-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
-
Rok produkcji
2007
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Grochubdg zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Problem z szarpaniem 2.0 tdi bmp.Pomocy
Grochubdg odpowiedział Grochubdg → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam ponownie nikt nie jest w stanie mi pomóc? -
Grochubdg obserwuje zawartość → Problem z szarpaniem 2.0 tdi bmp.Pomocy
-
Witam!!!Proszę o pomoc vw Passat b6 2.0 tdi 8v po wymianie uszczelki pod głowicą szarpie na wyzszych biegach podczas przyspieszania logi wygladają następująco 12:55:26 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) 0.28 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.14 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2 -0.38 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3 0.24 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4 12:55:26 Grupa 018: Unit Injector Status 0.0 Injector Status Cylinder 1 0.0 Injector Status Cylinder 2 0.0 Injector Status Cylinder 3 0.0 Injector Status Cylinder 4 12:55:26 Grupa 023: Unit Injector Switching Time Deviation -64.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1 -73.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2 -74.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3 -78.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4 lecz w grupie 018 powyżej 2,5 tys do 3,5 wyświetla 4,0 dla wszystkich cylindrów a przy odpuszczeniu gazu 128.Bardzo proszę o pomoc bo według opisu powinnno byc 0.0 cały czas