marc in
-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B2 1.9 115KM
-
Rok produkcji
2000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
N239,czy może być zapetlony. Potrzebuje schemat rurek podcisnienia
marc in odpowiedział marc in → na temat → Dokumentacje, opisy
No i dupka bal ad wszystko wskazuje na padnieta turbine, jescze do jednego mechanika podjade żeby poznać 2 opinię ??????? -
N239,czy może być zapetlony. Potrzebuje schemat rurek podcisnienia
marc in odpowiedział marc in → na temat → Dokumentacje, opisy
Może już ją wyeliminowałem i zostaje reset systemu, tak i tak muszę raczej do kapa podpiąć bo mi się pomysły skaczyly. Tylko teraz znaleść kumatego gościa a nie sciemniacza co od razu stwierdzi regenerację turbiny Masz opis do tego schematu to może jeszcze raz sprawdzę wszystko -
N239,czy może być zapetlony. Potrzebuje schemat rurek podcisnienia
marc in odpowiedział marc in → na temat → Dokumentacje, opisy
N239 jest już podzieleni niby wszystko ok. Czyli zostaje kap myślisz że samo skasowanie błędów może pomóc bo też tak wyczytałem Została tylko obicia czujnik powietrza, albo coś z turbina lepiej żeby to nie była turbina -
N239,czy może być zapetlony. Potrzebuje schemat rurek podcisnienia
marc in odpowiedział marc in → na temat → Dokumentacje, opisy
Wiem czyściec nie raz n75 bo się zacinal Ale teraz już padł całkiem i dlatego wymieniłem na nowy. Na tym śmiesznym n239 też wszystko wcześniej fajnie śmiało -
Problem z moca passat b5 1.9 tdi POMOCY
marc in odpowiedział Adamo237 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
mateo hejka a spróbujesz odpowiedziec na mój temat mam podobny problem ale troche bardziej skaplikowany -
N239,czy może być zapetlony. Potrzebuje schemat rurek podcisnienia
marc in odpowiedział marc in → na temat → Dokumentacje, opisy
Wymieniłem n75 teraz już nie przełącza w tryb awaryjny Ale jest brak mocy, jak sprowadzić czy turbina się włącza ?? -
N239,czy może być zapetlony. Potrzebuje schemat rurek podcisnienia
marc in odpowiedział marc in → na temat → Dokumentacje, opisy
Dalej 3 wyjscie idzie do zaworka zwrotnego i do n75 i do akumlatora podcisnienia(gruszki) chodzilo niby ok ale teraz powyrzej 2000 obrotow wchodzi w tryb awaryjny. nie wiem czy wyrzuci ten co jest i zalorzyc n239 spróbuje n75 wymienic i zobacze co bedzie sie dzialo. Chce jeszcze wymienic werzyki tylko nie wiem jakim schematem sie poslugowac bo juz sam zglupialem niby to jest tez podobny zawór tylko do volvo, z tergo co znalazlem na necie -
N239,czy może być zapetlony. Potrzebuje schemat rurek podcisnienia
marc in odpowiedział marc in → na temat → Dokumentacje, opisy
Ktoś pomoże czy ten zaworek widoczny to n239(chyba nie ). Na wszystkich schematach jest całkiem inny -
marc in obserwuje zawartość → N239,czy może być zapetlony. Potrzebuje schemat rurek podcisnienia
-
Witam posiadam passat b5 1,9 115km atj 2000rok mam problem z rurka odchodzaca od egr (od klapy gaszacej) ma ona isc niby do zaworu N239 jednak u mnie nie ma go lecz jest zawor 1 (na fotce) . Chce wymienic wszystkie werzyki a nie wiem czy ten moze byc wolny. na fotkach widac o co chodzi, potrzebuje szybko odpowiedzi bo strasznie pekaja werzyki. Zawór 1 moze byc zapetlony ?? z góry dziekuje za odpowiedzi Ktoś może wczesniej już kąbinował i włożył jakis inny i dlatego jest petla