Skocz do zawartości

Adam5502

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kolego co do głuchego puknięcia podczas wrzucania jedynki to nie dwumas ,wskocz do kanału i złap za półosie i spróbuj pokręcić nią lewo prawo i zobacz przeguby zewnętrzny jak i wewnętrzny ,przerabiałem te tematy.Co do dwumasy to wysokie branie jak pisałeś świadczy o zużytej tarczy sprzęgła bo docisk już wypchną się na max ,co do zużycia samej dwumasy to przy braku gotówki dobrze obejrzeć czy nie ma jakiś wad itp ,w benzynie tak nie cierpi dwumas jak w dieselu,możesz jeszcze na nim polatać kwestia wymiany tarczy ,Ja zarzuciłem komplet bo nie chciałem wracać do tematu.
  2. Jak nie masz co robić z pieniędzmi to ok bo jak dla mnie to nie jest to jakiś super silnik z Plymouth Hemi , a drugi taki możesz mieć za 1500zł.Ale Ok tak spytałem bo myślałem że coś mu dolega i dlatego remont .
  3. Witam mam takie pytanie czemu chcesz remont robić ?silnik się uszkodził czy coś mu dolega.
  4. Kolego wrzuć filmik jak pracuje motor ,a co do tego sprzęgła które wysoko bierze to sprostuje że nie Vagi tak mają tylko tarczy koniec przerabiałem te tematy brania wysoko sprzęgła i skończyło sie na wymianie kompletu LUK .Po wymianie sprzęgło pracuje jak powinno delikatnie i przy podłodze.
  5. Kolego zobacz jak świece wyglądają może czas wymienić?dobrze by było zobaczyć czy paliwo się nie cofa .
  6. Fajnie dziękuję za odpowiedz tyle chciałem wiedzieć Pozdrawiam.
  7. Witam mam uszkodzony przegub zewnętrzny i do tego na wewnętrznym widzę że osłona gumowa już ma dość ,zastanawiam się na zakupem całej pół osi i nie wiem czy będzie pasowała półoś od TDI ??? czy ktoś mnie upewni bo z tego co wiem to skrzynia z TDI podejdzie do benzyny.
  8. Witam jestem posiadaczem Passata z silnikiem ALT i powiem że mocy nie ma jakieś super odczuwalnej z tym że Passat swoje waży ,jeśli odczuwasz spadek mocy a w ECU brak znacznych błędów to ciekawe w jakim stanie fazator,jego zużycie znacznie wpływa na spadek mocy.A tak poza tematem polecam zrobić przeróbkę odmy i mieć czysty dolot a nie a skroplinach oleju i masę syfu w dolocie.
  9. Kolego na początek do sczytywania i prostych czynności możesz zakupić jakiś interfejs od Viakena ,popatrz na jego stronie ma tam sprzęt do podstaw obsługi ale ma też sprzęt warsztatowy.A jak ci nie odpowiada to poszukaj w necie VCDS z Hex can.
  10. Ok kolego nie ma sprawy podeślę info plus jakąś fotkę.
  11. Witam jestem posiadaczem Passata z silnikiem ALT widzę że inny piszą pechowym ???nie wiem czemu ja tak nie twierdzę mam auto 3 lata sprowadziłem z zagranicy może i trochę przepłaciłem jak póżniej się zorientowałem ale nie ważne zadbane z 1 ręki itp.Podczas użytkowania też zauważyłem ubytki w oleju silnikowym ,zmieniłem olej na 10W40 i zabrałem się za układ dolotowy z odmą od razu zaślepiłem miejsce podłączenia odmy do układu ssącego a z pokrywy zaworów w miejscu wyprowadzenia odmy podłączyłem zakupiony wcześniej w agromie wąż i poprowadziłem go w dół .Zrobiłem tak ponieważ jak zobaczyłem jak wygląda przepustnica i cały dolot (wszystko zaolejone skroplinami z odmy) i zrobiłem tak bo w dolocie wytwarza się podciśnienie które wręcz ciągnie te skropliny oleju z odmy do układu .Po wszystkich tych modach i umyciu dolotu ubytki oleju zmalały i falowanie obrotów nie występuje ,jeśli ktoś bardziej zainteresowany mogę podesłać foty i opis .
  12. Kolego mam wersję 12.12 hex can i ogrania cofanie zacisków tak że myślę że a wersja która chcesz kupić tez to ogarnie . A czy warto ? Ja uważa że mienie interfejsu do własnego auta to super sprawa jeśli chodzi o diagnostykę i opis masa danych w google.Po co dorabiać psełdo mechaników .... Oczywiście nie wszystkich są naprawdę znający się na robocie.
  13. Co do jakości i żywotnosci to by trzeba było popytać innych którzy je mają, są ledy renomowanych firm tu akurat kolega pokazał na zdjęciu jedne z najbardziej dostępnych i kupowanych .Wracają do tematu montażu u siebie po prostu zależy mi żebym Ja dobrze widział a nie żeby wyglądało ,nie chciał bym mieć kłopotu przez żarówki podczas stłuczki czy kontroli więc trzeba będzie zając się lampami .Kolego piotraskbw gdzieś znalazłem w necie przeróbkę własnie takich żarówek pod soczewkę ,problem tkwi w mocowaniu a rozmieszczeniu ledów trzeba by było przekręcić mocowanie żarówki tak żeby moduł led by skierowany do góry tak niby jest najkorzystniej . A kolego piotraskbw ile takie lampy pod d2s.
  14. Witam wszystkich przeczytałem powyższe posty i widzę że nie tylko ja problem z tym szarpaniem podczas ruszania .Zauważam że objawy się nasilają czy to kończące się sprzęgło ???.Rozmawiałem jakiś czas temu ze znajomym który ma też FL i miał kiedyś podobny problem mówi że pomogła wymiana poduszek skrzyni ,czy ktoś to na forum praktykował z tą wymiana poduszek.
  15. Czy te zamienniki za 360 zł coś warte?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności