Skocz do zawartości

Tomek84

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tomek84

    jaki wzmacniacz??

    Witam. Jaki z wymienionych nizej wzmacniacz wybrac jaki polecicie ? PIONEER GM-A3702 vs KENWOOD KAC-PS702 sa to dwukanalowki do zasilania przodu. I do tego ew jakis monoblok do suba (jesli tak to jaki) sub pb 12s czy moze lepiej PIONEER GM-A6704 do wszystkiego. Obecny wzmacniacz juz nie daje rady (crunch 1000.4) . Jesli macie swoje propozycje to piszcie . Sprzet nowy wzmak tak do 700 - 1000 jesli mialy by to byc dwa.
  2. Zle zapytalem czy tweeter i woofer pod oddziene kanaly.
  3. Czasy i aktywke czyli?? Moze tego pb w inna skrzynke wsadzic czy to nic nie da? A co do 165 mm to podlacza sie je normalnie jeden glosnik do jednego kanalu z tym ze zwrotnice na kablu sie podlacza czy jak?
  4. Witam. Potrzebuje pomocy podopowiedzi w dobraniu akcesori moze podpowiedzi co z czym i po co. Autko passat b5 fl posiada radio delta 2 din delta 6 i standardowe glosniki w drzwiach przod tyl z gwizdkami. Slabo to gra trzeszczy itd. Planuje wymiane glosnikow radia a w pozniejszym czasie sub i wzmacniacz. Do rzeczy. Mam suba pb ps12 zamknieta i wzmak crunch 1000.4. Dokupic radio glosniki przod tyl. Wybor padl na excursion 6x sc a radio KENWOOD DPX-5100BT. Plan pracy na poczatek wymiana glosnikow w drzwi i radia bo chyba delta nie pociagnie tego zestawu. Czy te radio pod wzgledem muzycznym zagra jak radio 1 din ? Nie potrzebuje blyskotek wyswietlacza.dotykowego kamer cofania itd. Zmiana konsoli na 1 din jest dluzsza a tu wymiana z 2 din na 2 din. Co oprocz paneli mdf iso vw i iso kenwood bede potrzebowal i jak podlaczyc te glosniki excursion bo nie podlaczalem nigdy glosnikow z oddzielnymi zwrotnicami. Czekam na opinie
  5. Panowie chce kupic takie cudo http://allegro.pl/vag-k-can-commander-3-6-pl-full-audi-seat-skoda-vw-i5698995268.html Na aukcji pisze ze mozna odczytac pin do klucza oraz ze mozna dopisac klucz bez pinu. Potrzebuje kabel i program do zakodowania klucza na forum czytalem ze vagtacho jest potrzebny wiec czy to z linka zadziala zeby nie inwestowac w vagtacho? Druga sprawa czy kupujac cudo z linka bede mogl sie bawic w ustawienia modulu typu domykanie szyb itd czy trzeba kabel kkl od viaken ktory jest tez na al i do tego jakiegos vaga?? Bo im wiecej czytam postow na temat vagow tym mniej wiem. Dodam ze mam win 7 profesional
  6. To inaczej czy jest moze ktos z olsztyna lub okolic co by mogl mi przestawic odpowiednio modul za pomoca programu bo jak czytam o tych programach to w sumie nic nie kumam
  7. Panowie fajnie to wyglada tez takie cus chce ale problem w tym ze mi klapa sie nie otwiera ani z pilota ani z guzika w drzwiach. Podopiecie co i jak zrobic bo silowniki widzialem dedykowane do b5 fl
  8. Dodam jeszcze ze drzwi po przekroczeniu 20 km/h sie blokuja wszystkie procz kierowcy. Nie wiem czy to tak ma byc czy jest cos z blokada w drzwiach kierowcy
  9. Witam. pasek posiada przycisk w drzwiach kierowcy i w pilocie do otwierania klapy bagaznika. Na forum wyczytalem ze jezeli maja dzialac te przycicki to zamek klapy powinien byc w pionie i tu jest problem. Klucz wchodzi a nie moge go obrucic i jest w pozycji poziomej. Czy jest tu zaleznosc miedzy zamkiem ktory sie nie obraca a modulem komfortu?? Pasek w budzie kombi. Dodam ze klapa ogolnie sie otwiera i zamyka wraz z zamkiem centralnego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności