oto czy jesli alumulator ma sile krecic rozrusznikiem to musi odpali, pytam bo mój aku wczesniek byl zainstalowany w puncie dislu i mial tam problemy z kreceniem rozrusznikiem czesto sie rozladowywal)? Z góry dziękuje wszystkim za odpowiedzi. Pozdrawiam
  7. Peprin

    Wyciek oleju

    Przepraszam wszystkich forumowiczów. Temat zamkniety. Auto odstawione do mechanika diagnoza uszkodzoma uszczelka chlodniczki oleju. Wymieniona i problem usuniety. Dziekije wsxystkik za odpowiedz
  8. Peprin

    Wyciek oleju

    Witam wszystkich forumowiczów. Lieruje do was pytanie. Wczoraj w przeciagu paru minut wyciek mi olej z silnika. Po dolaniu ponownie oleju sytuacja sie powturzyla (podczas jazdy). Po otwarciu maski wygladalo to tak ze silnik od góry az praktycznie do wysokosci filtra oleju z kazdej strony byl suchutki zero sladów wycieków. Po zajrzeniu pod auto zaczynajac od strony rozrzadu byl równierz suchy dopiero tak od polowy miski olejowej,pólos od strony kierowcy,skrzynia biegów i praktycznie cale ppdwozie jest zawalone olejem. Po ogledzinach wzrokowo niedostrzeglem jakiejs dziury lub czego kolwiek, jedynie moka ciekawosc wzbudzil otwur w misce olejowej na śrubke (otwór z gwintem bodajrze na śrube 10) bez śrubki i doolola olej. Pytanie czy tedy mógl wyciec olej. Dodam zdjecia i prosze o porade. Dziekuje za odzew.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności