Skocz do zawartości

zibo27

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zibo27

  • Urodziny 27.05.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Świebodzice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie pomoże mi ktoś rozszyfrować który przewód za co odpowiada ? mój passacik B5FL rocznik 2000 sedan 1,9 TDI zdjęcie z 5 pinami to lampa prawa 1 szaro-czerwony 2 zielono-czarny 3 czerwono-czarny 4 niebiesko-czerwony 5 brązowy zdjęcia z dwiema wtyczkami, oryginalna po lewej ta z emblematem to lampa lewa, (wtyczka po prawej jest z wiązki od haka) 1 szaro-czarny 2 czarno-biały 3 czerwono-czarny 4 niebiesko-czerwony 5 brązowy 6 biało-szary
  2. Cześć I mnie spotkała przyjemność wymiany elastycznych przewodów hamulcowych z przodu. Stary pękł na szczęście podczas badania technicznego a nie podczas jazdy. Trochę jest z tym zabawy zwłaszcza odkręcenie starych elastycznych od miedzianych. Można przekręcić nakrętkę od miedzianych co właśnie uczyniłem z powodu braku odpowiednich kluczy, ale tak było zapieczone już, że później w imadle próbowałem odkręcić i ani drgnęło (masakra to była). Niestety miedzianych przewodów łączących elastyczny z zaciskiem nie kupi się już, więc mam dorobione i kupione ze strony https://przewody-hamulcowe.pl/pl/ (2x 250mm końcówki KPS-2 SF ) jakby ktoś szukał, bo ja szukałem tydzień, pisząc i dzwoniąc po różnych sklepach i salonach skoda, vw. - 7 zł za sztukę, kupiłem 3 sztuki jakby co, Na przód wpadły elastyczne w stalowym oplocie HEL w ładnej niebieskiej osłonce pod kolor auta (kolor do wyboru u producenta) zamawiane ze stronki https://fmic.pl/ - komplet 440 zł + 19zł przesyłka (2 x przód + 2 na tył, ale trzeba sprawdzić jaki ma się układ na tylnej osi, bo są różne. Ja mam akurat 8A, przewody odpowiednie dla mnie to vw-4-235 zastępują przewody elastyczne z przodu (numer 9) i krótkie odcinki elastyczne z tyłu nr 10 na schemacie.) dodatkowo zamówiłem w salonie skody nowe blaszki sprężynujące na połączeniu elastycznych z miedzianymi, Te stare są już pordzewiałe i przy odkręcaniu po prostu je zniszczyłem i dałem nowe. - koszt w salonie 26,24 zł za 8 sztuk. Na koło potrzeba 2 sztuki a kupiłem w zapasie na tył jeszcze. Najlepiej zaopatrzyć się z zestaw kluczy do przewodów hamulcowych. - za zestaw YATO na allegro zapłaciłem 40 zł, który bardzo się przydał, nie tylko do przewodów miedzianych ale także później do elastycznych. Polecam mieć, nie kombinować, bo ukręcisz końcówki. No i oczywiście WD40 kilka razy pryskać i zostawić na jakiś czas. Do odpowietrzników pełna nasadka 11, WD40 kilka razy, Nie bawić się płaskim lub oczkowych bo wiadomo co się stanie a układ trzeba cały odpowietrzyć, wlałem płyn DOT4 Nowy Oryginalny płyn hamulcowy numer katalogowy: B000750M3 1 litr kupiony. Taki cały zestaw i hamulce żyleta.
  3. Dziś nowa nagrzewnica została zamontowana. EFEKT ?? na starej: Temp HI, 3 kreski nawiewu na przednie kratki, temp powietrza na wylocie max 52 stopnie, stała temp 48 st, wentylator na max temp powietrza na wylocie 28 st. Na nowej Temp HI, 3 kreski nawiewu na przednie kratki, temp powietrza na wylocie max 74 stopnie, stała temp 68-69 stopni, wentylator na max temp powietrza na wylocie 64 st. Testowane na odcinku 10 km przy predkości ok 60 km, jazda w mieście tzn światła, skrety prawo, lewo Więc w zimę chyba nie zmarznąć.
  4. Średnica wewnętrzna 20mm Średnica zewnętrzna 26mm
  5. Strzałki na nagrzewnicy są jak oznaczyłem. U Ciebie wejście do nagrzewnicy będzie pod nr 2. Jutro zmierzę średnicę wewnętrzną węży i Ci napisze, akurat mam rozgrzebane to warto na przyszłość sprawdzić.
  6. https://allegro.pl/vw-passat-b5-00-05-avf-awx-1-9-130km-nagrzewnica-i7334688149.html zamówiłem dziś nagrzewnice BEHR taka jaka była zamontowana.
  7. Panowie chyba to co najgorsze już za mną Nagrzewnica ujrzała światło dzienne
  8. Tak też myślałem, że jest to niestety konieczne, bo innej opcji na wyciągnięcie nie widać a że nie jestem mechanikiem, więc stąd moje pytanie. Może jakiś magik zrobił inaczej hehe. No to teraz drugie pytanie: Czy kupno nowej np takiej https://allegro.pl/nagrzewnica-febi-audi-a4-b5-b6-80-b4-vw-passat-b5-i7131353598.html jest dobrym rozwiązaniem, Będzie pasowała ?? Czy może polecacie coś innego ??? Oczywiście można wyczyścić tą którą wyciągnę, tylko czy warto się bawić, kupować środki do czyszczenia, płukać, itd skoro nowa nie dużo kosztuje, a przy okazji tymi zabiegami ją gdzieś rozszczelnić, uszkodzić lub osłabić jej wytrzymałości. ( w końcu siedziała w aucie przez 18 lat)
  9. Panowie Pytanko mam, może i proste albo głupie, ale jestem na etapie demontażu nagrzewnicy, generalnie deska cała ściągnięta i porozkręcany cały środek. Pozostały tylko spięte dwa przewody rurowe od nagrzewnicy, które przechodzą przez grodź do komory silnika oraz przewód od klimy (po lewej stronie od akumulatora) i pytanie o te przewody od klimy CZY MUSZĘ JE ODPIĄĆ co wiąże się z ponownym nabiciem klimy ?? Mi się wydaje, że tak, ale tak pytam dla zaspokojenie głowy.
  10. Panowie linka pękła w mechanizmie od podnoszenia szyby po stronie kierowcy. Jak widzę temat "przerdzewiałej linki" już się pojawiał. mam pytanko czy taki zestaw naprawczy jest coś wart ?? http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-podnosnika-vw-passat-b5-1997-2005-i7329896795.html jeszcze jest taki zestaw z prowadnicami http://allegro.pl/mechanizm-szyby-przod-lewy-vw-passat-b5-superb-i6859019386.html?bi_s=ads&bi_m=showitem%3Aactive&bi_c=ZWM4YTg4NTgtNWI0OS00ZjlmLThlMzAtYjBmYjkzZjNmMzhlAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=386cb76c-2e3b-42be-8242-9c27e164ed99 Tylko mam pytanko co lepiej wybrać.
  11. A masz może wymiary tego pierścienia co robiłeś ?? Bo wygląda to całkiem solidnie. Mam ten sam problem z króćcem i zamierzam się za to zabrać. Jak u Ciebie się to rozwiązanie sprawdza ?? trzyma ??
  12. Właśnie założyłem komplet RTS 9905001 Cena 880 zł polecany i kupiony od usera elementeur stary ori wytrzymał 215 (275)tys (oryginalny niby przebieg jakiś spec sprawdzał i wyszło że do stanu wyświetlanego +60 tys) przy czym górne wahacze były już wymieniane ale nie pamiętam kiedy bo wcześniej ojciec jeździł. Super usłyszeć jak nic nie tłucze. Zobaczymy jak się sprawdzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności