soboll
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Informacje osobiste
-
Imię
Grzegorz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Elbląg
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2001
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
soboll obserwuje zawartość → Problem z odpaleniem 1.8 T AWT
-
Witam, czujnik odnalazłem idąc od wtyczki (2) i jest w całości. Jutro postaram się sprawdzić ten czujnik. Przy okazji znalazłem taki otwór (1) przypominający wejście na czujnik. Ktoś może wie co tu powinno się znajdować?
-
Witam, niedawno odebrałem swojego Passata od mechanika który był po stłuczce. Mechanik poskładał mi auto, cały pas przedni wraz z chłodnicą, wiskozą i rozrządem. Wszystko był ok dopóki nie zacząłem wymieniać żarówek. Któraś z wiązek poluzowała się i przetarła. Przestał działać kompletnie climatronic oraz zaczął wyskakiwać komunikat "ölsensor werkstatt". Przez jakiś czas było okej dopóki silnik nie zaczął poszarpywać, obroty na biegu jałowym wzrosły do 1100-1200 obr/min, dwukrotnym zgaszeniu się auta na trasie oraz zapaleniu się kontrolki EPC na desce. Po podłączeniu się pod kompa, Torque wskazał mi 3 błędy. 2 od sondy (P0036 oraz P0136) oraz P0322 Ignition / Distributor Engine Speed Input Circuit No Signal. Na następny dzień zacząłem lutować wiązkę na tyle o ile się dało ale bez większych efektów. Zniknął chyba tylko komunikat ölsensor werkstatt. Obroty dalej były podwyższone a climatronic dalej nie reagował. Po zgaszeniu auta wykasowałem błędy by zobaczyć czy coś się wydarzy. Moja ciekawość doprowadziła do tego, że auto od tamtej pory nie chce odpalić. Silnik kręci ale nic poza tym. Czytałem, że może to być czujnik położenia wału ale za nic nie mogę go znaleźć. Może ktoś ma jakiś pomysł co mogło się wydarzyć? Pozdrawiam
-
Witam! Poszukuję dwóch części z poniższych zdjęć. Próbowałem je znaleźć po kodzie ale niestety mi się nie udało. PS Ostatnie zdjęcie jest drugą cześcią