Skocz do zawartości

Kamil_30

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak seria, oceniam przyspieszenie to co widzę na obrotomierzu, drugi bieg pedał w podłogę i czuć kopnięcie gdy na liczniku 2000 - 2100, żeby była pewność to trzeba byłoby go zlogować...
  2. W moim zaczyna dmuchać ok 2100 wcześniej faktycznie trochę muli.
  3. Silnik CBAB, rocznik 10.2010 od jakich obrotów czuć przyspieszenie napisze jutro, ale dziś mogę powiedzieć, że jest to około 2000 obrotów i to jest śmieszne wrażenie, bo bynajmniej u mnie nie jest to prostoliniowe przyspieszenie, tylko jakby kick down w starych autach z automatami i dopiero po tym "wgnieceniu" w fotel przyspiesza bardzo zwinnie i elastycznie. Nie wiem czy wiecie o co chodzi... ? Aha skrzynia manualna 6 biegów. PS. Swoją drogą jak zobaczysz kilka postów wcześniej parę lat temu pytałem także który lepszy, tylko nie miałem okazji takim się przejechać tym 170KM i pewnie też daje radę. Na DSG trzeba uważać na przebiegi ? ponoć jest bezawaryjna do czasu... Pozdrawiam Kamil
  4. Ja mam wersję 140 KM jestem bardzo zadowolony z przyspieszania, praktycznie na każdym biegu czuć naciśnięcie na pedał przyśpieszenia. Z tego co wiem 140 KM prędkość max ma zblokowaną na 205km/h i faktycznie tyle jedzie - więcej nie pójdzie. Ciekawostką jest to, że znajomy posiada auto o mocy ponad 300KM i kiedy prosił mnie o pożyczenie mojego auta, po oddaniu mówił że jak na 170KM zbiera się naprawdę dobrze... Jak mu powiedziałem, że ma 140 zdziwił się mocno O_o ? Auto od drugiego właściciela pełna dokumentacja 275 tys. km. Najlepiej byłoby przejechać się jednym i drugim, bo wydaje mi się, że to kwestia gustu jednym mało innym w sam raz itp itd...
  5. Hej, udało się zamontować /kupić belkę do tego typu bagażnika? Może ktoś z forumowiczów posiada info o numerze tej belki? Ewentualnie gdzie to kupić. Pozdrawiam Kamil
  6. Gdzie się takie rzeczy regeneruje? Ile kosztuje?
  7. Witam, co można wyczytać z takich sum z boku 108 czyli Dpf'u? Z autem nie ma problemów pytam przy okazji diagnozy auta. Pozdrawiam Kamil
  8. Kamil_30

    Kodowanie MFD2 DVD

    Naprawdę nikt nie wie jak to zrobić? Słyszałem, że jeśli to zrobię nie będzie działał przycisk mute z kierownicy czy to prawda?
  9. Kamil_30

    Kodowanie MFD2 DVD

    Cześć! Proszę podajcie linka jak zakodować komunikaty z navi, żeby były widoczne na liczniku. Dostałem jeden link do strony która już nie istnieje, a szczerze mówiąc szukam na Google od ładnych kilku godzin tych informacji i dostaje tylko częściowe informacje... Mam białe zegary a auto jest z końcówki 2010 roku navi zenec e2014m pozdrawiam Kamil
  10. Chciałam spytać czy kodować nie trzeba będzie lub tym podobne, bo radio z 2013 roku, a moje auto z końca 2010
  11. Witam, posiadam passata b6 z listopada 2010 roku czy będzie jakiś problem z wymianą radią RCD 310 Bluetooth na RNS 315 z roku 2013 ? Np z szyną CAN czy czymkolwiek ? ewentualnie co musiałbym dokupić, aby wszystko grało. Jeśli zna ktoś jakieś przeszkody proszę o odzew bo zamierzam zakupić takowy sprzęt. pozdrawiam i czekam na szybkie odp.
  12. Hej, czy na tym zdjęciu numery 24 to korki od poziomu oleju i dolny od spustu? Czy jest jakiś inny do zalania nowego oleju?
  13. Chciałem, podzielić się swoją historią z słabymi światłami, może w przyszłości komuś się przyda. Otóż światła tj biksenony w nocy w dobrych warunkach nie świeciły najgorzej, natomiast kiedy było wilgotno czy mokro, lekka mżawka oczywiście po zmierzchu miałem wrażenie, że w fiacie 126 są lepsze światła. W moim starym passacie B5 były porównywalne, dodam, że auto ma mały udokumentowany przebieg w granicach 220 tys km, postanowiłem wysłać reflektory w celu sprawdzenia do firmy, która zajmuje się takimi tematami na codzień. Nie chce robić reklamy dla Panów z Turewa ale zrobili naprawdę kawał dobrej roboty, teraz światła palą trawę na poboczu, oczywiście nie obeszło się bez wymiany żarników, wybrałem standardowe Philipsa 4600k. Efekt jest bardziej niż zadowalający, spodziewałem się, że będzie lepiej, ale to przeszło moje oczekiwania, efekt jest porażający, polecam każdemu kto choć chwilę zastanawia się czy jego świata nie są za słabe. Co do samych panów od regeneracji podeszli do tematu profesjonalnie, powiedzieli, że świecenie zrobią na 100 % i na to dadzą gwarancję satysfakcji, niestety moje lampy były już wcześniej klejone, o czym nie wiedziałem i na to, że nie będą parować nie gwarantują, ale i tak teraz z parowaniem jest dużo lepiej. Problem zmniejszył się do 1/3 w porównaniu do tego co było, ale i na to też już mam pomysł Jedynym minusem całej operacji było to, że panowie musieli pociąć obudowę lampy, żeby wyjąć odblask i soczewkę, ale tak jak mówiłem moje lampy były już klejone więc mi było bez różnicy. Reasumując tak czy inaczej warto ten temat ogarnąć, bo widoczność wg mnie najważniejsza jest. Koszty: - 50 zł kurier - 340 zł regeneracja + wysyłka - 480 zł żarniki D1S od autoryzowanego sprzedawcy philips.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności