Skocz do zawartości

sosq

  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sosq

  • Urodziny 20.05.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dublin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Co do bledu 17748 to bedzie ten kabelek 07D 905 377 czy predzej ten 078 906 433 A. znalezione na stronie http://www.motoneo.pl/c/szukaj/
  2. sosq

    Błąd 16706-czujnik G28

    A moze ktos pokazac mi/ napisac gdzie znajduje sie czujnik G28 silnik ALT 2.0 taki mam blad: 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent a o tym juz nie wspomna, bo przesladuje mnie rok, zrobilem jakies 9000km i nic sie nie dzieje, jezdzi, zapala wszytsko ok, sprawdzalem kable, lancuszek,rozrzad i wszystko ok. nawet rozebralem zegary zeby te cholerna kontrolke wyciagnac ale niestety wszystko uklady scalone i chipy i sciezki i sie nie dalo. moze kiedy uda sie usterke usunac wszytskie bledy: 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation P1340 - 002 - Lower Limit Exceeded 16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal P0322 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16727 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too High P0343 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
  3. no wiec wizyta na zlomie mnie nie ominie chyba po raz kolejny. wiem juz ze ALT i ADR ma czesci te same
  4. nie daje rady znalezc tego kabla w sklepach.w ETKA to chyba bedzie to 1J0 973 723 G i mam nadzieje ze ta sie kupic pojedynczo a nie cala wiazke 3B1 971 072 AP, chyba ze to zupelnie cos innego.
  5. na zdjeciu to nie ten sam silnik ale wazne ze ten sam czujnik halla w mniej wiecej tym samym miejscu. no i teraz tylko dorwac numer kabelka albo na zlom wyrwac z kilku passatow/audi/skoda itd i testowac
  6. Ten kabelek mierzylem !!!!!!! no i sprawdzilem kabel ten ktory idzie do czujnika halla z przodu silnika. kabel ten po wlaczeniu zaplonu na pinach/bolcach ma :Napiecia: 1 i 2 - 10,8v 1 i 3 - 5v 2 i 3 - 5,8v a zasadniczo nie powinno byc ze na minus i zero jest napiecie hehehehhe.stwierdzam ze jest przebicie i trzeba kabelek wymienic.
  7. wtyczek mam 5, trzecia to G28 faktycznie szara lub biala i opor jak pisalem wyzej 950Omh, styki są opisane, znaczy się w kostce są male cyferki 1,2 i 3 . Jeszcze raz sprawdze szybko wszystkie pomiary. A G40 czy G163 wyrwalem na zlomie z silnika ADR i pasuje do mojego ALT ale nie pamietam czy to byl automat : No i ten G40 tez sprawdzikmy napiecia i pod zbiorniczkiem i przy samym czujniku
  8. Jeszcze dwa miesiace temu bylem zwyklym zjadaczem chleba ktory tylko wlewa paliwo do baku i czasem plyn do spryskiwaczy i kocha swoje autko. Dzis rece co dzien w smarze, mechanika jest mi coraz blizsza. Ale nadal potrzebuje pomocy Dawaj Danek75 gdzie jest ta wtyczka jaki ma byc opor, co zmierzyc. Moze to wlasnie TY rozwiarzesz moj problem no i czy faktycznie moge g40 i g163 moge zamienic.
  9. hi hi hi to jam wymienił ten z przodu co sie latwo do niego dostac. no to teraz bedziemy szuakc tego z tylu. i zabawa od nowa.gdzie to znalezc hahahahah ciekawe czy g163 i g40 to jest to samo, bo jak tak to mam zapasowy
  10. Dokladnie takie cos 17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation wiec moze czujnik g40 jest ok (juz podmienilem) ale blaszki ktore sa przymocowane do silnika {walu} sa wadliwe A najlepsze jest to ze po skasowaniu bledu po pierwszym i drugim odpaleniu wszystko jest OK. a po trzecim odpaleniu zapala sie kontrolka silniczka "zolta" i blad na vag-u
  11. hmmm czyli czujniki g40 i g28 sprawne. rozrzad sprawdzony 3x i jest na 100%, napinacz i lancuszek na walku sprawny i dobrze ustawiony. a blad 17748 nadal.juz nie wiem czego szukac.autko jezdzi, chyba dobrze moze czasem muli a moze jestem przewrazliwiony.rece juz opadaja a przejechalem z bledem juz jakies 1300km
  12. i to jest profesjonalna odpowiedz zaraz dam znac czy trafie po ciemku. ---------- Post added at 00:03 ---------- Previous post was at 23:07 ---------- Miedzy 2 i 3 950 omów. miedzy 1 i 3 & 1 i 2 kompletnie nic. czy to moze byc jakas awaria?
  13. Przejzalem wszystkie posty nigdzie nie ma lokalizacji G28 na etka a pierwszy post nas zapetla
  14. niestety nic nie pomogl ale dzieki za checi mam tylko benzynke. A w poscie nie ma nawet wzmianki o G28 i jego lokalizacji
  15. No to jeszczew raz "A moze ktos pokazac na ETKA gdzie jest G28 ale w silniku ALT passat 2.0L. G40 wymieniony i blad 17748 nadal w komputerze. G28 nie umiem zlokalizowac "
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności