Swave17
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
-
Rok produkcji
2014
-
diesel Temperatura oleju (jaką osiągacie?) B6/B7 2.0TDI CR
Swave17 odpowiedział zad → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam. Mam ten sam sinik. Przy obecnych temperaturach ( średnia +5 st.) przy normalnej jeździe po wiejsko-miejskich drogach 80-86 st. Przy prędkości 90 - 110 km/h ponad 90 st. Przy prędkości 140km/h lekko ponad 100 st. Przy 160 - 180 dobije do 110st. Ale latem w upalne dni (30 st.) przy dużych prędkościach (160 -180) i dłuższych odcinkach jazdy z ową prędkością, potrafiło dochodzić do 120st. i też wtedy mnie to zaczęło martwić... Pierwsze co zrobiłem to zmieniłem olej, z Castrola ( dedykowanego do tegoż silnika VW) na inny, w moim przypadku to raz Millers, Ravenol, Penrite... Na innych olejach nigdy nie przekroczyło 115st. nawet po długiej i ostrej jeździe w upalne dni... Więc Castrol poszedł w odstawkę, przynajmniej u mnie. -
Tak bez podnośnika, a dokładniej to wystarczy żebyś tak złapał koło abyś miał możliwość ruszyć nim przód-tył np. Obie dłonie na godz. 10 i pchnąć mocno i szybko ( takie szarpniecie ) do tyłu. I podobnie w kierunku jazdy na przód dłonie na godz. 2 i bez problemu wyczujesz. Wymieniłem w warsztacie, chyba 60 zł za str. Jakieś dwa lata temu. Tuleja wahacza przedniego "tylna" ja kupiłem Lemforder.
-
Witam. Passat kombi b7, myślę że miałem to samo, również byłem w warsztacie mechanicy przejrzeli całe zawieszenie, itd. Stwierdzili że sobie coś sobie ubzdurałem... Dopiero jak złapałem przednie koło (u mnie akurat lewe) z przodu i tyłu i zacząłem je mocno szarpać przód tył - bez podnoszenia auta na żadnym podnośniku... I wtedy lekko było słychać ciche puknięcie, no i właśnie była to tuleja wahacza. Dla pewności poprosiłem drugą osobę która szarpała kołem, a ja ręką chwyciłem tuleję i ewidentnie było czuć że coś tam puka... Pamiętajmy że ani szarpaki, ani mechanicy nic nie wykryli, a jednak tuleja była walnięta, wizualnie wyglądała dobrze. Po wymianie całkowita cisza, jak ręką odjął. Wymieniłem od razu również prawą stronę dla spokoju.
-
Passat b6 2.0 TDI 140km 2006 dwumasa czy cos z dsg?
Swave17 odpowiedział Dawkys → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Oczywiście dwumas. -
Chłodzenie silnika i turbiny - CFFB 2.0TDI CR
Swave17 odpowiedział ecoMycie → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Tak. Można tak uznać, że dpf wypala się mimo niskiej temp silnika. A to dlatego że silnik został zgaszony podczas procesu wypalania (i to pewnie kilka razy). I jeśli dalej owy proces będzie przerywany to najpierw zaświeci się kontrolka na zegarach, a następnie auto przejdzie w tryb awaryjny.