Skocz do zawartości

marc in

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B2 1.9 115KM
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No i dupka bal ad wszystko wskazuje na padnieta turbine, jescze do jednego mechanika podjade żeby poznać 2 opinię ???????
  2. Może już ją wyeliminowałem i zostaje reset systemu, tak i tak muszę raczej do kapa podpiąć bo mi się pomysły skaczyly. Tylko teraz znaleść kumatego gościa a nie sciemniacza co od razu stwierdzi regenerację turbiny Masz opis do tego schematu to może jeszcze raz sprawdzę wszystko
  3. N239 jest już podzieleni niby wszystko ok. Czyli zostaje kap myślisz że samo skasowanie błędów może pomóc bo też tak wyczytałem Została tylko obicia czujnik powietrza, albo coś z turbina lepiej żeby to nie była turbina
  4. Wiem czyściec nie raz n75 bo się zacinal Ale teraz już padł całkiem i dlatego wymieniłem na nowy. Na tym śmiesznym n239 też wszystko wcześniej fajnie śmiało
  5. mateo hejka a spróbujesz odpowiedziec na mój temat mam podobny problem ale troche bardziej skaplikowany
  6. Wymieniłem n75 teraz już nie przełącza w tryb awaryjny Ale jest brak mocy, jak sprowadzić czy turbina się włącza ??
  7. Dalej 3 wyjscie idzie do zaworka zwrotnego i do n75 i do akumlatora podcisnienia(gruszki) chodzilo niby ok ale teraz powyrzej 2000 obrotow wchodzi w tryb awaryjny. nie wiem czy wyrzuci ten co jest i zalorzyc n239 spróbuje n75 wymienic i zobacze co bedzie sie dzialo. Chce jeszcze wymienic werzyki tylko nie wiem jakim schematem sie poslugowac bo juz sam zglupialem niby to jest tez podobny zawór tylko do volvo, z tergo co znalazlem na necie
  8. Ktoś pomoże czy ten zaworek widoczny to n239(chyba nie ). Na wszystkich schematach jest całkiem inny
  9. Witam posiadam passat b5 1,9 115km atj 2000rok mam problem z rurka odchodzaca od egr (od klapy gaszacej) ma ona isc niby do zaworu N239 jednak u mnie nie ma go lecz jest zawor 1 (na fotce) . Chce wymienic wszystkie werzyki a nie wiem czy ten moze byc wolny. na fotkach widac o co chodzi, potrzebuje szybko odpowiedzi bo strasznie pekaja werzyki. Zawór 1 moze byc zapetlony ?? z góry dziekuje za odpowiedzi Ktoś może wczesniej już kąbinował i włożył jakis inny i dlatego jest petla
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności