Skocz do zawartości

matrix17

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B6 CC 2.0TSI 200KM
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Też zauważyłem, że są prawie identyczne szukam wszędzie jakiegoś info na zagranicznych forach o wartościach w serii i nic póki co:/ sprawdziłem swój soft i widzę 3 próby programowania i to by się zgadzało. Szkoda, że data jest jakaś dziwna to bym widział czy przypadkiem mi ASO czegoś nie modziło. Napisałem też do tunera z pytaniem czy jest w stanie mi coś na ten temat podpowiedzieć. Może byc tak, że zaczęły mi się misfire'y po wgraniu jakiegoś softu stockowego przez aso ze zmienionym pełnym wydechem,w sumie to by była dobra wiadomość VCDS Version: Release 12.12.3 (x64) Address 01: Engine Control Module Part Number: 06J 906 026 D Component and/or Version: MED17.5 3945 Software Coding: 0404000318070160 Work Shop Code: WSC 66565 VCID: 2B5377EE8A725A461EF-807E Advanced Identification Serial number: VWZCZ000000000 Identification: BPG-810 Revision: A7H06--- Date: 25.06.08 Test stand number: 1479 Manufacturer number: 0273 Flash Status Programming Attempts: 3 Successful Attempts: 3 Programming Status: 00000000 Required Conditions: 00000001 Flash Tool Code: 00032 257 66565 Flash Date: 19.14.92 Software A0101 N08MGA0
  2. Na jakiej podstawie wnioskujesz, że to mogą być moje logi? Bo nic mi o tym nie wiadomo.
  3. Nie rozumiem za bardzo tego stwierdzenia: "W innym temacie masz pokazane wykresy z hamowni. Ostatni to wgrana seria." Na tym wykresie to jest tak opisane, ale w rzeczywistości w odwrotnej kolejności. 1. Najpierw zdiagnozowano, że DV pewnie walniety i z pełnym wydechem MG wyszło 202 KM 2. Wymieniono DV, program seria + wydech - 236 KM 3. Wgrano nowy program - 274,5 KM Czy teraz może to wyglądać, że rzeczywiście jakby seria była wgrana? Oddawałem do serwisu ASO jakiś czas temu na wymianę świec i mialem pozycję poszukiwanie usterek (wspomniałem o swoim problemie), ale nie sądzę, aby wgrywali seryjny soft od tak sobie.
  4. Zrobiłem ponowne logi zgodnie z wytycznymi APR jakie grupy trzeba logować. W załączeniu nowe logi 1 plik excel zbiorczy, reszta csv. Wrzucałem w grapha, ale nic ciekawego nie zaobserwowałem. Sprawdziłem również niby moment obrotowy i wg VCDS jest niższy (350Nm) niż z wykresu (420 Nm) Szukam jakie są stockowe wartości dla boosta itd i nie mogę znaleźć nic konkretnego. Jedni twierdzą, że 2.0 tsi ma doładowanie na poziomie 0.7 bar inni, że 1.1 bar to mało (mówimy o doładowaniu po odjęciu atmosferycznego). Skupiłem się w tych logach na pompie paliwa i raczej wszystko jest o W kolejny weekend odstawię samochód o czyszczenia nagaru i wtedy zobaczę czy to coś da, ale mam dziwne wrażenie, że jakaś pierdółka zaworek, którego jeszcze nie ruszyłem powoduje ten problemu. Gdyby był to sam nagar to nie byłoby to identycznie za każdym razem gdy jest zimny. 2.0 tsi log.zip
  5. Panowie Od kilku tygodni (na zimnym silniku najbardziej odczuwalne) szarpanie w zakresie 1.2-2.3 tys obr przy delikatnym przyspieszaniu lub praktycznie jednostajnej jezdzie w tym zakresie. Gdy się zagrzeje silnik ten objaw zanika lub niweluje się do bardzo delikatnego. Pacjent Passat CC 2008 2.0 tsi CAWB przebieg 123 tys km skrzynia Manual Stage 2 (275 km 420 Nm) - program + pełny układ wydechowy MG Motorsport - od ponad roku. Wymienione profilaktycznie jeszcze w ciagu ostatniego roku: 1. Rozrząd - ASO 2. Olej Miller 5W-40 wszystkie filtry 3. odma, uszczelniacz wału korbowego, szklankę popychacza 4. Wymieniony zawór od turbo 06h145710 na najnowszy poprawiony 5. Wymienione sprzęgło - dwumas ok. 7. Teraz wymieniłem n75, Cewki, świece, - bez poprawy 8. Teraz wymieniłem MAP sensor - bez poprawy (bardziej aksamitnie wchodzi na obroty) BRAK BŁĘDÓW Większość z tych rzeczy zrobiłem po to, aby mieć święty spokój i cieszyć się samochodem. Zrobiłem logi, które załączam. Z góry dziękuję za pomoc i sugestie. logi 2.0 tsi cawb cz2.xlsx logi 20 tsi cawb.xlsx UPDATE! Dzisiaj zrobiłem ponowne logi i zarejestrowałem wypadanie zaworów. To już jest dziwne. Wymienione mam wszystko co zwykle powoduje misfire'y. Nagar? log cc day 3.CSV
  6. Grucha Zrobiłem takie grupy jak prosiłeś, chociaż obawiam się, że mogłeś w niektórych liczyć na inne wskaźniki. Nowe logi w załączniku. Załączam też wykres z hamowni zrobiony w zeszłym roku i pomiar racelogiciem jaki robiłem 6 miesiące temu 6.4s do 100 (Manual FWD) Racelogic pomiar Wykres hamownia Z góry dziękuję za przejrzenie logów:) logi 2.0 tsi cawb cz2.xlsx
  7. Zapomniałem napisać, że mój to Manual, sprzegło wymienione, dwumas ok. W benzynie nie ma DPF U mnie nie ma żadnych cykań drgań tylko ewidentne przerwy w przyspieszaniu/zasilaniu paliwem/powietrzem etc. wywołujące szarpanie samochodem przy przyspieszaniu w tym zakresie. Zastanawiam się nad kablami i zasilaniem cewek bo coś dziwne te wartości mam wrażenie z logów lub ewentualnie wtryski. Którym logiem/blokiem zbadać wtryski?
  8. Panowie Od kilku tygodni (na zimnym silniku najbardziej odczuwalne) szarpanie w zakresie 1.5-2.3 tys obr przy delikatnym przyspieszaniu lub praktycznie jednostajnej jezdzie w tym zakresie. Gdy się zagrzeje silnik ten objaw zanika lub niweluje się do bardzo delikatnego. Pacjent Passat CC 2008 2.0 tsi CAWB przebieg 123 tys km skrzynia Manual Stage 2 (275 km 420 Nm) - program + pełny układ wydechowy MG Motorsport - od ponad roku. Wymienione profilaktycznie jeszcze w ciagu ostatniego roku: 1. Rozrząd - ASO 2. Olej Miller 5W-40 wszystkie filtry 3. Cewki, świece, odma, uszczelniacz wału korbowego, szklankę popychacza 4. Wymieniony zawór od turbo 06h145710 na najnowszy poprawiony 5. Wymienione sprzęgło - dwumas ok. Większość z tych rzeczy zrobiłem po to, aby mieć święty spokój i cieszyć się samochodem. Zrobiłem logi, które załączam. Na chłopski rozum przeglądając nie zobaczyłem niczego niepokojącego poza zaznaczonymi na kolor komórkami oraz poza tym czego nie umiem określić jak powinno się zachować. Z góry dziękuję za pomoc i sugestie. logi 20 tsi cawb.xlsx
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności