Skocz do zawartości

cebson

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie wiem czy niskie na tyle sie nie znam wiem jedynie że na każdym jest inne jedyne co mi mechanik powiedzial to za duża różnica ciśnienia na pierwszym 12 drugi 9 trzeci 9 czwarty 11
  2. To również zrobiłem jak tylko odebrałem auto od mechanika, sam zasugerowal żebym tak zrobił,ale po tygodniu takiego przełączania nie ma zmian w odpalaniu.
  3. Dokladnie po tym jak odpale raz odpali za każdym razem ale niestety tu Cię zmartwię bo filtry i pompa paliwa to było pierwsze co podejrzewałem, a i to było sprawdzone i działa bez zarzutu. Dlatego sam nie wiem co moze byc przyczyną
  4. Witam mam problem z moim paskiem nie jestem mądralą w sprawie aut wiec prosze o wyrozumiałość. Od pewnego czasu mam problem z odpaleniem auta niezależnie od warunków jakie sa na zewnątrz czy to 30+ czy -10. Po kilku godzinach stania auto odpalam na 3-5 razy, rozrusznik daje rade go pociagnac wchodzi na 500 obrotow i gasnie tak jak by nie dostawal wystarczajacej dawki paliwa. Silnik 2.0 benzyna + gaz (roczny) 115Km 2001r. wymienilem akumulator bo byl problem z ładowanie ale na nowym nie ma rożnicy znajomy dobry mechanik sprawdzil wszystko czujniki filtry świece kable kończąc na rozrządzie i wszystko w pełni sprawne jedyna wadą jest ciśnienie na tłokach ale przyczyny problemu z odpalaniem nie znalazl. Może ktoś się orientuje co moze być problemem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności