Skocz do zawartości

Tastino112

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mógłbyś podesłać co trzeba zrobić z tą instalacją żeby grały i buczały ? ( co trzeba zmostkować ) Ja już pogrzebię na allegro za nimi. Masz może gdzieś ich oem numer?
  2. Pięknie dziękuje. Z tego co widzę to faktycznie padł jeden klakson i drugi przewód idzie do halogenów, które poprzedni właściciel opuścił przy naprawie po stłuczce. Schematy super !
  3. Witajcie, po przygodzie ze zbyt wysokim krawężnikiem i urwanym zderzaku z lewej strony ucierpiała wiązka elektryczna. Nie mam pojęcia do czego szły te przewody i czego aktualnie nie mam podłączonego. Z urwanych przewodów mamy: kostka 2 pin kable idące do niej to brązowy oraz biało-zielony kostka 2 pin kable idące do niej to brązowy oraz czarno-żółty 3 kable idące osobno fioletowe z paskami czarnym, czerwonym, trzeciego nie rozpoznałem. Przewody idą wraz z główną kostką do lampy lewej i schodzą w dół koło zbiorniczka. Dodam, że nie mam halogenów. Ogromnie dziękuję za pomoc w identyfikacji przewodów. Pytanie dodatkowe czy kostki, które zostały rozjechane można kupić nowe czy tylko wiązka ze szrotu?
  4. Jestem skłonny zdjąć deskę żeby to zrobić jak należy. Czy elementy, o których mówisz są w stelażu czy na desce od spodu?
  5. Witajcie, może będzie ktoś z was znał rozwiązanie mojego problemu. Od jakiegoś czasu słychać stuki z głębi deski nad kierownicą, jako winowajcę początkowo wskazałem zawieszenie ale okazało się wszystko ok. Kolejna w kolejne była maglownica, która również jest git więc została mi kolumna kierownicza. Dzisiaj rozebrałem dolną część deski i wyjąłem zegary. Niestety okazuje się, że tym pukającym czymś jest stelaż deski rozdzielczej i nie wiem jak się za to zabrać. Stuki pojawiają się przy poruszaniu kierownicą "góra, dół", plus słychać to przy ruszaniu i hamowaniu. Poniżej wrzucam filmik, na którym dokładnie słychać skąd się to bierze. Osobiście wskazuję odgłosy dochodzące zza metalowej belki widocznej na filmie. Dodam, że po dotknięciu tej belki stuki są wyczuwalne. Proszę o radę jak ten temat ugryźć bo nie mam już żadnego pomysłu. Czy ten element jest przykręcany do karoserii czy spawany?
  6. Ok może się głupio dopytuję ale na jakie przebiegi można liczyć przy febi a jakie przy lemach?
  7. Hej, Potrzebuję wyceny kompletu filtrów (paliwa, oleju, powietrza), oraz oleju aktualnie latam na Castrol EDGE TITANIUM FST LL 5W30 do Passata b5 fl 2004r. 1.9 130km przebieg na zegarach 260tyś. Do tego proszę o podesłanie wyceny kompletu wahaczy na przód. cena w granicach 1000/1100zł
  8. A co w przypadku zakupu czegoś do ok 1000zł? Febi? Meyle?
  9. A możesz zdradzić jak kodowałeś pompę? mam kabel serwisowy ale brak info.
  10. U mnie mechanik kopie od a do z póki co. Sprawdza wszystko po kolei od zacisków przez przewody do pompy. Póki co nic nie znalazł.
  11. Mam podobny problem ale od kierowcy, po rozebraniu wszystkiego pod kierownicą i popuszczeniu śrub, które trzymają deskę obok bezpieczników trzeszczenie milknie. Po dokręceniu trzeszczenie wraca. Ja u siebie jeszcze tego nie rozgryzłem.
  12. no mi w tym momencie trzymają już chyba wszystkie 4. Spróbuję od wymiany pompy, później serwo jak dalej będzie trzymać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności