Skocz do zawartości

Swave17

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
  • Rok produkcji
    2014
  1. Witam. Mam ten sam sinik. Przy obecnych temperaturach ( średnia +5 st.) przy normalnej jeździe po wiejsko-miejskich drogach 80-86 st. Przy prędkości 90 - 110 km/h ponad 90 st. Przy prędkości 140km/h lekko ponad 100 st. Przy 160 - 180 dobije do 110st. Ale latem w upalne dni (30 st.) przy dużych prędkościach (160 -180) i dłuższych odcinkach jazdy z ową prędkością, potrafiło dochodzić do 120st. i też wtedy mnie to zaczęło martwić... Pierwsze co zrobiłem to zmieniłem olej, z Castrola ( dedykowanego do tegoż silnika VW) na inny, w moim przypadku to raz Millers, Ravenol, Penrite... Na innych olejach nigdy nie przekroczyło 115st. nawet po długiej i ostrej jeździe w upalne dni... Więc Castrol poszedł w odstawkę, przynajmniej u mnie.
  2. Tak bez podnośnika, a dokładniej to wystarczy żebyś tak złapał koło abyś miał możliwość ruszyć nim przód-tył np. Obie dłonie na godz. 10 i pchnąć mocno i szybko ( takie szarpniecie ) do tyłu. I podobnie w kierunku jazdy na przód dłonie na godz. 2 i bez problemu wyczujesz. Wymieniłem w warsztacie, chyba 60 zł za str. Jakieś dwa lata temu. Tuleja wahacza przedniego "tylna" ja kupiłem Lemforder.
  3. Witam. Passat kombi b7, myślę że miałem to samo, również byłem w warsztacie mechanicy przejrzeli całe zawieszenie, itd. Stwierdzili że sobie coś sobie ubzdurałem... Dopiero jak złapałem przednie koło (u mnie akurat lewe) z przodu i tyłu i zacząłem je mocno szarpać przód tył - bez podnoszenia auta na żadnym podnośniku... I wtedy lekko było słychać ciche puknięcie, no i właśnie była to tuleja wahacza. Dla pewności poprosiłem drugą osobę która szarpała kołem, a ja ręką chwyciłem tuleję i ewidentnie było czuć że coś tam puka... Pamiętajmy że ani szarpaki, ani mechanicy nic nie wykryli, a jednak tuleja była walnięta, wizualnie wyglądała dobrze. Po wymianie całkowita cisza, jak ręką odjął. Wymieniłem od razu również prawą stronę dla spokoju.
  4. Tak. Można tak uznać, że dpf wypala się mimo niskiej temp silnika. A to dlatego że silnik został zgaszony podczas procesu wypalania (i to pewnie kilka razy). I jeśli dalej owy proces będzie przerywany to najpierw zaświeci się kontrolka na zegarach, a następnie auto przejdzie w tryb awaryjny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności