Skocz do zawartości

Grochubdg

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam ponownie nikt nie jest w stanie mi pomóc?
  2. Witam!!!Proszę o pomoc vw Passat b6 2.0 tdi 8v po wymianie uszczelki pod głowicą szarpie na wyzszych biegach podczas przyspieszania logi wygladają następująco 12:55:26 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) 0.28 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.14 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2 -0.38 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3 0.24 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4 12:55:26 Grupa 018: Unit Injector Status 0.0 Injector Status Cylinder 1 0.0 Injector Status Cylinder 2 0.0 Injector Status Cylinder 3 0.0 Injector Status Cylinder 4 12:55:26 Grupa 023: Unit Injector Switching Time Deviation -64.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1 -73.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2 -74.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3 -78.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4 lecz w grupie 018 powyżej 2,5 tys do 3,5 wyświetla 4,0 dla wszystkich cylindrów a przy odpuszczeniu gazu 128.Bardzo proszę o pomoc bo według opisu powinnno byc 0.0 cały czas
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności